renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Gixxertrotter
Vloženo 5.1.2017
Aktualizováno 5.1.2017
Zobrazeno 2 798x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


GSXR 1000 K5-K6, to je pojem, dokonalost na dvou kolech, do dneška mnohýma opěvovaná...

Více fotografii

První dojmy - Po GSXR 1000 K4 o pár koní víc. O to ale nejde. Motorka jako celek je boží. Lehká, kompaktní, rychlá, nadčasová...nemám na dlouhou dobu potřebu měnit. A ten čistej a dunivej zvuk ze zkrácený Yoshimury...japonskej orchestr 👍 Oproti K3-K4 má horší rejd, což při 180° otočkách na silnici není dvakrát ideální. Jo, a hladší převodovka.

Doplňky na motorce - Výfuk+svody Yoshimura, KN filtr, zadní tlumič K-TECH, zkrácený páčky Pazzo, pancéřový hadičky, závodní přepákování, kryty motoru GBRacing... no prostě samý praktický doplňky na cestování Dále pak origo plasty stříknutý v barvách Rizly (tehdejšího továrního týmu MotoGP), padáky, kryt chladiče, integrovaný blinkry v předním světle, potažený zadní sedlo, univerzální držák brašen Ventura.

Recenze

Tohle je moje závodní..sportovní..cestovní Gixxer. Jmenuje se Rizla. Motorka na všechno Od doby, kdy v roce 2005 vyjela z továrny, je tohle ta vysněná. Že si ten sen budu plnit o 11 let pozdějš u protinožců, jsem v tý době ještě nevěděl. Prý to nebyla okruhovka, ale sám tomu moc nevěřím (viz. doplňky)

S její starší ségrou GSXR 1000 K4 už máme projetej Novej Zéland. Na komfort jsem nestrádal, takže tohle byla jasná volba. Náš "vejlet" jsem začali v červnu 2016 v Sydney a vyrazili směrem na sever, abysme utekli ze zimy do tropů, kde je v tý době období sucha. Za tři měsíce jsem najeli 13 500 km přes Queensland a Severní teritorium do Darwinu, a pak přes Západní Austrálii do Perthu. Bylo to hodně rovinkaření Mapa týhle trasy včetně všech míst (body zájmu, spaní, tankování) zde:
http://u.osmfr.org/m/118569

V říjnu 2016 jsme byli podpořit stáj Suzuki ECSTAR na Velký ceně MotoGP v Austrálii, kde Maverick #26 zajel perfektní třetí místo! O pár týdnů později jsem si na tom samým místě splnil sen a absolvoval okruhovej den na Phillip Islandu.

Rizlu jsem kupoval když měla najeto 48 tisíc km, momentálně ukazuje ODO hodnotu 73 tisíc km a pořád šlape, jako hodinky. Pouze benzín, olej, filtr, svíčky. Momentálně (leden 2017) je v Melbourne a brzo se s ní chystám do Tasmánie, užít si konečně trochu zatáček

Nedodělky: Motorka je co se týče dynamiky, chování a spolehlivosti dokonalá, ale pár věcí je nedomyšlenejch. Když je řetěz v polovině životnosti, není možný odmontovat zadní brzdu bez uvolnění zadní osy, protože se nedá vyndat jeden ze šroubů. Dále, zrcátka s integrovanejma blinkrama vypadaj parádně, ale pro okruhový účely se nedá oddělat zrcátko od části, co je přidělaná ke kapotáži. (a nebo mám nějakou shit druhovýrobu??)

Závady: Samý blbosti...vypálená pojistka u předního světla. Menší fuck-up bejvalýho majitele, kterej při výměně zadního kola nasadil zadní osu obráceně a ještě ztratil hlavní podložku, díky čemuž kolo nebylo pořádně utáhlý a ještě zkurvilo unašeč zadního řetězovýho kolečka. No prostě Australani

Celej můj trip den po dni je možný sledovat tady: www.facebook.com/gixxertrotter

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ozzy_
Ozzy_ napsal 21.09.21 v 10:54

Ty ses jak Bubrak Todle je zabijak na okruh, a ne cestovni enduro

Kosha
Kosha napsal 18.02.17 v 13:01 10b.

Super dobrodruzstvi, musej borci v outbacku na endurach cumet, kdyz je beres na gravelce .

holyhell
holyhell napsal 12.01.17 v 18:51 10b.

respect!

ZZilvi
ZZilvi napsal 12.01.17 v 18:29 10b.

Klobouk dolů pecka

HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 12.01.17 v 17:22 10b.

Paráda chlape,máš můj respekt...

Více komentářů



TOPlist