renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Attila31
Vloženo 3.12.2016
Aktualizováno 3.12.2016
Zobrazeno 1 760x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Skvělé cestovní enduro, Kvalitně zpracovaná motorka.Baví mě moc.

Motorka koupena od luckycow (Znojmo 2) - Opravdu spokojen s jednáním firmy. v podstatě koupeno během dvou minut.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Zvažovoal jsem novou,ale když jsem viděl v realu zpracování tak bylo rozhodnuto.
BMW R 1200 GS: Předražená konkurence. motor.
KTM 990 SM-T: Nevešel jsem se s výškou

První dojmy - První dojmy - no byla velká ,těžká, neobratná. hlavně první motorka po 20letech. Seděla mi výškou posedu, stabilita při rychlé jízdě ve dvou. Překvapila mě svým výkonem, otočit plyn naplno jsem ze začátku neměl odvahu. Zpracování a materialy na výbornou.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře co mají věk na to aby věděli že je duležitější dojet. Samozřejmě se s ní dá jet hodně svižně.

Doplňky na motorce - Moto v plné výbavě!

Recenze

Zvažoval jsem univerzální motorku, jak na okrsky,mizerný cesty ,tak i na dlouhý přesuny.
Najeto mám asi 7000km, na nějakou delší cestu teprve čekám, Jizdní vlastnosti výborné, motor má výborný zátah od nižších otáček. ABS funguje perfektně - obrovský rozdíl na motoškole proti těm co ABS neměli. Velká stabilita při jízdě se spolujezdcem, navíc pro něj dobré sedlo a posed.
Úložný prostor - no samo boční kufry + zadní na helmu, takže na delší výlet by něměl byt problém pojmout vše potřebné i nepotřebné
Motorku doporučuji nejlíp na delší cesty, samozřejmě kolem komína nemá problé, do terénu to asi nebude ono, do města beru skutr
Poruchy - no krom upadlých drátku u mlhovek a výměny patice u žárovky předního světla jsem neměl jediný problém. Motorce jsem nechal udělat kompletní servis a výměnu všech náplní.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kudrlik
kudrlik napsal 09.02.17 v 13:17 10b.

Mig_35 srovnává nejnižší cenu BMW s nejvyšší Stelvia, což je trochu mimo mísu.
Srovnávat tyhle motorky vůbec nejde.
Pokud jde člověk i do terénu, pak BMW, ale to už není o 40 tisíc dražší, ale o 120.
Pokud je to jen na silnici, ta není třeba všech možných vylomenin co má BMW a rozdíl je menší, ale na bávo musíš dokoupit kufry, které jsou u Stelvia NTX v ceně a i ty kufry má bávo předražené (nehledě k tomu že akkční ceny Stelvia jsou 360-370 tisíc).
Nicméně stejně rozhodne srdce - pro mne je to Guzina, ale uznávám, že GS je všestrannější, ale jelikož jedu do terénu maximálně po louce na srazu, tak nemám co řešit.

Tuck
Tuck napsal 21.12.16 v 23:38 9b.

U nas v Alberte stoji Stelvio tak 16 000 $, GS okolo triceti. Chtel jsem koupit BMW, koupil jsem Stelvio, Cali 1400 Custom a jeste me zbylo pres tisic dolaru na doplnky.

BMW ma silnejsi motor a elektronicky nastavovaci suspension. U Grisa musite pouzit klic a sroubovak. Ovsem, kdyz si to nastavite spravne, tak se toho nemusite roky dotykat. Pridavna svetla jsou u Guzzi rovnez nic moc, vetsina lidi je meni za H4 nebo neco podobneho (ja jsem pouzil Autotemp LED) a problem vyresen.
Co se vykonu tyce, moje Stelvio s kufry udela snadno 200 km/h - o vice se nehodlam pokouset. Do prudkeho stoupani v Rockies jedu na dalnici 130 a nemusim podradit pri akceleraci. Pro starsiho pana je to vic nez dost.
Pro komfortni svezeni neni nad Stelvio - a s tim moji KTM, Triumph, Yamaha a BMW jezdici kamosi plne souhlasi. Proste - KTM je motocyklovy Porsche Carrera, Stelvio MB S class.

radek89
radek89 napsal 15.12.16 v 09:16 10b.

Zajímavá motorka a predraženy GSa brzo už nikdo nebude chtět až bude víc moto této kategorie

Mig_35
Mig_35 napsal 10.12.16 v 00:41 10b.

Tvůj koment mně přinutil kouknout se do inzerce. Nové, nepoužité Stelvio vidím za akční cenu 410 tisíc Kč. GS stojí o cca 40 tisíc víc, tj. 450-460 tisíc Kč. V této ceně je semiaktivní podvozek, ESA.
Předražená konkurence? Ani ne, prostě si jen GS drží víc cenu. Proto, když kupuješ ojetý, pořídíš Stelvio nejspíš levněji a máš pocit, že GS je "předražená konkurence". Ve skutečnosti se zdá, že předražené je Stelvio:)

dzarmil
dzarmil napsal 04.12.16 v 21:17 10b.

Určitě dobrá volba,takže vítej do světa MOTO GUZZI .Přeju radost a požitek z jízdy .

Více komentářů



TOPlist