Téměř Dokonalá Motorka...to hovoří za vše
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Mám od Free-moto už druhou motorku a nemůžu si stěžovat
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Moc velké heblo...
První dojmy - První dojmy po přesedlání z plechovkového 4-válce Honda CBR600RR byly vesměs pozitivní. Požadavky splňovala. Vzhledem k mé výšce 190cm - vyšší vzpřímený posez, velké pohodlné sedlo a hlavně měl konečně člověk pocit, že má pod prdelí kus motorky a ne přerostlého minibika ( rok od roku dělají ty motorky čím dál menší - aspoň supersporty). A ten bublavý zvuk a zátah od spodu se mi taky zamlouval...
Motorku bych doporučil pro - Universální motorka vhodná pro všechny, zejména cestovně laděné motorkáře
Doplňky na motorce - Plexi od Moto66, topcase a boční kufry Givi, laďáky ART, širší řidítka s hrazdou, nástavce řidítek, vyhřívané hefty Oxford adventure, přešité sedlo.
Recenze
TDM-ko vypadá naživo ještě líp než na fotkách...takže po příchodu do bazaru oči hned pošilhávaly od V-Stroma směrem k TDM. Po pár kilometrech svezení jsem věděl, že budeme kamoši.. :) na celkem velkou motorku je skvěle ovladatelná, hravá, dravá a hlavně pohodlná. Když k tomu ještě přičtu spotřebu kolem 4,5 až 5 litrů tak není co řešit. Určitě si ji chci chvíli nechat. Koupil jsem ji včetně topcase a dvou bočních kufrů od GIVI s kódovacím zámkem. Takže nám s batůžkem nic nebránilo v prvních cestovních dobrodružstvích zatím jen po ČR. Posezení spolujezdce taky pohodlné i na delší cestu. Vzhledem k cestovnímu obutí v terénu vyzkoušena jen lehce, spíše jezdím po cestách, kde se moto cítí jako ve svém živlu. Letos jsem si vyzkoušel i Masarykův okruh v Brně, kde se krom rovinek nenechala zahanbit a v zatáčkách to těm plechovkám zase vrátila :) Jako jedinou nevýhodu vidím ochranu proti větru, kde při vyšších rychlostech byly cítit nepříjemné turbolence. Zatím jsem řešil vyšším plexi a budu dokupovat ještě deflektor. Přikoupily se ještě laďáky, se kterýma dostalo TDM úplně jiný, brutální zvukový projev, kdy jsem se po prvním nastartovaní křenil ještě hodinu od ucha k uchu nadšením :) Přes zimu jsou plánovány další úpravy. Zatím máme za sebou první společnou sezónu a spokojenost je myslím na obou stranách.
Jaro 2017
Přes zimu dostala motorka pod stromek širší řidítka s hrazdou a nástavce pro navýšení ACCEL,vyhřívané hefty OXFORD a přešité sedlo na zakázku. Posez na moto je díky tomu ještě lepší a motorka se s širokými řidítky lépe ovládá. Vyhřívané hefty plnily účel hlavně z kraje sezony, kdy ještě v březnu byla zima. Hefty od Oxfordu fungují parádně a fajrujou už při 50% svého výkonu. Bude to chtít ještě blastery aby byla ochrana rukou i proti větru. Bude se přezouvat na nové Michelin Pilot Road 3 a na podzim mám v plánu pořídit blastery.
Dobrá volba
To tuono vedle tebe vypadá jak stopetadvaca...tdmko pekny, prouzky a výfuky tomu prospěli...také jsem o ní přemýšlel ale nakonec jsem si připlatit...pěkná masina