Vlastník | fuč | |
---|---|---|
Vloženo | 19.11.2016 | |
Aktualizováno | 19.11.2016 | |
Zobrazeno | 5 309x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
Vlastník | fuč | |
---|---|---|
Vloženo | 19.11.2016 | |
Aktualizováno | 19.11.2016 | |
Zobrazeno | 5 309x |
..DCT nebo manual, hlavně že to VFRrrrčí !!!
gratuluji. Kdybych měl volné prostředky pro nákup další moto, toto by byla má jasná volba .Ať slouží
Já zvolil manuál,byt' jsem se projel i s DCTpřevodovkou,no až mi bude okolo 50ti asi bych do ní šel, je to hodně o pohodě a bezstarostné jízdy At' ti dělá radost
Gratuluji Taky jsem se rozhodoval nebo byl spíše přemlouván,at' koupím bmw 1200gs ale po svezení na tomhle bylo rozhodnuto.Ten motor je skvělý u gs to moc neletělo
Čus Hobr, ty hňupe ve 23 a později variantu pohonu přenesení síly kardanem nikdo nekritizoval, ale prostě se to jebalo... Řetěz a řemen nejsou tak náročné konstrukčně a náchylné na vybrace a hlavně zvládají lépe přenesení nárazové síly, tenkrát to neměli technologický vychytaný... Víš...
Ale je dobře že to tak obhajuješ!
Pánové jen bych chtěl , no že s kardanem poprvé vyjel motocykl který má v sobě a v té době více než Japonci, Motorwerke, Italové a jawkove... Poprvé s kardanem vyjel 4valcovy 3/4 litr NYMBUS a to v r. 1919, někteří tvrdí že 1914...
Fajna diskuze 😁
Dík Radim Herud
Čus Hobr, ty hňupe ve 23 a později variantu pohonu přenesení síly kardanem nikdo nekritizoval, ale prostě se to jebalo... Řetěz a řemen nejsou tak náročné konstrukčně a náchylné na vybrace a hlavně zvládají lépe přenesení nárazové síly, tenkrát to neměli technologický vychytaný... Víš...
Ale je dobře že to tak obhajuješ!
Pánové jen bych chtěl , no že s kardanem poprvé vyjel motocykl který má v sobě a v té době více než Japonci, Motorwerke, Italové a jawkove... Poprvé s kardanem vyjel 4valcovy 3/4 litr NYMBUS a to v r. 1919, někteří tvrdí že 1914...
Fajna diskuze 😁
Dík Radim Herud
Pěkný den, pěkně napsané... A proto reaguji, možná zbytečně dlouze a Že jsem četl až do konce
Máš super máňu a gsaci atd. ať jezdí s okufrovanýma tlusťochama podle Garminu pro rohlíky jakoby jeli do Kazachstánu... Vím o čem mluvím, ale pozor na gs nedám dopustit. Jen je z toho dnes trochu póza a co není najeto, tak o to víc je na motorce naloženo...(s nálepkou tourate...)
Automat, jak říkáš... 95% povídalku to nejeli, no a určitě někteří ve šponě neumí křapnou dobře 3jku... Já mám manuál a asi trochu do větru, s CT jsem jezdil Brno i SRing a nechci tady TT Mannovat ... je těžká ale kur..a Jede! Je pěkná, o motoru V4 - bez komentáře, a co je na ní sexy? že nás to ví málo a nejsme okoukaný 😀
Dík a ať Ti to přede !
Radim Herud
Pěkná mašina, zvlášť motor bude asi pecka. DCT bych si nepořídil, ale věřím, že funguje a musí to být návykovka (možná proto bych se mu zatím vyhnul ). Můj kamarád se na tom svezl a prý super. Ale zatím podléhám konzervativismu, byť asi nejsem klasický OM Každý si má vybrat mašinu, jakou chce a nikdo mu do toho nemá kecat. Ať Ti dělá radost.
z popisu motky je vidět tvoje zapálení pro věc, tudíž máš palec nahoru. DCT jsem neměl a asi ani nebudu, ale kardan mám na druhé motce a naučil jsem se to docela používat ... proti řetězu je trochu jinej. Užij si ji, gratulace a desina.
