renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 520 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ĎÁBEL98
Vloženo 22.10.2016
Aktualizováno 22.10.2016
Zobrazeno 3 473x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Brutální kladivo které jede až moooc. Ale obrovská spokojenost.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husaberg FE 501: Údajně problémy s volnoběžkou a kvalitou materialu v motoru
KTM EXC 400: důvod neuveden

První dojmy - Po Yamaze YZ125 jsem čekal, že přechod na tohoto buchara bude krapet oříšek ale opak byl pravdou a na Káťu jsem si zvykl tak rychle, že se mi to nechtělo ani věřit.

Motorku bych doporučil pro - Tak asi je jasné že ne pro úplného začátečníka.

Doplňky na motorce - Nové vidle WP48 r.v.2008, nové brýle r.v. 2008, přední blatník z 2008, zesílená zadní nába, kryt pod motor, přední kolo z exc 2006, laděný výfuk(Srs racing, sharon), přední maska z exc 2008, kryt spojkového válečku, eloxované příložky zadního kola, eloxované víčko přední brzdy, eloxovaná víčka olejových filtrů.








Recenze

Káťu mám už přes rok a můžu pouze doporučit!!! Ještě jsem neviděl motorku která by vydržela více než Exc 200-2007. Zadní brzdový pedál žádná vůle jako např. Yamahy, Suzuki.., páč je brzdový pedál na ložiskách a né jak u jmenovaných hliník na železo. Dále spojkový koš- nechápu jak to v KTM udělali ale koš po 300mth netknutý od lamel prostě vypadá tak jako by jste ho koupili právě v obchodě. Spojka celkově je nádhera( neříkám když se vysype je to drahý ale za tu funkčnost to rozhodně stojí). Motorka má najeto minimálně 300hodin( na hodinách mám teďka 301mth) a první kdo do motoru šáhl jsem byl já(přede mnou měl dole akorát věci potřebné k vyměnění rozvoďáku). Když jsem motor rozebral nevěřil jsem svým očím na stole ležel defakto nový rozebraný motor z Ktm 520. Píst original ELKO a na většině míst měl ještě teflon, na válci rukou nebylo poznat kde píst jezdil a kde ne, lamely opět jako nové. Jedním slovem Bomba!!! Jaký je recept na toto??? Pouze měnit olej s filtry po 15Mth a čistit vzduchový filtr.

Již od začátku jsem pochopil, že KTM mi utkvý v srdci a hoodně ho poznamená. Začal jsem si jí ladit a zkrášlovat a stále je co kupovat a vylepšovat. Pěkný laďáček, eloxované doplňky.

Protože občas zavítám na motokrosovou trať bylo potřeba sehnat jiné silnější vidle l, které jsem nakonec vzal z riku výroby 2008. Po této úpravě se začla motorka na trati chovat zas jináč.
Výhodu osobně vidím i v tom že Káťa nemá přepákování(opravdu na trati nepoznám rozdíl, ale odborník či závodník bohužel nejsem).

Ale abych tu neříkal jen klady kterých má opravdu moc, je tu trochu problém se zadní nábou která ráda praská, to jsem vyřešil koupením náboje z tvrzeného hliníku,který je údajně používán na turbíny.
Dalším "záporem" jsou vidle WP43, které nejsou úplně na MX, ale do lesa asi hobíkovi postačí.

Rád bych zde napsal, že i 15let stará motorka může být motorově v opravdu dobrém stavu a že to není žádná kasička jak mnouho lidí o těchto strojích tvrdí. Viděl jsem i KTM o dva roky mladší kde majitel měnil olej odhadem a k tomu 500ml namísto 1250ml a motorka jak nová,tato motorka snad nezačila aby jí někdo vypral vz.filtr a přitom ve vnitř zas stejné příjemné překvapení... Takže ať si obrázek udělá každý sám. Já mám zkušenosti takovéto.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
nikod
nikod napsal 26.10.16 v 09:16 10b.

ĎÁBEL98
ĎÁBEL98 napsal 24.10.16 v 16:38

Yamaha-TDM900 - Přesně tak a díky

HonzaCR250R -Díky moc
Jj my víme

HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 23.10.16 v 15:16 10b.

Parádní...
My oranžoví víme...

Yamaha-TDM900
Yamaha-TDM900 napsal 23.10.16 v 08:10 9b.

Dobrá volba

Více komentářů



TOPlist