Je to jen 98 dní co jsem s Introušem poprvé vyjel. A už jsem zase musel do servisu.
Po 2 měsících, 2 týdnech a 4 dnech od první návštěvy - na druhý garanční servis při 6.000km.
I tentokráte jsem musel do H3 moto v Paskově.
Chtěl jsem do Opavy k Repremoto, čekat ale měsíc na výměnu oleje a kontrolu jsem nechtěl a ani nemohl. Razítko do servisní knížky jako důkaz opravňujicí v případě čerpání záruky potřebuji.
Garační servis při 6.000km mě přišel na 3.040,- Kč
Olejový filtr 16510-07J00 = 380,-Kč
Olej Castrol 10W40, 4litry, 346 Kč/litr = 1.384,- Kč
Těsnění šroubu 09168-14002 = 98,-/ks = 2ks - 196,- Kč
Diagnostika motoru = 490,- Kč
Pomocný materiál = 100,- Kč (prý likvidace oleje)
Servisní práce 1hod, 490 Kč/hod = 490,-
Servisní plán:
Posteskl jsem si, že když je studený motor - chcípa. Že by sytič mohl více otáček přidat. Stálo mě to o 490,- Kč na diagnostice motoru víc a stejně prd zjistili a udělali.
Pro kontrolu jsem si pořídil "před" i "po" fotodokumentaci. Ne že bych nevěřil, ale...
Foto pro kontrolu zda olej vypouštěli z obou komor (pro klikový hřídel, i z komory převodovky).
-
olejový fitr před výměnou
-
filtr po výměně
-
olejová vana před výměnou
-
olejová vana po výměně
-
šroub komory převodovky před výměnou
-
šroub komory převodovky po výměně
-
šroub komory pro klikový hřídel před výměnou
-
šroub komory pro klikový hřídel po výměně
-
Jde se kontrolovat :-)
Ahoj, se servisem ses rozhodl sám, že ho budeš dělat po šesti nebo Ti to doporučili při prodeji? Mě říkal prodejce, že od 2016 je interval 12k km a to stejné mi potvrdil i servisák v Břeclavi. Tak nevím, abych něco nepodcenil... Jinak dnes jsem si trošku hrál s gripem na plynu a zkoušel odstranit vůli, kdy ručka chodí v ose řidítka nějaký 1mm. Tak by mě zajímalo, jestli jsi měl to samé než jsi je vyměnil? Možná bych měl na zkonzultování víc věcí, pokud by se ti chtělo, hoď mi na tebe třeba mail, ať to nemusím hnát všechno étrem... ludek.zakopal@seznam.cz
Dík.