PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6F (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pharx
Vloženo 4.1.2017
Aktualizováno 6.7.2017
Zobrazeno 1 334x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Popis motorky


Krásná, čiperná, ovladatelná, ale co je hlavní, tak je konečně moje. :D

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6 Diversion: Moc se mi líbí jako naháč. S kapotou už nemá ten šmrnc.
Yamaha MT-07: Vyšší cena

První dojmy - Pro můj zadek je krásně pohodlná. Do začátku krásně svižná. A zatáčí skoro sama.

Motorku bych doporučil pro - Určitě je nejvhodnější pro začínající jezdce, kteří přecházejí ze slabších strojů, ale i pro úplné laiky.

Doplňky na motorce - Padací protektory M - Style. Horní kufr Kappa KGR 52, brašny Shad E 48. Zásuvka na řídítka a držák mobilu/gps.

Recenze

Proč jsem si vybral právě tento stroj? Je to jednoduché. Líbila se mi už od první chvíle, kdy jsem ji uviděl. Další plus bylo to, že je mírumilovná k začátečníkům. A navíc i pohodlná. Takže nebylo moc co rozmmýšlet. Stačilo najít ten pravý kus v co nejlepším stavu a za dobrý peníz. A taky je o něco nižší, takže na ni může jezdit i přítelkýně.

Téměř po roce hledání a navštěvování různých bazarů a soukromníků, kteří nabízeli nebouranou motorku v super stavu ( většínou šrot) jsem ji našel. Krásně černá Kawa ER 6F. Šlo to rychle. Za pár dní jsme se s kámošem jeli podívat. Má pár šrámů z války, ale to mi tak nějak nevadí. O to víc je originálnější O pár hodin už byla na přívěsu a směr domů. Pak šlo už vše jako po másle. Udělat kompletní papíry, STK, přihlásit, pojistit a taky se trošičku při jednom svézt. A nakonec uložit k zimnímu spánku.
Naježděno celkem 15km.

EDIT 1:
Během období sněhu jsme se spolu na sebe jen tak usmívali a čekali na příjemnější počasí. Proběhla výměna olejového filtru a oleje. A přidány padací protektory od M-Style. ( Už se o ni nemusím tolik bát )

O pár dní později se konečně na nás trošičku usmálo štěstí a udělalo se lepší počasí a dalo se vyjet. Trochu mě překvapilo, že kolem 3 tis. - 3.5 tis otáček vibrují řidítka. Nad tuhle hranici a ani pod ní to nedělá. No uvidíme. Krom toho je bez jediné chybičky. Kde se cití nejlépe? Řekl bych, že asi na pěkně klikatých okreskách. Do terénu určitě ne. Ikdyž nějakou boční cestu na chatu určitě zvládne. Je sice trošku menší, než bych si mohl přát, ale svých 185cm na ni vklídečku poskládám. Čekal jsem trošku větší úložný prostor po sedlem, ale co se dá dělat. Lékárníčku a nejpotřebnější nářadí tam snad schovám. Je krásně pohodlná. Myslím si, že nebude problém na ní odjet nějaký ten větší výlet nebo i několik dnů na cestách. Ale to ještě doplním později, až uvidím co mi k tomu řekne můj zadek. Spotřebu nemám ještě zjištěnou. Nemám toho ještě tolik nalítáno. ( Chybí mi ještě to nejhlavnější. A to jsou noty. )
Naježděno celkem 60 km
EDIT 2:
Sezona je v plném proudu. S Kawou máme nalítáno zatím skromných 2100 km. Myslím, že jsme se už spolu docela sžili. Během toho poznávání jsem zjistil, že základní větrný štítek stojí za houby. Připadám si jak na naháči. Ikdyž si zalehnu na nádrž. Takže bude třeba sehnat větší. Výše zmiňované vibrování nezmizelo. Bohužel. Hodně mě překvapila zatím spotřeba. Podařilo se mi dostat pod 4L/100. A to nejezdím jak slimák. Svižnou jízdou těch 5.4 max zatím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist