renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Vulcan S (EN 650) (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vakra
Vloženo 25.11.2016
Aktualizováno 4.2.2017
Zobrazeno 4 609x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Stylem se řadí mezi chopper a naháče, převažuje černá matová barva v kombinaci s šedým - stříbrným kovem, řadový dvouvál se solidním odpichem.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Harness (Uhříněves)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Vulcan je prostě více cool :D

První dojmy - Skvěle ovladatelná, poměrně lehká motorka se zajímavým vzhledem. Tvrdší sedlo a odpružení.

Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro začínající, menšího a středního vzrůstu a hmotnosti, vhodné i do města.

Doplňky na motorce - Plexi, boční textilní brašny, zvýšené sedlo, alarm

Recenze

Původně jsem šel zkouknout Versyse 650, Vulcan mne však zaujal svým neotřelým výrazem. Půjčil jsem si jej na 30min. zkušební jízdu a za dva dny jsem si pro něj přišel.Na choppera mám zatím čas a cestovních endůr jezdí mraky. Jezdím často Prahu a Vulcan s městem nemá nejmenší problém. Sedí se poměrně nízko, nohy natažené dopředu, jen při delší jízdě (cca 100km a více) po horších cestách jsem pocítil bolest zad. V současné době je sedlo u čalouníka, kde se zvyšuje a doplňuje pružící hmota, tak snad to bude OK. Úložné prostory v základu nula, nyní dovybavuji bočními kufry. Ještě doplním čelní plexi pro jízdu po dálnici. Stejně nejlíp Vulcan vypadá bez všech těch serepatiček, jen potom není tak praktický. Takže bude nastrojen dle druhu cesty. Do 100 km/hod pohoda, potom bez štítu docela fouká, na delší cestě jsem to řěšil nohama na zadní stupačky a zalehnutí dopředu. Ve městě naopak je jízda zážitková, se skvělou akcelerací, hlukem od výfuku tak akorát, aby vám auta při předjíždění věnovala pozornost. Brzdy myslím bez problému, ABS nemám. Spotřeba se pohybuje do 5ti litrů, zatím mám najeto 2100 km. Spolujezdec nemá opěrku zad ani madla na ruce, tak se musí jezdce dobře držet, což je někdy fajn :) Nejvíc jsem Kawu zatím rozjel na cca 170km/hod a pořád měla sílu zrychlovat, předjíždí se s ní fakt dobře. Optimální otáčky pro klidnou jízdu jsou nad 3tis.ot./min.,v nižším pásmu jsou cítit vibrace motoru, na svižné zrychlení je vhodné držet otáčky nad 5 tis.ot./min. Kawu teprve zajíždím,takže další poznatky budu mít až časem. Zvykli jsme si na sebe velice rychle, mám ji jako univerzální moto do města i na výlety.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jardabor
Jardabor napsal 23.02.24 v 09:06 10b.

Ahoj
Chtěl jsem tě požádat o radu ohledně sedla na vulcana 650. V příspěvku píšeš, že je zvýšené.
Tak jsem se chtěl zeptat jestli jsi spokojený a kdo ti to dělal, popř. co tam máš za výplň a kolik to stálo.
Předem moc děkuji za odpověď.
Jarda

Mutlik
Mutlik napsal 14.06.17 v 11:51 10b.

Nevím jak ty, ale bez štítu má Vulcan S o litr vyšší spotřebu a nižší zrychlení. Já už mám druhou zadní gumu ,na originalu jsem najel 7333km. Maximálka u mého stroje aktuálnější 190km/h.

Vakra
Vakra napsal 19.05.17 v 00:50

Udělalo se teplo, tak zkusím sundat plexi a brašny. Bude z něj zase Cafe Racer, k vodě a do města

newmann75
newmann75 napsal 17.05.17 v 10:46 10b.

Vulcan S je prostě top mašina - universál-¨
Fakt je že ty "doplňky " tu mašinu pěkně zprasí ale bez plexi je jízda nepohodlná,brašny zase musí být na delší jízdu...¨
Taky to tak mám

petriktn
petriktn napsal 04.02.17 v 12:42 10b.

Kolega ju ma tiez

Více komentářů



TOPlist