renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dadanek1999
Vloženo 14.12.2016
Aktualizováno 1.12.2020
Zobrazeno 8 804x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 05.04.2017, Uskutečněno: 05.04.2017, Stav tachometru: 38621 km, Zhlédnuto: 42x


Tak dnes jsem s tím konečně trochu pohnul, bohužel to všechno nebylo tak easy jak jsem doufal. Začal jsem vymytím hlavy. Pak jsem musel strhnout vodní pumpu, vše očistit, odmastit a znova ji přidělat i s trubkou na vodu co vede do válců, paráda, dělat to znova No a přišla řada opět na hlavu. Vytáhl jsem nová gufera na ventily, nasadil první a... "K*rva, on jde nějak volně, je tam už? Jo, je..." No paráda! Gufera co jsem měl předtím (Slinky Glide) tam šla sotva narazit, ta co jsem dával teď (Vesrah ze sady) tam šly úplně samy a některé z nich měli vůli (pohyb) tak 2 mm. Některý z gufer vypadaly, že za jízdy upadnou až vezmu díru. Pochopitelně, vážně jsem nechtěl kupovat další gufera. Pořádně jsem prohlídl konstrukci gufera, přišel s nápadem "co s tím" a vzal je na milost. Z konstrukčního hlediska je gufero z tenkého plíšku, který jde nasadit na vodítko a až v jeho horní části je vsazena gumová vložka, která nahoře vystupuje a je sevřená pružinkou. Gufera jsem tam tedy všechna dal a ten plíšek, který zajišťuje to, aby gufero drželo na vodítku, jsem prostě zmáčkl kleštěmi. Zajistil jsem tak, aby gufero správně drželo. Teoreticky jsem tím gufero "zdeformoval" do oválu, ale vzhledem k tomu, že já mačkal plíšek v "dolní části" a těsní guma úplně nahoře, myslím, že by to mělo být úplně OK.

Samozřejmě mám docela strach, jestli teď budou správně těsnit, ale když se snažím se nad tím logicky zamyslet, vychází mi, že by to na to nemělo mít vliv. Tak uvidíme, přinejhorším si zase zacvičím s ventilama...

No a po této bitvě s guferama přišla bitva s ventilama! Dostat to tam sám byl neskutečnej porod, ale povedlo se i bez přípravku na ventily. Nakonec už jen dát těsnění a nasadit hlavu na válec...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Schránka na nářadí a držáky kanystrů

    Made by táta :-) Oboje z hliníkových jeklů. Kanystry jsou na vodu - jedem na dovolenou dva, takže na vaření a pití docela spotřebujem. A nechtěl jsem vozit petky v kufru kvuli hmotnosti, takhle jsem dostal nějakou váhu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 08.07.2020
    Uskutečněno: 08.07.2020
    Tachometr: 51700km
    Komentářů: 2x
  • Výroba rozšíření stojánku

    Hliníková destička 60x80x5 cca 22 Kč, čtyři šrouby, pár podložek, matky a silnější pružina ze strojních součástek za cca 55 Kč. Jo a jedna součástka z merkuru = bez nákladů. Zároveň proběhlo dotažní rozjetého “U” na stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.07.2020
    Uskutečněno: 05.07.2020
    Tachometr: 51644km
    Komentářů: 1x
  • Zimní údržba

    Příprava na letní trip, tedy úpravy a nějaký základní servis. Nový olejový filtr a olej (přešel jsem na 10W50 Repsol, výrazně ztišil zvuky z převodovky), proplach chlazení čističem a nová náplň, seřízení ventilů a seříze

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 19.03.2020
    Tachometr: 51000km
    Komentářů: 5x


TOPlist