renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ElUSiVE
Vloženo 11.12.2016
Aktualizováno 24.9.2017
Zobrazeno 1 832x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Moje první "velká" motorka, když sem na inzerátu uviděl tuhle zelenou Kawasaki tak jsem neodolal a ještě ten den si ji vezl domů.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: Vzhledově se mi více líbila Kawasaki + našel sem na inzerátu verzi s 25kW v TP za dobrou cenu.
Kawasaki GPZ 500: Na inzerátu zrovna nebyla pro mě dostupná cena s omezeným výkonem.

První dojmy - Z první jízdy jsem byl nadšený, hlavně nárůst výkonu - dosud jsem jezdil jen na Hondě CBR 125R, nebo ČZ 250, takže konečně můžu bezpečně předjíždět i ve větší rychlosti, nevypadám na tom jako vosa na bonbónu a zároveň se nemusím neustále ohlížet, jestli mi něco z motorky neupadlo :-D.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, nebo pro někoho komu stačí výkon 37kW.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, padací rám, plexi, laděný výfuk viper.

Recenze

Motorku jsem si vybral kvůli dostupné ceně, spolehlivosti, nenáročnosti a dostupnosti náhradních dílů z bazaru za dobré ceny.

Motorku jsem koupil v září, během 2 týdnů jsem najel kolem 1500km. Poté jsem zjistil, že se dostal do oleje benzín, po čtení zde na fóru jsem se dočetl, že kohout v poloze "PRI" neuzavírá přívod benzínu do karburátoru a předchozí majitel na to jezdil celou dobu, tak jsem palivový kohout rozebral, vyčistil, dal do polohy "ON", vyměnil olej a zatím bez problému - příště bude lepší rovnou koupit nové jehlové ventily do karburátoru. Dalším problémem byla kontrolka oleje, která se při zapnutí klíčku nechtěla rozsvítit, myslel jsem že to bude tím neoriginálním tachometrem, že nějaký drát není zapojený, nakonec bylo vadné olejové čidlo.

Po nějaké době mě začal štvát neoriginální tachometr a začal jsem shánět originální, což jsem zjistil že není úplně jednoduchý. Nakonec jsem nový tachometr sehnal z Číny za dobrou cenu (v přepočtu za 2700,- Kč)





Měl sice přijít tachometr s ciferníkem do 280km/h a červené pole u tohoto tachometru začíná až ve 13000ot./min, ale za tu cenu..

Další investice byly zadní brzdové čelisti EBC, přední kotouč s destičkami EBC (na které momentálně čekám až dorazí), nové olejové čidlo, žáruvzdorná barva na svody výfuku (která moc dlouho nevydržela :D), náhon tachometru, pro jistotu náhradní spojkové lanko, které předchozímu majiteli 2x prasklo, svíčky NGK. (motorku jsem koupil za 23 tisíc a nějakých 12 tisíc jsem investoval)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kurea
Kurea napsal 23.07.17 v 23:32 10b.

ElUSiVE
ElUSiVE napsal 31.12.16 v 10:42

Díky

it09az3
it09az3 napsal 29.12.16 v 19:28 10b.

Pěkná Kawa! Tak ať ti jezdí!!

ElUSiVE
ElUSiVE napsal 24.12.16 v 00:48

Díky

vopák
vopák napsal 12.12.16 v 04:33 10b.

Pěkná éerka..a jedovatá zelená

Více komentářů



TOPlist