renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Gas Gas EC 300 R (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník John666
Vloženo 1.2.2017
Aktualizováno 24.6.2018
Zobrazeno 2 111x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Je to lehká, ale zároveň těžká potvora. Super zátah od spodu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 300: Za tyhle peníze co jsem dal do GG bych koupil starou vránu
Beta RR Enduro 300 2T: Špatná dostupnost náhradních dílů
Yamaha WR 450F: Váha a údržba. Strach ze vstřikování

První dojmy - Motorku jsem projel zatím okolo baráku, takže zatím se seznamujeme. Časem dodám více fotografií a zkušeností z touhle motorkou

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro všechny blázny co se rádi prohání přírodou, překonávají různé překážky a rádi provokují myslivce.

Doplňky na motorce - Na motorce jsou kryty páćek, karbonový kryt kolene, výztuhy chladičů, kryty rámu a motoru. Tohle vše na motorce již bylo namontované od minulého majitele

































Recenze

Po devíti letech na krosových motorkách (YZ 125, YZ 250F, SX 125, SX 250) jsem se rozhodl jít do závodního endura. Po dlouhých týdnech vybírání toho pravého stroje jsem vybral GG EC 300. Hodně se mi líbí dostupnost a hlavně cena náhradních dílů.
Jak jsem psal výše, tak jsem motorku projel zatím jen kolem baráku, takže moc zkušeností s ní nemám. První pocity na motorce byl pocit velké váhy, který po rozjetí zmizí. Těžká se mi zdá protože motokrosové modely jsou váhově úplně někde jinde, ale na to si člověk zvykne. Vůbec si nedokážu představit jezdit na nějaké 450 trialové pasáže, hlavně kvůli té váze.
Víkon je docela brutální, jede pěkně od spodu, ale zároveň je i taková hodná oproti krosu.
Zatím jediná věc co se mi na motorce nelíbí je přístup ke vzduchovému filtru.
Časem budu dodávat fotografie a zkušenosti s tímhle strojem.










11.3.2017
Tak konečně jsem motorku vytáhl na dráhu a pořádně ji otestoval. Co se týče podvozku tak motku musím ještě trochu poladit a bude to OK. Zatím jsem nic neladil, jen jsem jezdil. Bude o chtít trochu změkčit.
Teď k motoru. Je to takovej traktor. Dráhu jsem jezdil od dvojky vejš. Zatáčky vůbec nepotřebovaly jedničku, jen ty hodně pomalé, kde člověk skoro zastaví. Jinak dvojka se krásně roztáhne bez potřeby spojky. Oproti 125 velkej rozdíl, to jsem sahal po spojce skoro každou zatáčku.
Výkon je brutální ale zároveň není motorka dravá jak závodní kroska, takže tak neutahá. Bez problémů jsem se povozil na dráze s klukama, kteří měli jenom krosky.
Palivové mapy jsem taky testoval. Jízda mě vyhovovala na rychlejší mapu. U pomalejší mapy mě chyběl spodek ale žádný jiný rozdíly jsem nepoznal. Uvidím jak budu jezdit pomalé pasáže v lese. Jezdil jsem zatím jenom mx.
Za tři hodiny rajtováni jsem spálil cca 4 litry benzínu a to jsem dojel po vlastní ose cca 6km.
Jediný co mě při jízdě vadilo bylo to, že se mi pořád zachytávala bota za stojan, to ještě musím pořešit.
Spojka je taková neohrabaná oproti Ktm. Průběh je spíše ON OFF než aby byla plynulá. Buďto si zvyknu, nebo to ještě pořeším.
Toť asi vše. Po další vyjížďce přidám další postřehy. Příště už to bude enduro test.































17.6.2018-prodáno, přechod na 4t

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
John666
John666 napsal 22.10.19 v 19:17

Koupil jsem Hondu crf250x, ale ta šla nedávno do světa a lítám zpět na 2t. Na enduro je to nejlepší. Jinak teď mám ktm SX 150

jeliman
jeliman napsal 22.10.19 v 10:57 9b.

do jakeho 4T jsi sel po GG? :)

Více komentářů



TOPlist