Celková příprava obnášela: garanční servis, opravu laku na svodech, opravu gripu, výměnu parkovací LED žárovky a výměnu hlásičů ve stupačkách.
Garanční servis při 18.000 km mě stál 4.544 Kč. Realizován byl v Opavském Repremoto. Garanční servis jsem nechal provést při ponechání motorky v servisu při reklamaci brzdového kotouče.
Náklady:
Olej Ecstar R7000 10w-40 Synthetic - 4litry, 240 Kč/l = 960,- Kč
Olejový filtr HF138 - 1ks, 295,- Kč
Vzduchový filtr Suzuki VZR1800 L6 OEM - 814 Kč/ks = 2ks - 1.628 Kč
Práce mechanická - základní sazba - 2.5hod, 544,5Kč/hod = 1.386 Kč
Práce elektro + diagnostika - 1/4hod = 300 Kč
Během zimních měsíců jsem nechal přelakovat opláštění výfuků. Kolena byla trošku odřena. Při náklonu a při zhoupnutí při průjezdu zatáčkou jsem při jízdě v páru párkrát štrejchl o asfalt. Po přitažení centrální pružiny se již tak neděje.
Jelikož se mi na Třikrálové vyjíždce uvolnil grip, sundal jsem je a vyčistil. Zdrsnil podklad a znova přilepil.
Na novou sezonu jsem vyměnil hlásiče náklonu. Stavajicí šrouby jsem škrtal 10,556km. Což je oproti originálům mnohem lepší poměr výkon/cena.
Fotogalerie:
-
razítko v servisní knize
-
použité filtry
-
odvoz ze servisu
-
odvoz ze servisu
-
podřené laufy
-
podřené laufy
-
demontované opláštění svodu
-
demontované opláštění svodu
-
demontované opláštění svodu
-
demontovaný grip
-
vyčištěná guma (jako nové)
-
připraveno na sezonu