renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Halu
Vloženo 28.10.2016
Aktualizováno 8.11.2016
Zobrazeno 2 736x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje krásná, nová Suzanka. Milenka, co ti nikdy neřekne ne .

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br - Velká spokojenost, mohu říct i po prvním servisu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Byl to vždycky můj sen, ale zánovní ojetá nebyla moc k sehnání a nová je dost drahá. To už by mě asi žena vyměnila, kdybych dal 500 za mašinu :-)
Suzuki GSX-R 1000: Nakonec jsem usoudil, že mně bude 750-ka, po několikaleté pauze zatím stačit :-)

První dojmy - Moje první dojmy, byly skvělé, přece jenom, je to moje první nová motorka. Do ruky mně padla perfektně, co mě hned po rozjetí naopak překvapilo oproti mé předešlé motorce, že má výše stupačky a nemile mě překvapila páčka přední brzdy (rozepíšu níže).

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji těm, kteří chtějí něco víc než šestku a litr je pro ně třeba zatím moc silnej.

Doplňky na motorce - Zatím jen padací protektory, závažíčka v řídítkách a rolny, vše od RD. V plánu je jiný držák spz a samozřejmě laďák, kterej bych chtel od Yoshimury.

Recenze

Tuhle mašinu jsem si vybral hlavně, z toho důvodu, že jsem si myslel, že to bude super kompromis mezi litrem a šestkou, což se všude můžete dočíst a já to mohu po najetých cca 4000 km jen potvrdit.
Po mojí první sezoně mohu na tento stroj, až na malé výjimky napsat jen pozitivní věci. Tato motorka má o 30 koní víc a je o cca 6 kg lehčí než moje bývalá R6-ka. Čímž chci jen zdůraznit, že pro mě má dost výkonu a síly. Je lehká, obratná, do zatáček se pokládá sama, no prostě čistokrevná radost ze supersportovní jízdy.
Co se týče pohodlí, sedlo, ani měkké ani tvrdé, tak akorát a nebyl problém na ní zajet přes 150 km bez zastávky, aniž by mě něco extrémně bolelo, samozřejmě je to supersport a tak to musíme brát. Je docela nízká, pří mé vyšce 175cm mám celé šlapky na zemi.
Podvozek je výborný, tak akorát tuhý, zatím jsem neměl potřebu nic přenastavovat. Originál tlumič řízení je taky krok kupředu, oproti mé minulé motorce, si dovolím akcelerovat i na nerovné silnici, aniž by se mně rozkmitalo řízení, což je pro mě příjemná změna .
Brzdy v základu super, obstály i na okruhu, pro mě jakožto ryzího amatéra, na druhou stranu mám k páčce přední brzdy výhrady, protože chod páčky je na moje gusto zvláštní, poněvadž než začne zabírat promáčknu páčku velký kus na prázdno, což není moc příjemné. V Suzuki Brno mně řekli, že to tak bohužel je a, že oni s tím nic neudělají.
Chod motoru je příjemný, oproti šestce jede už i lip od spodu, okolo 8 tis. otáček začne značně ožívat a začínáte cítit tu sílu, no a okolo 10 tis. je to fakt pecka, aspoň pro mě co jsem před tím jezdil jen šestky. Co se negativ týče, pří určitých otáčkách, někde okolo 5000 tis. se přenášejí nepříjemné vibrace do řidítek. Co naopak hodnotím pozitivně, je možnost třeba ve městě přepnout mezi palivovými mapami, do města je to béčko fakt dobrý.
U spotřeby nemůžu posloužit, ještě jsem ji neměřil a popravdě nevím jestli někdy měřit budu. To samé s jízdou ve dvou, vezl jsem jen jednou slečnu a tak těžko posoudit, ale když se podíváte na sedlo spolujezdce, tak to upřímně na žádné velké cestování nebude, ale pro tento účel si tuhle mašinu stejně asi pořizovat nebude.
Byl jsem s ní dvakrát v Brně na Masarykáči a tím zodpovím jednoduše tuhle otázku, zde se jakožto supersport cítí určitě nejlépe. I když já osobně bych se nebál, podotýkám v jednom, dát nějakou delší motodovču, kterou mám v budoucnu v plánu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
colossus09
colossus09 napsal 21.11.16 v 12:01 10b.

tohle monstrum se žlutým moc povedl 10b

BlackSabbath
BlackSabbath napsal 04.11.16 v 18:46 10b.

rovy
rovy napsal 02.11.16 v 14:00 10b.

Krásná

Gurun
Gurun napsal 02.11.16 v 12:28

Mám rád recenze motorek,ze kterých je cítit nadšení majitele. Tak ať Ti to dlouho vydrží a přeji spousty šťastných kilometrů!

fzr6
fzr6 napsal 02.11.16 v 08:12 10b.

Pěkné barvy, a ta novota "smrdí" i z fotek

Překvapuje mě, jak píšeš, že je o 13kg lehčí než R6. To má vážně pohotovostní hmotnost okolo 180kg?

Více komentářů



TOPlist