renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cyborg (Baotian) BT49QT (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník gervajz9
Vloženo 13.11.2016
Aktualizováno 11.5.2018
Zobrazeno 1 724x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Popis motorky


Levné ,bezúdržbové přibližovadlo a přes zimu zábavná stavebnice.

Více fotografii

První dojmy - Skútra jsem si koupil na jaře 2016 a to hlavně z důvodu levného ježdění kolem komína a případnému přesunu ve dvou.První dojmy nic moc,skútr měl tolik restrikcí a byl tak seškrcený,že sotva jel.Maximální rychlost po rovině byla 45km/h a do kopce s bídou 35.

Doplňky na motorce - Modré podsvícení

Recenze

První co jsem udělal hned po příjezdu domů bylo odstranění všech možných restrikcí a že jich tam bylo.První na řadu se dostal snímač otáček z variátoru,taková malá černá krabička na konci variátoru,u odpojení bylsvětle růžový drátek(viz.foto 1).Jeho úkol bylo blokovat maximální otáčky zadního kola.Dále jsem odstranil plastovou redukci ve vzduchovém filtru(viz.foto 2) a další na konci vzduchového filtru(viz.foto 3),dále redukci mezi hlavou válce a karburátorem (viz.foto 4)a vyměnil původní trysku za novou s průměrem 0,88mm.

Jehlu jsem posunul na poslední (pátou) drážku směrem dolů hlouběji do karburátoru.

Dále bylo v plánu objednat pár tuningových dílů a to například kontrastní bílou pružinu Malossi.(viz.foto 5)na fotce je původní,bíla už je ve skútru.

Spojkové pružinky(sada 3 typů dle tvrdosti -červená,modrá,žlutá) (viz.foto 6)

Válečky do variátoru .Objednal jsem dva typy dle hmotnosti a to 5,5g a 8,5 g (6,5g už skútr měl) ,abych mohl případně složit co nejvíce kombinací.(ať už při použití 6xstejný váleček,nebo 3 a 3 .)
(viz.foto 7)

Čep variátoru se sadou podložek pro optimální nastavení (viz.foto 8)

Tímto krokem nastala fáze ladění.
Trvalo pár dní,než jsem našel vhodnou kombinaci,kterou je ( modré spojkové pružinky,bílá kontrastní pružina,6x5,5g válečky,38,5mm čep variátoru,tryska 0,88mm,posunutí jehly na poslední drážku směrem dolů a odstranění restrikcí,jak je již popsáno nahoře.

Díky těmto zásahům jsem se dostal na : Mnohem lepší a znatelnější akceleraci,maximální rychlost (s kopce/rovina/do kopce - 75/60/45)***

***při jízdě bez spolujezdce

Nicméně se spolujezdcem jezdím časteji,než sám a proto jsem byl nucen objednat pístní sadu o objemu 72ccm.Z tohoto zásahu plyne to,že se fáze ladění bude muset opakovat.Válečky pro takový objem už budou lehké,a tryska nevím zda bude stačit.apod apod.

20.11 Dorazil kit na 72ccm (viz.foto 9) a já se v nejbližších dnech vrhnu na jeho výměnu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Motozajic
Motozajic napsal 29.08.18 v 21:20

A jak ti to jede s tim72kitem. Mám to taky a nic moc. Tak nevím kde je chyba

pajapaja
pajapaja napsal 17.11.16 v 12:15 5b.

držím palec,ať se zadaří

Více komentářů



TOPlist