renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fuč
Vloženo 19.11.2016
Aktualizováno 19.11.2016
Zobrazeno 5 309x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 46 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Terminator72
Terminator72 napsal 24.11.22 v 21:09 8b.

..DCT nebo manual, hlavně že to VFRrrrčí !!!

krjo
krjo napsal 08.01.22 v 12:02 10b.

Faki
Faki napsal 22.06.18 v 11:44 10b.

gratuluji. Kdybych měl volné prostředky pro nákup další moto, toto by byla má jasná volba .Ať slouží

5157
5157 napsal 29.11.17 v 17:23

Já zvolil manuál,byt' jsem se projel i s DCTpřevodovkou,no až mi bude okolo 50ti asi bych do ní šel, je to hodně o pohodě a bezstarostné jízdy At' ti dělá radost

5157
5157 napsal 29.11.17 v 17:13 10b.

Gratuluji Taky jsem se rozhodoval nebo byl spíše přemlouván,at' koupím bmw 1200gs ale po svezení na tomhle bylo rozhodnuto.Ten motor je skvělý u gs to moc neletělo

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 02.07.17 v 23:41 10b.

sirherold
sirherold napsal 09.02.17 v 06:30

Čus Hobr, ty hňupe ve 23 a později variantu pohonu přenesení síly kardanem nikdo nekritizoval, ale prostě se to jebalo... Řetěz a řemen nejsou tak náročné konstrukčně a náchylné na vybrace a hlavně zvládají lépe přenesení nárazové síly, tenkrát to neměli technologický vychytaný... Víš...
Ale je dobře že to tak obhajuješ!
Pánové jen bych chtěl , no že s kardanem poprvé vyjel motocykl který má v sobě a v té době více než Japonci, Motorwerke, Italové a jawkove... Poprvé s kardanem vyjel 4valcovy 3/4 litr NYMBUS a to v r. 1919, někteří tvrdí že 1914...
Fajna diskuze 😁
Dík Radim Herud

sirherold
sirherold napsal 09.02.17 v 06:06

Čus Hobr, ty hňupe ve 23 a později variantu pohonu přenesení síly kardanem nikdo nekritizoval, ale prostě se to jebalo... Řetěz a řemen nejsou tak náročné konstrukčně a náchylné na vybrace a hlavně zvládají lépe přenesení nárazové síly, tenkrát to neměli technologický vychytaný... Víš...
Ale je dobře že to tak obhajuješ!
Pánové jen bych chtěl , no že s kardanem poprvé vyjel motocykl který má v sobě a v té době více než Japonci, Motorwerke, Italové a jawkove... Poprvé s kardanem vyjel 4valcovy 3/4 litr NYMBUS a to v r. 1919, někteří tvrdí že 1914...
Fajna diskuze 😁
Dík Radim Herud

sirherold
sirherold napsal 09.02.17 v 05:14 10b.

Pěkný den, pěkně napsané... A proto reaguji, možná zbytečně dlouze a Že jsem četl až do konce
Máš super máňu a gsaci atd. ať jezdí s okufrovanýma tlusťochama podle Garminu pro rohlíky jakoby jeli do Kazachstánu... Vím o čem mluvím, ale pozor na gs nedám dopustit. Jen je z toho dnes trochu póza a co není najeto, tak o to víc je na motorce naloženo...(s nálepkou tourate...)
Automat, jak říkáš... 95% povídalku to nejeli, no a určitě někteří ve šponě neumí křapnou dobře 3jku... Já mám manuál a asi trochu do větru, s CT jsem jezdil Brno i SRing a nechci tady TT Mannovat ... je těžká ale kur..a Jede! Je pěkná, o motoru V4 - bez komentáře, a co je na ní sexy? že nás to ví málo a nejsme okoukaný 😀
Dík a ať Ti to přede !
Radim Herud

XLV
XLV napsal 15.01.17 v 08:00

Pěkná mašina, zvlášť motor bude asi pecka. DCT bych si nepořídil, ale věřím, že funguje a musí to být návykovka (možná proto bych se mu zatím vyhnul ). Můj kamarád se na tom svezl a prý super. Ale zatím podléhám konzervativismu, byť asi nejsem klasický OM Každý si má vybrat mašinu, jakou chce a nikdo mu do toho nemá kecat. Ať Ti dělá radost.

spike-cz
spike-cz napsal 26.11.16 v 15:06 10b.


z popisu motky je vidět tvoje zapálení pro věc, tudíž máš palec nahoru. DCT jsem neměl a asi ani nebudu, ale kardan mám na druhé motce a naučil jsem se to docela používat ... proti řetězu je trochu jinej. Užij si ji, gratulace a desina.

Máťa123
Máťa123 napsal 26.11.16 v 09:10 10b.

fuč
fuč napsal 25.11.16 v 06:02

Pro hobr:

Ještě bych doplnil odkaz na článek o historii BMW, ve kterém se kromě jiného píše, že koncept motocyklu BMW z roku 1923 měl v počátku své kritiky, kteří jej považovali za zvrácenost (pozn.: podobně jako dnes považují někteří kritici za zvrácenost DCT), nicméně tento koncept se poměrně rychle prosadil a později jej kopírovali další výrobci motorek (pozn.: podobný vývoj možná čeká i automatickou převodovku).

Článek je zde: http://www.hp2moto....php/historie-bmw-a16

fuč
fuč napsal 24.11.16 v 18:33

Pro Hobr:

Z toho, co jsem napsal v článku, v žádném případě nelze dovozovat, že by výrobci motorek s kardanem museli v minulosti zkrachovat kvůli možné kritice tehdy inovativního technického řešení. Je vysoce pravděpodobné, že firma BMW v roce 1923 kromě motorek s kardanem vyráběla rovněž motorky poháněné řetězem a výrobu (i podle typu pohonu) přizpůsobovala poptávce (počítám, že stejně to dělají doposud). Proto výrobci motorek s kardanovým pohonem nezkrachovali, a tak si kardan mohl s postupem času získat čím dál větší přízeň motorkářů.

Podobně je to s výrobou motorek s automatickou převodovkou - vždyť např. Crosstourer se vyrábí ve dvou variantách, proto asi Hondu neohrozí, když se CT s automatickou převodovkou bude prodávat méně než CT s manuálem. Čas ukáže, zda se DCT uchytí nebo zanikne, ale já bych si tipnul, že se automat prosadí.

hobr
hobr napsal 24.11.16 v 16:47

Fuč - firma BMW vystavila svůj motocykl s kardanem už roku 1923 a dá se říci že je vyrábí od té doby nepřetržitě. Pokud by byla pravda, co píšeš, tak by dávno zkrachovala...
Ještě jedna poznámka - první motorky byly poháněné řemenem, později řetězem.
Jen pro upřesnění.
Na další účastníky "diskuze" nereaguji...

Bodacat
Bodacat napsal 24.11.16 v 12:29 10b.

Krásný bike Jasná 10

Chlup
Chlup napsal 23.11.16 v 16:37

Hobr evidentně nepochopil tvůj příměr. Z toho, co píšeš, je vidět že jsi nad věcí a to je dobře. Motorku máš zrecenzovanou pěkně a já jsem si při čtení připomněl svoje dojmy z testu CT a VFR s automatem. Opravdu se na to dá zvyknout a v manuálním módu tam ty kvalty padají fakt bleskově, myslím při sportovní jízdě. Někdo se kdysi nechvalně zmínil o podvozku, já si myslím, že ho měl spíš nevhodně nastavený, protože mě ta motorka seděla krásně sólo i ve dvou. Výkon je dostatečný a hlavně ten zvuk V4 je prostě návykový. Taky mám CT v hledáčku jako další mašinu, ale i když mi automat nevadil, přece jen o možnost si zaspojčit bych se nerad ochudil. Každopádně ti přeju, ať ti mašinka věrně slouží a dělá jen radost

Kuba-CB
Kuba-CB napsal 23.11.16 v 11:54 9b.

For fuč: Myslím, že tohle vysvětlení stejně nebude stačit :) Asi někdo, kdo se cítí být OM :) Doporučuji mrknout do profilu pana hobra, přečíst hodnocení jeho stroje, jeho zkušeností, mrknout na to, kolikrát přispíval do debat a vyjde nám frustrovaný OM, který patrně jen kritizuje a má nutkání se vyjadřovat ke všemu tady na m.cz Každopádně díky i za ně, nějak mi to zvyšuje sebevědomí :) CT good stroj, jak jsem ho na začátku nemusel, líbí se mi čím dál víc, s vysokým plexi vypadá ještě líp, ale osobně bych DCT taky nekoupil, ale ani jsem ji nikdy nevyzkoušel :) Patřím totiž k OM, jen s rozdílem, že proti gustu... :) Takže ať slouží, což je u Hondy asi zbytečné přání

fuč
fuč napsal 23.11.16 v 11:01

Pro hobr:

V uvedeném srovnání jsem se pokusil dát do kontextu současné novinky (DCT) se zaváděním některých novinek v minulosti (kardan, blinkry, elektrický startér). Myslel jsem, že je to zřejmé, nicméně jak vidno z tvého příspěvku, bude třeba zajít do většího detailu.

Motorky se nejprve vyráběly poháněné řetězem, teprve později někoho napadlo zkusit to s kardanem.

Stejně tak se motorky nejprve vyráběly s manuální převodovkou a až v posledních letech se díky Hondě rozšířily motorky s automatem.

Je dost možné, že stejně tak jako dnes řada OM krtizuje automatickou převodovku, v minulosti, když se jednalo o novinku, kritizovali zavádění kardanového pohonu, např. z toho důvodu, že není tak efektivní jako řetežový.

Kardanový pohon se s postupem času navzdory některým nedostatkům prosadil. O tom, že by motorky s kardanem nikdo nekupoval, není v článku nikde ani zmínka.

Tak snad...

hobr
hobr napsal 23.11.16 v 09:52 3b.

Cituji - "...si podobnou kritikou před lety možná prošel i... kardan..."
Takovou blbost jsi našel kde? BMW vyrábí motorky s kardany hromadu let, podobně jako MG. A že by je nikdo kvůli tomu nekupoval? Vzpamatuj se!

dydzej
dydzej napsal 23.11.16 v 07:43

nádhera! ať slouží mnoho km .. honda na hrad

Simitom
Simitom napsal 23.11.16 v 07:38

Napsal si to moc hezky. Jednou jsem vyzkoušel automat v autě a v budoucnu bych si ho rád pořídil (trávím hodně času v autě). Chápu lidi co si automat pořídí i na motorku. Užívat si zatáčky a nemuset přemýšlet jak a jestli před zatáčkou podřadit je prostě lákavé. U endura se kterým jezdím v terénu si automat neumím představit ale nikdy jsem ho nezkusil. Afriku s automatem bych si asi nepořídil ale Crosstourer k tomu přímo vybízí. Vsadím že až budou nebízet BMW do GS automat tak 90% prodaných motorek ho bude mít!!!

fuč
fuč napsal 22.11.16 v 19:06

pro Mig_35:

Ta kila navíc jsou znát, to je fakt. Jako vždycky je to něco za něco a volba podle osobních preferencí

Mig_35
Mig_35 napsal 22.11.16 v 17:16

jedna věc tam ale je, ta dvouspojka prostě něco váží a na motorce se počítá každý deko...

