Překrásná oranžová krisa, kterou ocení jen opravdoví znalci s dobrým vkusem!
První dojmy - První dojmy? To mi hlava nebere, to Griso pocitově váží snad polovinu váhy než Breva, co jsem měl předtím.
Recenze
Vyjmenovávat vám tisíce kladů fakt nebudu, vše na Grisu je užasné a dokonalé, teda kromě toho originálního trombonu, kterému taliáni říkají výfuk Naštěstí se dělá pěkný doplňkový termix, zvukový projev vzlétajícího bombardéru je návykový. Zkrátka není nad ten starej a dobrej, létama ověřenej dvouventilovej 11kovej rabiják...
Vznesu ještě dotaz na všechny majitele Grisa SE, klidně se někdo zastavte na kafe. V nestřežený okamžik vyměním moje kola za vaše, bohužel postrádám dráty a sere mě to!!
...jé Griso. Taky jedno náhodou mám a nebydlím zas tak daleko. takže kdybys třeba chtěl společně natrhat pár jarních kilometrů...? Jen tě zklamu, nemám drátěný kola a tak domů pojedem každý po svých
Griso 1100 je moje nejoblibenejsi "goose", obzvlaste pak v cervene barve. A starsi 1050 motor s chrastici suchou spojkou je mnohem vetsi sranda nez ucesanejsi nova dvanactistovka (mam tuhle kombinaci na Stelviu a tak mluvim z vlastni zkusenosti).
Letos jsem si svoje Griso vzal na sjezd do Sturgis v Dakote; snad jedina guzzina na 30 000 H&D. Moto Guzzi tam melo predvadecku; nechali me zadarmo parkovat u stanu na VIP parking a vyzkousel jsem si V9 Roamer a V7 Stornello (limitovana edice 1000 ks). Stornello me uchvatilo, V9 - jsem tak trochu rozpacitej. Asi jsem mel zkusit Bobber.
Dal bych deset bodu za cervenou ( nebo za za Tenni zelenou 1200 SE).
Nooo... paráda veliká, návyková...
GRISO je nádherná motorka v jakékoliv barvě,určitě nejvíc charizmatická motorka této doby .Co jiného popřát než radost a požitek z jízdy .