renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ferdous2
Vloženo 4.1.2017
Aktualizováno 4.1.2017
Zobrazeno 963x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Po této motorce jsem pokukoval již delší dobu, hlavně kvůli pohodlí při delších cestách a dravosti při ostřejší jízdě. Když se to skloubí se vzhledem a klasickou Honďáckou spolehlivostí, není co řešit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: R6 jsem vzdal poté, co jsem si na ni sednul - pohodlí a komfort na delší cesty mi nevyhovovalo

První dojmy - Neskutečná pecka tento stroj. Dovezl jsem si ji z Ostravy (do Brna) po ose a nejvíc jsem byl zvědavý, co na to řeknou záda...

Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodné pro každého, kdo má rozum. Tato motorka je velmi dobře ovladatelná a umí odpouštět i občas nějakou tu chybku. Určitě bych ji ale nedoporučil hned nějakém začátečníkovi, co v životě neseděl na silnější motorce. Já si ji koupil až jako čtvrtou v pořadí - předtím SV 650N, YZF 600R Thundercat a FZ6S.

Doplňky na motorce - Tento rok přibude homologovaný laďák a led blinkry

Recenze

Kdyby jste viděli můj rohlík pod helmou! Celou cestu domů jsem se tlemil. To pohodlí, příjemný posez tak akorát - ani ne moc na ruce a ani ne na rovno jak u cestovních endur. Po příjezdu domů (cca 200km) žádná bolest ani ztuhlost zad.

Pokud člověk chce, dokáže se na ní vyřádit - od spodu se ji moc nechce - to ale žádnému šestikilu - ale od 6.000 otáček je to vyloženě radost. Skvělý zátah.
Motor jako takový je dost svižný pro moje potřeby. 81kw mi přijde tak akorát. Když se s někým bavím, proč si nekoupím něco silnějšího, moje odpověď zní "proč?"
Na okruh se dostanu tak jednou do roka a na silnicích v běžném provozu bych potenciál silnější motorky stejně nevyužil.
Podvozkově je taky vše v pořádku, dokonce i na silnicích s horším povrchem drží stopu jak přibitá.
Od toho se odvíjí celková ovladatelnost. Při celkové váze někde pod hranicí 200 kg je to ideální stroj i na dojíždění denně do práce. To je zrovna můj případ. Celou sezónu, když počasí dovolí, na ní jezdím do páce (cca 15km). Kousek mimo město, kousek okrajem Brna. Ovladatelnost v nižších rychlostech a při prosmýkání mezi auty je příkladná.

Co se úprav a oprav týče, dávám ji maximální péči.
Před létem dostala nové přední kotouče, desky, nové pneu, nové ložisko v krku řízení, vyšší plexi a samozřejmě hned po koupi nový olej.
Na tento rok je v plánu laďák s homologací a vložkou, LED blinkry a výměna spojky.

Začátkem září 2016 jsme v partii absolvovali motorkářskou modlu Grossglockner, první delší motovýlet. Po prvním přejezdu, který byl cca 450 km musím říct, že pohoda. Žádné křeče v zápěstích, žádná osezená zadnice a záda úplně v pohodě.
Na místním povrchu Hochalpenstrasse (kdo byl tak ví) si to dala 2x tam i zpět v ostrém tempu a jen si to příjemně funěla :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fullgas1
Fullgas1 napsal 09.01.17 v 11:49 10b.

Biele kola sú top. Krásna mašina.

petrnewmen
petrnewmen napsal 08.01.17 v 11:37 10b.

vypadá skvěle přeji mnoho ujetých km bez nehod

Více komentářů



TOPlist