Všudezdejší
Všudezdejší napsal 22.11.16 v 15:28

Zajímavé, že i v Hondě říkají, že většinou největší kritici DCT na ni paradoxně po svezení nedají dopustit. Osobně mám a stále ještě upřednostňuji manuál (nesvezl jsem se na DCT ), ale věřím, že v mnoha situacích může být DCT opravdu příjemná.

fuč
fuč napsal 22.11.16 v 13:45

Pro Raisto01, McAntos:
Nechtěl jsem nikoho rozdělovat, jen jsem reagoval na kritiky, co odmítají automatickou převodovku, aniž by ji vyzkoušeli. Mě osobně je celkem jedno, na čem kdo jezdí, rád si popovídám bez předsudků o věcechh, které jsem zatím neměl možnost vyzkoušet. Kdybych měl brát vážně všechny ty řeči a názory, co se kolem motorek točí, tak bych si žádný stroj asi ani nepořídil, protože proti každému se najde nějaká fundovaná kritika. Když jsem vybíral motorku, pročítal jsem různá vlákna a narazil jsem i na toto: http://www.motorkari.cz/tema/?t=179093. Některé příspěvky jsou dost osobní a vyhrocené, což mě překvapilo, ale od koupě CT s automatem rozhodně neodradilo. Bohužel jsem se setkal s negativními reakcemi na automat i osobně, tak jsem se chtěl o tuto zkušenost podělit - potenciální zájemce s pevným názorem podpořit a váhající varovat .

Tomino77
Tomino77 napsal 22.11.16 v 13:31 9b.

Krásně napsané. Je pravda, že odborníků kteří se na DCT nikdy nesvezli a perfektně ho umí zkritizovat je opravdu hodně. Velice horké téma. Já dávám DCT, jeho vývoji a vylepšování rozhodně zelenou, ačkoliv sám řadím manuálně. Počkejte za 5 až 10 let škarohlídi a povíme si... Díky za recenzi. Ať Ti dlouho slouží a kouzlí Ti úsměvy na tváři. Krásná motorka.

McAntos
McAntos napsal 22.11.16 v 13:29

Raisto01: Radit si muzes take akorat, ze mnohem jednoduseji a rychleji.
Napr. pri uplne zavrenem plynu dva kvalty dolu a nebo opacny pripad plny plyn a plna akcelerace a ty tam sazis jeden kvalt za druhym tak, jak rychle a jemne to s manualem v techto krajnich pripadech ciste mechanicky nezvladnes. Velka vetsina luxusnich vozu to dnes jiz ma.
At je to Ferrari 458 a nebo GL Mercedes.

Raisto01
Raisto01 napsal 22.11.16 v 12:44

Jo, ještě k tomu automatu. Ono to třeba nebude zas až tak o nějakém ortodoxním přístupu, ale třeba i o tom, jako v mém případě, že mě prostě to řazení baví, fakt si to užívám, takže si to bez toho dost dobře nedokážu představit. Ta jízda by pro mě ztratila kouzlo.

McAntos
McAntos napsal 22.11.16 v 11:42 10b.

Hezky popsane.
Jen bych nerozdeloval na motorkare a ortodoxni motorkare vzhledem k automatu.
Rozdeloval bych na ty co maji radi Hondu ci nikoli. A na ty Hondare co se na tom svezli a na ty co se na tom jeste nesvezli. Pisu zamerne jen o Honde, jelikoz jsou jedini kdo takto narocny dvojspojkovy mechanizmus do motocyklu vtesnaly.
Sam se povazuji za ortodoxniho motorkare a mam doma dost motorek od HD az po noveho Fireblade.
Kdyz jsem na Honda festu stale dokola jezdil na Africe v automatu a pak jen pro srovnani jsem si pujcil
manual tak jsem se jen utvrdil, ze pohodli a zazitky jsou na uplne jinem levelu u automatu.
Mimochodem je mozne i na zadnim kole preradit na vyssi rychlostni stupen. DCT s tim nema nejmensi problem a preradi tak rychle a jemne, ze velka vetsina z nas to takto nezvladne.
Po dni jezdeni a presednuti na svoji moto jsem byl nastvany, ze musim radit

crxjet
crxjet napsal 22.11.16 v 10:24 10b.

automaty bych nezatracoval, OM se můžou jít bodnout pěknej stroj

MartyCD
MartyCD napsal 22.11.16 v 09:32 10b.

Hezky napsáno, měl jsem to podobně, jen jsem si jako startovací motorku zvolil malého Stromka...ale naprosto Ti rozumím, je to o něčem jiném, než v autě...

Raisto01
Raisto01 napsal 22.11.16 v 09:20 10b.

pořádnej mastodont

valasek
valasek napsal 22.11.16 v 09:20 10b.

Pěkná recenze i pár řádků "ze života" Je to už tak, že nejrychleji odsoudíme něco, co neznáme. Hodně pěkných zážitků a samé šťastné návraty

TondaBenda
TondaBenda napsal 21.11.16 v 19:40 10b.

Až raz budem veľký, tiež si kúpim takúto motorku

Mig_35
Mig_35 napsal 21.11.16 v 18:48 10b.

myslím, že se zbytečně vymezuješ:) nebo jsi měl skutečně negativní zkušenost? mně se Crosstourer díky DCT zamlouvá, obyč verzi bych si asi ani nekoupil. a nějak se mi nechce věřit, že by se ti někdo za takovou věc posmíval...
fakt je ten, že v autě neumím dost dobře řadit, i když mám manuální převodovku, nejsem přeborník, na druhou stranu silnější motorka schroustá ledasco, když ji podtáčíš, můžeš se vymluvit na silný motor,který tě ze všeho vytáhne, když ji honíš, tak to děláš schválně, jedeš totiž "pilu":)

Všudezdejší
Všudezdejší napsal 21.11.16 v 16:21 10b.

Moc pěkná! BTW, včera jsem svoji přivezl domů a teď už se nemohu dočkat jara Ještě jsem ji ani nestihl nějak rozumně nafotit a vložit. O nějakém hodnocení ani nemluvím, ale myslím, že co píšeš, bude sedět

greydog
greydog napsal 21.11.16 v 14:44 10b.

31081
31081 napsal 20.11.16 v 09:02 10b.

31081
31081 napsal 20.11.16 v 09:01

wsbk
wsbk napsal 19.11.16 v 22:44 10b.

PAVY
PAVY napsal 19.11.16 v 22:14 10b.

Deset, jasánek.

PAVY
PAVY napsal 19.11.16 v 22:12

Výborná mašinfíra, sice jsem na ní jenom seděl, ale určitě bude pohodlná. S automatem na moto, je to stejné jako u auta. Lidi co nejeli nikdy s automatem, ho nechtějí, ale kdo ho měl, už nechce manuál. Měl jsem automat v autě a chtěl bych ho i na moto

Toman87
Toman87 napsal 19.11.16 v 20:32 10b.

parádní stroj

Petr_TA
Petr_TA napsal 19.11.16 v 19:24 10b.

Dobrá volba
Měl jsem možnost na Hondafestu provětrat
Plánuju pořídít novou Aftiku ...a jasně že v automatu

Samíc
Samíc napsal 19.11.16 v 16:29 10b.

Dobrá recenze k dobré motorce
Co se týče názoru k automatu, tak tvůj názor plně sdílím. Já mám také Hondu v automatu a už bych nechtěl jinak. Jak píšeš o názoru ortodoxních motorkářů, tak s tím jsem se také mnohokrát setkal, ale jak říkáš kritizují něco na čem nikdy nejeli. Já mám, ale i zkušenost O. Motorkářem kterému jsem můj stroj půjčil a ten přiznal, že automatická převodovka má něco do sebe a že by si na to rychle zvyknul.
No nic, přeji mnoho šťastných kilometrů



TOPlist