Tak dnes jsem s tím konečně trochu pohnul, bohužel to všechno nebylo tak easy jak jsem doufal. Začal jsem vymytím hlavy. Pak jsem musel strhnout vodní pumpu, vše očistit, odmastit a znova ji přidělat i s trubkou na vodu co vede do válců, paráda, dělat to znova No a přišla řada opět na hlavu. Vytáhl jsem nová gufera na ventily, nasadil první a... "K*rva, on jde nějak volně, je tam už? Jo, je..." No paráda! Gufera co jsem měl předtím (Slinky Glide) tam šla sotva narazit, ta co jsem dával teď (Vesrah ze sady) tam šly úplně samy a některé z nich měli vůli (pohyb) tak 2 mm. Některý z gufer vypadaly, že za jízdy upadnou až vezmu díru. Pochopitelně, vážně jsem nechtěl kupovat další gufera. Pořádně jsem prohlídl konstrukci gufera, přišel s nápadem "co s tím" a vzal je na milost. Z konstrukčního hlediska je gufero z tenkého plíšku, který jde nasadit na vodítko a až v jeho horní části je vsazena gumová vložka, která nahoře vystupuje a je sevřená pružinkou. Gufera jsem tam tedy všechna dal a ten plíšek, který zajišťuje to, aby gufero drželo na vodítku, jsem prostě zmáčkl kleštěmi. Zajistil jsem tak, aby gufero správně drželo. Teoreticky jsem tím gufero "zdeformoval" do oválu, ale vzhledem k tomu, že já mačkal plíšek v "dolní části" a těsní guma úplně nahoře, myslím, že by to mělo být úplně OK.
Samozřejmě mám docela strach, jestli teď budou správně těsnit, ale když se snažím se nad tím logicky zamyslet, vychází mi, že by to na to nemělo mít vliv. Tak uvidíme, přinejhorším si zase zacvičím s ventilama...
No a po této bitvě s guferama přišla bitva s ventilama! Dostat to tam sám byl neskutečnej porod, ale povedlo se i bez přípravku na ventily. Nakonec už jen dát těsnění a nasadit hlavu na válec...
Vlastník | dadanek1999 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2016 | |
Aktualizováno | 1.12.2020 | |
Zobrazeno | 8 804x |