Motorku jsem koupil jako nástupce cbr 600f r.v. 96. Chtěl jsem zkusit sportovnější, novější, větší a výkonnější stroj. Doufám, že nebudu litovat.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000S: důvod neuveden
První dojmy - První delší, mimo zkušební, jízda byla na evidenční kontrolu pár kilometrů ke konci října takřka na holých pneumatikách. Nebyl to moc dobrý pocit. Ale už tam byl poznat větší kroutící moment a velká síla, která se v ní skrývá.
Motorku bych doporučil pro - alespoň středně zkušené řidiče
Doplňky na motorce - padací protektory, krátké páčky, zvýšené racing plexi, laděný výfuk, pancířové hadičky
Recenze
Moto sem si vybral jako nástupce a doufám, že i další krok v "evoluci" po hondě cbr 600f. Objevil se zajímavý kousek blízko domova tak nebylo, proč se nezajet podívat. Vypadala na první pohled poměrně zachovale, i když jsem věděl, že na ní bude práce. Nebo spíš dohnat běžný servis, který byl poměrně zanedbaný. Rok je to 2002 a do provozu šla v roce 2004. Přes zimu proběhla výměna všeho, co bylo buď nakousnuté kazem nebo nutné úplně vyměnit. Nakonec se toho ukázalo víc, než se zdálo.
Přes zimní večery proběhla výměna brzdových destiček jak v předu, tak vzadu, byly už skoro na plechu, výměna brzdové kapaliny a brzdové hadičky na předku byly prošoupané. Objednal jsem nové pancíře od Hel, výměna proběhla v pořádku, doufám, že budou fungovat spolehlivě. Abych to doplnil, co se týče přední brzdy, byla repasovaná i brzdová pumpa. Přišlo mi to lepší, než kupovat jinou z bazaru, která by byla v kdovíjakém stavu. Tolik asi k brzdám, které dostaly největší ozdravnou kůru. Další krok, který byl už proveden v servisu, byla kontrola motorky. Bylo mi doporučena výměna ložisek v krku řízení a repas tlumiče řízení. Doporučení bylo vyslyšeno a proběhla výměna/repas obou dílů. Tlumič měl naštěstí špatná jen gufera a O kroužky, takže poputuje zpátky bez extra velkého zásahu. Další krok byla výměna pneumatik jak v předu, tak i vzadu. Zkusím jít cestou řezaných slicků, jsem zvědav, jak budou fungovat. Proběhla též výměna oleje za repsol 10W40, olejového filtru, vzduchového filtru a preventivně i svíček, když už byla rozdělaná. Pro optiku byly vyměněny zadní blinkry za čiré a přidáno racing plexi a pár polepů suzuki. Ještě je v plánu zadní blatník.
Potěšilo mě místo pod sedlem, které je slušné. Trocha srovnání s hondou, tam bylo sedlo přiděláno natvrdo a muselo by se odšroubovat, takže okamžitá akceschopnost nulová, to byla trošku škoda. Hmotnostně jsou podobné, ale suzuki má větší objem, tedy i výkon a kroutící moment, na to se těším. Změna je i v tom, že suzuki je stříkačka.
Doufám, že v průběhu sezony bude přívětivá a budeme spolu sdílet spoustu zážitků. Všem motorkářům zdar a spokojeně a bez potíží najetí spoustu kilometrů.
díky za hodnocení, cením si toho dala dost práce, ale bavilo mě to, pneu jsou na zkoušku, kdyby vydržely 3-4 tis. taky to bude dobrý, pak uvidime, jestli pujde navrat ke klasickym pneu; kdyby aspoň trošku svezení ve dvou pujde, ne jako s klasickým cesťákem, ale aspoň drobek, spíš jezdim/e kolem komína
suza pěkná,Dost si na ní udělal,co píšeš,cestou řezaný slicků bych fakt ale nešel...
Ať slouží.
Za mně zábavnější než v litru - pro jednoho super volba.