Pro hobr:
Ještě bych doplnil odkaz na článek o historii BMW, ve kterém se kromě jiného píše, že koncept motocyklu BMW z roku 1923 měl v počátku své kritiky, kteří jej považovali za zvrácenost (pozn.: podobně jako dnes považují někteří kritici za zvrácenost DCT), nicméně tento koncept se poměrně rychle prosadil a později jej kopírovali další výrobci motorek (pozn.: podobný vývoj možná čeká i automatickou převodovku).
Článek je zde: http://www.hp2moto....php/historie-bmw-a16
Pro Hobr:
Z toho, co jsem napsal v článku, v žádném případě nelze dovozovat, že by výrobci motorek s kardanem museli v minulosti zkrachovat kvůli možné kritice tehdy inovativního technického řešení. Je vysoce pravděpodobné, že firma BMW v roce 1923 kromě motorek s kardanem vyráběla rovněž motorky poháněné řetězem a výrobu (i podle typu pohonu) přizpůsobovala poptávce (počítám, že stejně to dělají doposud). Proto výrobci motorek s kardanovým pohonem nezkrachovali, a tak si kardan mohl s postupem času získat čím dál větší přízeň motorkářů.
Podobně je to s výrobou motorek s automatickou převodovkou - vždyť např. Crosstourer se vyrábí ve dvou variantách, proto asi Hondu neohrozí, když se CT s automatickou převodovkou bude prodávat méně než CT s manuálem. Čas ukáže, zda se DCT uchytí nebo zanikne, ale já bych si tipnul, že se automat prosadí.
Fuč - firma BMW vystavila svůj motocykl s kardanem už roku 1923 a dá se říci že je vyrábí od té doby nepřetržitě. Pokud by byla pravda, co píšeš, tak by dávno zkrachovala...
Ještě jedna poznámka - první motorky byly poháněné řemenem, později řetězem.
Jen pro upřesnění.
Na další účastníky "diskuze" nereaguji...
Krásný bike Jasná 10
Hobr evidentně nepochopil tvůj příměr. Z toho, co píšeš, je vidět že jsi nad věcí a to je dobře. Motorku máš zrecenzovanou pěkně a já jsem si při čtení připomněl svoje dojmy z testu CT a VFR s automatem. Opravdu se na to dá zvyknout a v manuálním módu tam ty kvalty padají fakt bleskově, myslím při sportovní jízdě. Někdo se kdysi nechvalně zmínil o podvozku, já si myslím, že ho měl spíš nevhodně nastavený, protože mě ta motorka seděla krásně sólo i ve dvou. Výkon je dostatečný a hlavně ten zvuk V4 je prostě návykový. Taky mám CT v hledáčku jako další mašinu, ale i když mi automat nevadil, přece jen o možnost si zaspojčit bych se nerad ochudil. Každopádně ti přeju, ať ti mašinka věrně slouží a dělá jen radost
For fuč: Myslím, že tohle vysvětlení stejně nebude stačit :) Asi někdo, kdo se cítí být OM :) Doporučuji mrknout do profilu pana hobra, přečíst hodnocení jeho stroje, jeho zkušeností, mrknout na to, kolikrát přispíval do debat a vyjde nám frustrovaný OM, který patrně jen kritizuje a má nutkání se vyjadřovat ke všemu tady na m.cz Každopádně díky i za ně, nějak mi to zvyšuje sebevědomí :) CT good stroj, jak jsem ho na začátku nemusel, líbí se mi čím dál víc, s vysokým plexi vypadá ještě líp, ale osobně bych DCT taky nekoupil, ale ani jsem ji nikdy nevyzkoušel :) Patřím totiž k OM, jen s rozdílem, že proti gustu... :) Takže ať slouží, což je u Hondy asi zbytečné přání
Pro hobr:
V uvedeném srovnání jsem se pokusil dát do kontextu současné novinky (DCT) se zaváděním některých novinek v minulosti (kardan, blinkry, elektrický startér). Myslel jsem, že je to zřejmé, nicméně jak vidno z tvého příspěvku, bude třeba zajít do většího detailu.
