Kus poctivého železa do města i na koupačku.
Výška jezdce: 189 cm
První dojmy - Nevěděl jsem do čeho jdu a co čekat, o to mi nešlo, zamiloval jsem si vzhled, ale i tak mě každym kilometrem bavila víc a víc, řidítka super, pozice super..., jenže po třiceti km, jsem myslel, že jí půjdu vrátit :o)...byl jsem zvyklej na sportovní posed a stroje, tady jsem byl tak nějak v křeči a neustále přemýšlel, jak na tom jezdit, jak se usadit...nijak, prostě jsem za ní začal tahat, vykouzlil si úsměv na tváři a zapomněl na to, jak na tom jezdit a vypadat...;o)
Motorku bych doporučil pro - Původně jsem chtěl napsat, že doporučuji tomu, kdo ví co chce, jenže to by byla chyba, já sám jsem to nevěděl, věděl jsem pouze to, že jí chci! Takže tomu komu se prostě tento typ nostalgie líbí...tomu jí doporučuji.
Recenze
Pozici nyní miluji, na zatáčky super, do města ještě více...nic bych neměnil. Z toho vyplývá jediné, na motorkách se má jezdit a nepřemýšlet o nich, ony si samy ty mrchy řeknou co chtějí...někdy holt sednou a někdy ne...mně naštěstí sedla ;o)
Co mě překvapilo, že je velmi příjemná i pro spolujezdce a ještě více to, že za jízdy nevím o tom, že za mnou někdo je, prostě tenhle stroj je takovej tank, velmi pohodlnej tank. Primárně jsem XJR pořídil na letní ježdění do práce a na parádičky do města, teď k mému údivu vím, že ta legrace ve městě začíná a za městem graduje. Nikdy jsem nové XJR nestudoval natož to staré, já si motorky pořizuji pouze srdcem a tohle XJR se stalo mou srdcovou záležitosti.
Nejsem žádnej závodník a testér, abych poznal nejlepší možný setup podvozku, ale poznám jestli motorka jako celek funguje a nebo nefunguje...a tahle vážně funguje!!!
Muziku tady tvrdí originál otevřený akrap...to, co předvadí, je možné popsat jako čtyřválcová óda pro radost, to chroptění a dunění v nízkých otáčkách je nenapodobitelné a těžce návykové...tenhle stroj je vlastně celý takový...není dokonalý, je to v podstatě velký kus historie, který mi, ale dává v dnešní uspěchané době pocit klidu, ryzí vášně, radosti a naplnění více, než kdykoliv a cokoliv jiného!
Na závěr zvedám Yamaze palec nahoru, za to co teď mám a zároveň palec dolů "někomu" za to, že XJR takové jak ho známe desítky let už skončilo...
PS.: teď už jen našetřit a nacucnout kawasaki w800 black edition ;O)
@ Honzakk - presne ;o)
Krásný stroj,velmi výstižně jsi to popsal.Mám předešlý model 2012 v černé barvě kupoval jsem 2014,ale šedá se mi nezamlouvala,tak jsem sáhl po skladovém motu.Je to fakt pohodlná a pohledná motorka,má slíbeno,že po mnoha jiných vystřídaných strojích tadle už z garáže nepůjde. Nicméně,W800 jsem měl před ní,byl to super stroj,ale tak nějak mi tam chyběl výkon ve dvou a štvalo mě to špinění výfuku,stačilo někdo zalít se zahrádkou silnici a moto bylo zasviněný jak po sto km v lijáku po poli...Přeji hodně šťastných kilometrů v sedle a jdu koukat po akrapovi,je na tom moc pěkný
No to je bomba
Špičkový japonsky stroj ,nesmrtelná mašina !!!
Ať slouží...
XJR = 1300 ccm čiré radosti a krásy!