-Začínám napnutím řetízku vyvažováků společně s přetěsněním levýho deklu, všechno jde hladce a podle plánu.
-Rovnám řidítka, nechce se mně vyhazovat love za nová, dlouhá trubka, za studena, jde to krásně, srovnáno... nasazuju gripy, pěkně tenký, gumový, mechový nabobtnalý vyčichliny zahazuju...
-Na pravé straně vyměňuji spojkové lamely za nové. Všiml jsem si, že spojkový koš má vylomené 2 zuby, asi tak z poloviny, na inzerát kupuji nový spojkový koš, přetěsňuji dekl a vše kompletuji.
-Sundávám horní dekl, kontroluju ventily, zdvihátka, vačku, rozvodový kolo, vyměňuji gufero dekompresoru a skládám zpět.
-Kupuju novej vzducháč, laďák VIPER, vedu nový mezisvod na levou stranu, vyrábím šroubek bohatosti, DB killer, čistím karburátor, kupuju sadu těsnění do karbecu, a montuji vše zpět.
-Vyměňuji olej a filtr za nový, čistím sítko a dno...
-Kupuju nový pneumatiky METZELLER TOURANCE, předek přezouvám sám, zadek s domácím vybavením nedávám a nechávám si přezout...
-Vyrábím nový průchodnější DB killer, sestrojený dle mých (matematických) propočtů, laboruji se sáním, bohatostí, velikostmi vstupu a výstupu...
-Těším se krucinál na lepší počasí...
POMALU SE DOSTÁVÁM KUPŘEDU
DB killer 32mm
Sání jenom vyndaná gumová vstupní příruba
Hlavní tryska. 150
Volnobežná. 47,5
Jehla Y-9 jedna drážka nad polovinou
Filtr molitan
-
Větší DB killer už je fajn...
-
Bohatost se s tímto retikulem ladí 1-na radost...
-
Vyměňuji spojku vč. spojkového koše...
-
Kontrola a přetěsnění vršku...
-
Zajímavý, jak se jehla vyklechtala v šoupěti..
Správný přístup,tak se to má dělat,DR zdar