Motorky se nejprve vyráběly poháněné řetězem, teprve později někoho napadlo zkusit to s kardanem.
Stejně tak se motorky nejprve vyráběly s manuální převodovkou a až v posledních letech se díky Hondě rozšířily motorky s automatem.
Je dost možné, že stejně tak jako dnes řada OM krtizuje automatickou převodovku, v minulosti, když se jednalo o novinku, kritizovali zavádění kardanového pohonu, např. z toho důvodu, že není tak efektivní jako řetežový.
Kardanový pohon se s postupem času navzdory některým nedostatkům prosadil. O tom, že by motorky s kardanem nikdo nekupoval, není v článku nikde ani zmínka.
Tak snad...
Cituji - "...si podobnou kritikou před lety možná prošel i... kardan..."
Takovou blbost jsi našel kde? BMW vyrábí motorky s kardany hromadu let, podobně jako MG. A že by je nikdo kvůli tomu nekupoval? Vzpamatuj se!
nádhera! ať slouží mnoho km .. honda na hrad
Napsal si to moc hezky. Jednou jsem vyzkoušel automat v autě a v budoucnu bych si ho rád pořídil (trávím hodně času v autě). Chápu lidi co si automat pořídí i na motorku. Užívat si zatáčky a nemuset přemýšlet jak a jestli před zatáčkou podřadit je prostě lákavé. U endura se kterým jezdím v terénu si automat neumím představit ale nikdy jsem ho nezkusil. Afriku s automatem bych si asi nepořídil ale Crosstourer k tomu přímo vybízí. Vsadím že až budou nebízet BMW do GS automat tak 90% prodaných motorek ho bude mít!!!
pro Mig_35:
Ta kila navíc jsou znát, to je fakt. Jako vždycky je to něco za něco a volba podle osobních preferencí
jedna věc tam ale je, ta dvouspojka prostě něco váží a na motorce se počítá každý deko...
Zajímavé, že i v Hondě říkají, že většinou největší kritici DCT na ni paradoxně po svezení nedají dopustit. Osobně mám a stále ještě upřednostňuji manuál (nesvezl jsem se na DCT ), ale věřím, že v mnoha situacích může být DCT opravdu příjemná.
Pro Raisto01, McAntos:
Nechtěl jsem nikoho rozdělovat, jen jsem reagoval na kritiky, co odmítají automatickou převodovku, aniž by ji vyzkoušeli. Mě osobně je celkem jedno, na čem kdo jezdí, rád si popovídám bez předsudků o věcechh, které jsem zatím neměl možnost vyzkoušet. Kdybych měl brát vážně všechny ty řeči a názory, co se kolem motorek točí, tak bych si žádný stroj asi ani nepořídil, protože proti každému se najde nějaká fundovaná kritika. Když jsem vybíral motorku, pročítal jsem různá vlákna a narazil jsem i na toto: http://www.motorkari.cz/tema/?t=179093. Některé příspěvky jsou dost osobní a vyhrocené, což mě překvapilo, ale od koupě CT s automatem rozhodně neodradilo. Bohužel jsem se setkal s negativními reakcemi na automat i osobně, tak jsem se chtěl o tuto zkušenost podělit - potenciální zájemce s pevným názorem podpořit a váhající varovat .
Krásně napsané. Je pravda, že odborníků kteří se na DCT nikdy nesvezli a perfektně ho umí zkritizovat je opravdu hodně. Velice horké téma. Já dávám DCT, jeho vývoji a vylepšování rozhodně zelenou, ačkoliv sám řadím manuálně. Počkejte za 5 až 10 let škarohlídi a povíme si... Díky za recenzi. Ať Ti dlouho slouží a kouzlí Ti úsměvy na tváři. Krásná motorka.
Raisto01: Radit si muzes take akorat, ze mnohem jednoduseji a rychleji.
Napr. pri uplne zavrenem plynu dva kvalty dolu a nebo opacny pripad plny plyn a plna akcelerace a ty tam sazis jeden kvalt za druhym tak, jak rychle a jemne to s manualem v techto krajnich pripadech ciste mechanicky nezvladnes. Velka vetsina luxusnich vozu to dnes jiz ma.
