Vlastník | Attila31 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.12.2016 | |
Aktualizováno | 3.12.2016 | |
Zobrazeno | 1 760x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | Attila31 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.12.2016 | |
Aktualizováno | 3.12.2016 | |
Zobrazeno | 1 760x |
Mig_35 srovnává nejnižší cenu BMW s nejvyšší Stelvia, což je trochu mimo mísu.
Srovnávat tyhle motorky vůbec nejde.
Pokud jde člověk i do terénu, pak BMW, ale to už není o 40 tisíc dražší, ale o 120.
Pokud je to jen na silnici, ta není třeba všech možných vylomenin co má BMW a rozdíl je menší, ale na bávo musíš dokoupit kufry, které jsou u Stelvia NTX v ceně a i ty kufry má bávo předražené (nehledě k tomu že akkční ceny Stelvia jsou 360-370 tisíc).
Nicméně stejně rozhodne srdce - pro mne je to Guzina, ale uznávám, že GS je všestrannější, ale jelikož jedu do terénu maximálně po louce na srazu, tak nemám co řešit.
U nas v Alberte stoji Stelvio tak 16 000 $, GS okolo triceti. Chtel jsem koupit BMW, koupil jsem Stelvio, Cali 1400 Custom a jeste me zbylo pres tisic dolaru na doplnky.
BMW ma silnejsi motor a elektronicky nastavovaci suspension. U Grisa musite pouzit klic a sroubovak. Ovsem, kdyz si to nastavite spravne, tak se toho nemusite roky dotykat. Pridavna svetla jsou u Guzzi rovnez nic moc, vetsina lidi je meni za H4 nebo neco podobneho (ja jsem pouzil Autotemp LED) a problem vyresen.
Co se vykonu tyce, moje Stelvio s kufry udela snadno 200 km/h - o vice se nehodlam pokouset. Do prudkeho stoupani v Rockies jedu na dalnici 130 a nemusim podradit pri akceleraci. Pro starsiho pana je to vic nez dost.
Pro komfortni svezeni neni nad Stelvio - a s tim moji KTM, Triumph, Yamaha a BMW jezdici kamosi plne souhlasi. Proste - KTM je motocyklovy Porsche Carrera, Stelvio MB S class.
Zajímavá motorka a predraženy GSa brzo už nikdo nebude chtět až bude víc moto této kategorie
Tvůj koment mně přinutil kouknout se do inzerce. Nové, nepoužité Stelvio vidím za akční cenu 410 tisíc Kč. GS stojí o cca 40 tisíc víc, tj. 450-460 tisíc Kč. V této ceně je semiaktivní podvozek, ESA.
Předražená konkurence? Ani ne, prostě si jen GS drží víc cenu. Proto, když kupuješ ojetý, pořídíš Stelvio nejspíš levněji a máš pocit, že GS je "předražená konkurence". Ve skutečnosti se zdá, že předražené je Stelvio:)
Určitě dobrá volba,takže vítej do světa MOTO GUZZI .Přeju radost a požitek z jízdy .
Parádní návykový stroj
Tak ať ti dělá radost. Je to dobrá Kozza.
Gratuluju ke koupi, protože stelivo se musí zažít a užít. A na tuhle jsem se ve Znojmě koukal. Ať slouží dlouho a dobře, kolama dolů v další sezoně.
Akorát přidej víc fotek, vedenej deník taky není na závadu. Někde na cestách na viděnou