renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Diego_J
Vloženo 18.10.2016
Aktualizováno 10.1.2023
Zobrazeno 6 051x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Nechal jsem srdce ať si vybere samo

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Haus-moto (Ledeč nad Sázavou) - Po telefonu týpek co se vyzná, při osobním kontaktu trochu odměřenější :-) Nicméně řekl bych že hodně ví

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1100XX Blackbird: žádná slušná nebyla k mání

První dojmy - Popsat první dojmy je vcelku složité. Obrovský stroj a obrovská váha. Ale ve chvíli kdy zařadíte jedničku a pustíte spojku, pochopíte co tím japonští ing. mysleli . Jedinej výraz... v pohybu, ryba ve vodě. Mám najeto zatím jen 200 kilometrů ale každým metrem tu holku víc chápu a ona mě :-)

Motorku bych doporučil pro - Je to hltač kilometrů. Cesťák a k tomu spolehlivej.

Doplňky na motorce - Vyhřívaný hefty, sada kufrů Givi, padáky a jeden odpojenej vypínač. Asi od přídavných světel, ale bývalému majiteli bylo asi za těžko je tam nechat...

Recenze

Začínám opět po dvanácti letech. Po třech jawách 350, od 360ky přes "devítku" k 640ce, jsem se kdysi nechal - potom co jsem poslední jawku rozptýlil o dodávku- od "Kokrhela" v bývalém Motoráji pod Libeňákem, ukecat do CBR 1000F sc21. Tímto mu i po letech děkuju a jeho hlášku "zabiješ se i na skútru, důležitá je ruka na plynu a hlava, ne objem" používám dodnes
Teď odbočím. Bývalej "Motoráj" byl skutečně motoráj. Neskutečná atmosféra, na hajzlíkách na linu, vygumovanejch několik donutů od týpka kterej se jeden večer zmastil a přišlo mu to jako docela fajn nápad a servis kam když jste si přijeli přezout gumu, tak vám borec řek " tak jí snad bouchneš ne?" No samozřejmě že jo! To už dneska asi nikde nefunguje.
Složil jsem pujčený kilo a ve dvaadvaceti letech zažil motorkářskou nirvánu Neskutečnej stroj. Neskutečně blbej. Ale neskutečně zábavnej a zákeřnej Bohužel, jednoho časného rána si pro ní přišel nějakej šmejd a odvez neznámo kam. Chcípni dobytku. Zkoušel jsem pak ještě nádhernou GSX 750 Inazuma, ale ta motorka, jak je krásná, tak je nudná. Fakt nic vám nedá. V Suzuce dělaj hodně dobrý stroje ale pokud na ní sednete z Hondy, budete jak rocker v opeře. Sice umění ale za srdce vás to neveme. Takže po roce šla do frcu a protože se parta rozpadala, dal jsem si taky voraz.
Aź teď. Zničehož nic přijel kámoš na fungl nový cb500x. Bez debaty povedená motorka. Prostě Honda. Výborně ovladatelná, s úchvatnou spotřebou a příjemně padne do ruky ale 35 kW? Mááálo! No a v tu chvíli jsem věděl, že je zle Jenže co pořídit? Protože mám čtyři křížky na krku, začal jsem rozhližet po "mokrých snech" mého mládí. Samozřejmě že první v hledáčku byl blekouš. Když se před lety objevil, bylo to zjevení a cbr 1100 XX commercial, sjíždím na youtube dodnes, ale pěkněj kousek se objeví jednou za uherák a většinou je hned pryč. Druhá možnost, byl právě varánek i když jsem si nebyl jistej jestli chci "enduro". Takže přes možnosti jako fároš a alpik, jsem k němu pomalu zrál. My malí kluci, máme pořád zvláštní touhu ovládat velký věci No a pak už to šlo ráz na ráz. Byl jsem se podívat na jednu ve staré boleslavi, ale vykuchaný výfuky a divný zvuky z motoru mě přesvědčily že tuhle slečnu teda ne. Naštěstí druhý den jsme se potkali. Sice trochu při zkušební jízdě ukázala zoubky, když mi při odbočování ulítla prdel ale beru to jako vzkaz "netlač na pilu brouku" ale teď už jí "balím" podle Gutha-Jarkovského, opatrně a galatně Další dojmy časem dodám...
BTW: Každý večer, za ní skáknu do garáže, dáme si panáka a cigáro a pokecáme. A samozřejmě, když odcházím, zkontroluju zámky a řetezy a dostane pusu a dobrou noc
Prvních 300 KM: Vlastně jen krátké trasy. Ale kromě terénu všechno. Dali jsme totální zácpu, čili kličkování mezi auty, cpaní do mezer, ostrá akcelerace i prudký brzdy. Váha je tu znát ale když jí vemete v potaz, zvládne i to. Máme za sebou i první "dvě kila" po dálnici a musím říct že v kombinaci s posezem to není žádná tragedie. Ale nejpříjemnější svezení mi zatím přije mezi 100-140 kM/h . Padesátky jsou smrt. Kopu nahoru-dolu a pořád si nemůžu vybrat. Pod 3000, se jí to vyloženě nelíbí. Dotaknováno 17,85 čili spotřeba kolem 6ti. Dá se jezdit vyloženě na pohodičku ale když za ní cuknete, tak mám dojem že i za dva by se jí chtělo nahoru To se musím naučit