At je to Ferrari 458 a nebo GL Mercedes.
Jo, ještě k tomu automatu. Ono to třeba nebude zas až tak o nějakém ortodoxním přístupu, ale třeba i o tom, jako v mém případě, že mě prostě to řazení baví, fakt si to užívám, takže si to bez toho dost dobře nedokážu představit. Ta jízda by pro mě ztratila kouzlo.
Hezky popsane.
Jen bych nerozdeloval na motorkare a ortodoxni motorkare vzhledem k automatu.
Rozdeloval bych na ty co maji radi Hondu ci nikoli. A na ty Hondare co se na tom svezli a na ty co se na tom jeste nesvezli. Pisu zamerne jen o Honde, jelikoz jsou jedini kdo takto narocny dvojspojkovy mechanizmus do motocyklu vtesnaly.
Sam se povazuji za ortodoxniho motorkare a mam doma dost motorek od HD az po noveho Fireblade.
Kdyz jsem na Honda festu stale dokola jezdil na Africe v automatu a pak jen pro srovnani jsem si pujcil
manual tak jsem se jen utvrdil, ze pohodli a zazitky jsou na uplne jinem levelu u automatu.
Mimochodem je mozne i na zadnim kole preradit na vyssi rychlostni stupen. DCT s tim nema nejmensi problem a preradi tak rychle a jemne, ze velka vetsina z nas to takto nezvladne.
Po dni jezdeni a presednuti na svoji moto jsem byl nastvany, ze musim radit
automaty bych nezatracoval, OM se můžou jít bodnout pěknej stroj
Hezky napsáno, měl jsem to podobně, jen jsem si jako startovací motorku zvolil malého Stromka...ale naprosto Ti rozumím, je to o něčem jiném, než v autě...
pořádnej mastodont
Pěkná recenze i pár řádků "ze života" Je to už tak, že nejrychleji odsoudíme něco, co neznáme. Hodně pěkných zážitků a samé šťastné návraty
Až raz budem veľký, tiež si kúpim takúto motorku
myslím, že se zbytečně vymezuješ:) nebo jsi měl skutečně negativní zkušenost? mně se Crosstourer díky DCT zamlouvá, obyč verzi bych si asi ani nekoupil. a nějak se mi nechce věřit, že by se ti někdo za takovou věc posmíval...
fakt je ten, že v autě neumím dost dobře řadit, i když mám manuální převodovku, nejsem přeborník, na druhou stranu silnější motorka schroustá ledasco, když ji podtáčíš, můžeš se vymluvit na silný motor,který tě ze všeho vytáhne, když ji honíš, tak to děláš schválně, jedeš totiž "pilu":)
Moc pěkná! BTW, včera jsem svoji přivezl domů a teď už se nemohu dočkat jara Ještě jsem ji ani nestihl nějak rozumně nafotit a vložit. O nějakém hodnocení ani nemluvím, ale myslím, že co píšeš, bude sedět
Deset, jasánek.
Výborná mašinfíra, sice jsem na ní jenom seděl, ale určitě bude pohodlná. S automatem na moto, je to stejné jako u auta. Lidi co nejeli nikdy s automatem, ho nechtějí, ale kdo ho měl, už nechce manuál. Měl jsem automat v autě a chtěl bych ho i na moto
parádní stroj
Dobrá volba
Měl jsem možnost na Hondafestu provětrat
Plánuju pořídít novou Aftiku ...a jasně že v automatu
Dobrá recenze k dobré motorce
Co se týče názoru k automatu, tak tvůj názor plně sdílím. Já mám také Hondu v automatu a už bych nechtěl jinak. Jak píšeš o názoru ortodoxních motorkářů, tak s tím jsem se také mnohokrát setkal, ale jak říkáš kritizují něco na čem nikdy nejeli. Já mám, ale i zkušenost O. Motorkářem kterému jsem můj stroj půjčil a ten přiznal, že automatická převodovka má něco do sebe a že by si na to rychle zvyknul.
No nic, přeji mnoho šťastných kilometrů