Moje první Gixxer a ta se nezapomíná. Ideální kompromis mezi šestkou a litrem. Za mě designově nejhezčí Gixxer všech dob.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Protože tohle byla nabídka, která se neodmítá :-)
První dojmy - Přechod z 125cc takže jednoznačně výkon a krouťák. Pocitově táhla na pětku líp než RS 125 na jedničku 😂 Hned po prvních pár km jsem věděl, že je to ta pravá. Ten zvuk, ovládání. Konečně dospělá motorka.
Doplňky na motorce - Zkrácená koncovka Yoshimura TRS (boží!!!), KN filtr, karbonovej kryt alternátoru Bikes Plas, pár dalších kosmetickejch kravin,
Recenze
Byla to srdcovka...design, zvuk...celkovej dojem dokonalej.
Motorku jsem koupil bouranou v Anglii. Originál odřený K4 plasty jsem si nechal pro okruhový účely a výhodně pořídil sadů plastů v barvách K5. Oboje sady jsem pak podle nálady střídal
Motor bomba...po čase začne na silnici trochu chybět krouťák. Jede hezky, ale musí se s ní přes 9 tis...taková poladěná šestka. Zpětně jsem rád, že jsem začal právě na 750cc, protože jede o něco líp než šestka (ne o moc) a stejně si člověk rychle zvykne.
Převážně ježděná na silnici, ale párkrát se podívala na okruh v Sosnový, dále pak máme za sebou 2x25 min v Mostě a 1x sprinty v Hoškovicích.
Za dva roky jsem na ní nalítal 12 tis. km, který byly parádní na nabrání zkušeností. Je to rychlá motorka, ale na rozdíl na litru je pořád potřeba mnohem víc řadit a pracovat s motorem, což je na jednu stranu super.
Spolehlivost = parádní. Pravidelná údržba podle manuálu a šlapala jako hodinky. Měla ale málo najeto. Kdybych neřešil love na další Gixxer, nechám si jí.