22,12,16
Zatím navrčeno cca 1500 km. Spotřeba do 6 ti litrů při kombinovaném způsobu jízdy. Čili žádná ekorally Všechno šlape bez problému a mašina je spolehlivost sama. I při nízkých teplotách kolem 2-3 stupních, startuju skoro bez sytiče. Volnoběh parádní jen se mi zdá že mechanický hluk z motoru je dost slyšet, ale nic necvaká ani nechroupe, tak asi normální Už se moc těším na sezónu...
13,3,17
Sezonka pomalu začíná a když to jde, beru jí na výlet. Už máme za sebou prvních pár prekérek včetně efektního zapadnutí do příkopu při objíždění louže na polní cestě. Ale půlhodina tvrdé práce a přivolaný kamarád s lanem zpraženým za land rovera slavilo úspěch. Bohužel přední blatníček a rozmoklá ornice pod ním také. Zafungovala velmi spolehlivě jako přední brzda na starých bycyklech a jet nekolik deítek metrů se zablokovaným předním kolem po rozmoklé polní cestě je , světe div se vážně adrenalin
Co bych ale rád vypíchnul je neuvěřitelný komfort za jízdy. Je ho tolik až se člověk začíná chvílemi nudit. Díky své malé postavě na mě prakticky nefoukne a i při teplotách kolem dvou stupňů mi nebyla nikdy zima. Prostě paráda
Je to přesně to co jsem nejspíš hledal..

10.1.2023 Takový menší dodatek po letech...
Životní dráhu mojí červený princezny ukončila 2.6 2019 oktávka vedená ožralým dementem kousek za Budějkama. Moc nechybělo a ta moje byla u konce taky. Do té doby sme spolu najeli přes 45 tisíc kilometrů. Podívali se do Rakouska,Slovinska, Bosny i Chorvatska. Za celou dobu s jedinou závadou. Vytrženej drátek z kroužku imobilizeru na spínací skříňce, bohužel 80 kilometrů za Lincem. Závadu hledalo několik servisáků dva měsíce Sjeli sme tři sady gum, dvě řetězový sady, spotřebovali skoro 20 litrů oleje a dvakrát měnili těsnění výfuku. Pršelo na nás, sněžilo, pekli sme se ve vedrech i sme mrzli protože byla chuť jet. Jeli sme bahnem, šterkem, po krásným povrchu na okruhu i peklem jménem středočeský kraj :-) Zdrhali sme 200 po dálnici i se táhli 60 červnovým večerem po vysočině. Vždycky startovala, vždycky jela, svítila, brzdila. Za mě sou Varadera stroje která se řadí k legendám oprávněně! Občas se přistihnu že se mi stýská :-) Ale kdoví co bude další sezonu...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Asso2
Asso2 napsal 17.12.20 v 20:22 10b.

Diego_J
Diego_J napsal 13.03.17 v 20:40

13,3,16
Sezonka pomalu začíná a když to jde, beru jí na výlet. Už máme za sebou prvních pár prekérek včetně efektního zapadnutí do příkopu při objíždění louže na polní cestě. Ale půlhodina tvrdé práce a přivolaný kamarád s lanem zpraženým za land rovera slavilo úspěch. Bohužel přední blatníček a rozmoklá ornice pod ním také. Zafungovala velmi spolehlivě jako přední brzda na starých bycyklech a jet nekolik deítek metrů se zablokovaným předním kolem po rozmoklé polní cestě je , světe div se vážně adrenalin
Co bych ale rád vypíchnul je neuvěřitelný komfort za jízdy. Je ho tolik až se člověk začíná chvílemi nudit. Díky své malé postavě na mě prakticky nefoukne a i při teplotách kolem dvou stupňů mi nebyla nikdy zima. Prostě paráda
Je to přesně to co jsem nejspíš hledal...

XLV
XLV napsal 23.12.16 v 08:26 10b.

Ať slouží a dělá radost!

greydog
greydog napsal 28.10.16 v 09:13 10b.

findejs1310
findejs1310 napsal 25.10.16 v 19:10

Jo jo pořád je to krasavice

Více komentářů



TOPlist