renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JaromírCBR
Vloženo 3.10.2016
Aktualizováno 10.10.2016
Zobrazeno 2 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velice uživatelský přívětivá motorka

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Dobrý podvozek brzdy a motor bez úprav žádná dívčina ale jede slušně

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci v kategorii litrů

Doplňky na motorce - Bez vedších úprav























Recenze

Vzhledem k tomu že se naskytla za slušnou cenu ve slušném stavu koupil jsem jí .Nemůžu o sobě říct že jsem znalec motorek a super pilot ale rozhodně jsem chtěl okusit něco nad 100kw a pod 200kg a to tato kráska splňovala někdo řekne že už je to starý krám a ve všech směrech překonána a asi má pravdu ale pro ty kdo chtějí za slušný peníz koupit slušnou motorku pro začátek jako třeba první litr doporučuji

A pro ty co si jí chtějí ponechat a trochu výkonu by se hodilo mám následující radu

Motorku jsem zakoupil ve stavu kdy někdo namontil KN filtr a komplet výfuk Two Brothers racing bez přívěry ale asi toho o motorce moc nevěděl protože ochudil směs a nedorovnal ani power commanderem ani jednotkou a tato uprava časem motor ovlivňuje třeba upálením ventilu atd (chudá směs je sv...)

A tak nastal čas opravit drobné neduhy a maličko ji poladit . Přesně jsem věděl co od motorky chci a zase jsem moc dobře věděl co potřebuje ona a tak jsem začal zpřevodováním z 0.38 na 0.33 dále odstranění zbytků klapek na přiškrcení vzduchu v airboxu a tim zpruchodnění saní a výfuku na max protože přívěra už tam nebyla předtím a poslední bonbónek laditelná řídící jednotka Ignatech moto je výkonnostně prez 120kw a má hlavně spodek co v originálu nemá !!! Kdo by chtěl vědět jak se změna projevila muže se zastavit a posoudit sám

Jinak už jsem doladil jen drobnosti jako jsou CNC páčky atd

7.9.2016Tak mazel je doma z Ignitechu a první co mě zajímalo co jsem získal a co stratil a světe div se na origo ŘJ nabrzdila 160hp což není vůbec zlé a hlavně je to hodnota na kole 😉 samozřejmě nemá už pár věcí origo a tak bylo mí řečeno že to je nejvýkonnější 929 co u nich byla normální na kole je pod 150 hp a měli tam 929 v rozmezí 132 -150 a teď trochu zklamaní s ŘJ Ignatech se nabrzdilo 164hp a díra od 0 do 2500 otáček nešla odstranit a tak jsem nechal origo jednotku zaplatil a jel. Upřímně motorka jede dobře a ma 119.3kw což není zlé tak že už se člověk s tou dírou musí srovnat 🙋

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RaduzR
RaduzR napsal 01.03.17 v 20:40 10b.

Voctan
Voctan napsal 08.10.16 v 22:36

JaromírCBR
JaromírCBR napsal 04.10.16 v 20:01

Díky

Normik
Normik napsal 04.10.16 v 09:25 10b.

Více komentářů



TOPlist