Jednoduchá cestovně sportovní motorka.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 750: Nebyla na trhu pěkná, která by mě okouzlila.
První dojmy - Motorka je opravdu hodně hravá, její váha kolem 190 kg a docela povedený podvozek umožňuje si hrát s motorkou, jak chcete. Padne každému do ruky, opravdu povedený stroj.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo má rozum :)
Doplňky na motorce - Nový laděný výfuk, zlatá DiD řetězovka, reflesní proušky, závažíčka, atd...
Recenze
Motorku jsem pořídil po prodeji své Yamahy FZS Fazer. Na Fazeru jsem najel přes 30 tisíc km a nemůžu říct, že by mě někde nechal nebo s ním měl nějaký problém, ale chtěl jsem změnu. Přesněji kapotu.
Původně jsem myslel na Hondu VFR 750, ale nebylo z čeho brát. Nakonec se naskytla příležitost koupit tuhle potvoru.
CBR je kultovní stroj a F4 se mi hodně líbí.
Jízdní pozice je příjemná, člověk nemá váhu na rukou a nohy nejsou zlomené jako na ss.
Motor jede pěkně už od 5 tisíc otáček, největší zábavu, ale najdete, až kolem 10 tisíc. Ovladatelnost je perfektní, krásně padá do zatáček. Jediné co bych vytknul jsou brzdy. Myslím, že by mohli být ostřejší.
CBR jsem pořídil kvůli univerzálnosti. Potřebuji sluhu na dojíždění do práce převážně po dálnici. Blbnutí kolem komína a jednou za čas na delší výlety. Zatím mám najeto od konce září 3 tisíce a spokojenost.
Dnes 3.8. 2017 prodána s poruchou v elektrice... Přeji novému majiteli málo starostí a hodně km v sedle.
Super stroj. Líbivá
krasna masina v dobrych rukou
za 10b