Kawasaki ZRX 1200R - muscle bike a retro klasika!
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki GPZ 900: Nebyla k mání žádná v pěkném stavu a do zahraničí se mi pro ni cestovat nechtělo. Tak snad příště :-).
Kawasaki Zephyr 1100: Nebyla k mání žádná v pěkném stavu a do zahraničí se mi pro ni cestovat nechtělo. Tak snad příště :-).
První dojmy - Uvažoval jsem, co bych mohl vyzkoušet po žehlícím prkně jménem Ducati 749. Chtěl jsem něco pohodlnějšího, silného, klasický look a hlavně to musela být Kawasaki. GPZ 900r ani žádný Zephyr v dohledu a měl jsem trochu obavy ze stáří motorek. Na motorce si umím seřídit tak maximálně zrcátka :-( Tak jsem šel do trochu modernější ZRX.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro každého, komu se líbí.
Doplňky na motorce - Mřížka před světlem. Koupil jsem ji na aukci v Japonsku. Kryt pod motor zatím trčí na celnici a nechal jsem tam stříknout ty škaredé pruhy, bez kterých by to nebylo ono. Ještě chci koupit kryt sedla, co má ta černá v mých videích, jiný výfuk a nevím, co s tím zeleným rámem. Zelená metla vypadá na fotkách trochu smutně, ale na slunci se fakt pěkně třpytí. Plánuju ještě polepy, ale neumí se dobabrat k ničemu, co by se mi líbilo. Jinak všem co mají podobné motorky i Hondy, Yamahy nebo Suzuki doporučují navštívit leoprado.jp. Nabízí zajímavé doplňky na tyto stroje.
Recenze
Motorka je to boží. Hmotnost je znát jen při manipulaci. Motor si s tím ale lehce poradí. Má jen pět rychlostí. Šestka by byla asi fakt zbytečná. Dokonce i zatáčky si užívám. Jediné co by se asi šiklo je tlumič řízení. Při ostrém zrychlení je přední kolo trochu nervózní. Mě to samozřejmě nevadí, protože se rozjíždím plynule. Dá se na ní v pohodě popojíždět městem, užívat si okresky nebo valit po dálnici.
Krasavice inteligentni!
pořádná lokomotiva
Pěkná. Prostě kus poctivé a syrové mašiny. Jen takové mají smysl.
Taková ta klasika super
bajk pro pořádný chlapy -super