Vždycky se mi líbily cafíčka, dostalo se mi do rukou tohle sv, tak jsem si s ním trochu pohrál, výsledek posuďte sami :).
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Oproti čtyřválci táhne pěkně od spodu, řve jak lev, ne jak vysavač, odjeli jsme si dvě sezony, došlo ke komplet přestavbě, vychytali jsme mušky a půjde zase do světa.
Recenze
Doplňky: CNC páčky a nádobky na kapalinu, zrcátka, homologované miniblinkry, gripy vale46, digi tachometr + otáčkoměr, café sedlo + podsedák na míru s původním zámkem, původní uložení baterie, polokapotáž
Podvozek: kontrola rámu, vidlic (vše rovné + nové šály, olej, těsnění), řetězová sada D. I.D. (origo počet zubů) nové přední kotouče, komplet destičky, výměna kapaliny, ložiska kol., obutí Dunlop
Motor: K&N vzduch, factory dynojet, SC koncovka (homologace + kartička + DB killer), spojka, přetěsněná hřídel řeť. kolečka – gufero, pojistná podložka a poj. matka., těsnění víka alternátoru, čidlo tlaku oleje.
Elektro: regulátor dobíjení ignitech, homologované mini-blinkry, tachometr s otáčkoměrem "čína-koso", doplněné 2 kontrolky blinkrů, oleje, neutrálu, tlačítko na výstražky, voltmetr, USB zásuvka s vypínačem
paráda
pěkný pěkný