Další vada na kráse,byl skypaný motor od oleje...a hlavně řetěz
-výměna gufera ozubeného kolečka.
-vyčištění bloku.
-změření starého řetězu
Vlastník | Martin-zx | |
---|---|---|
Vloženo | 21.9.2016 | |
Aktualizováno | 30.6.2018 | |
Zobrazeno | 1 180x |
Vlastník | Martin-zx | |
---|---|---|
Vloženo | 21.9.2016 | |
Aktualizováno | 30.6.2018 | |
Zobrazeno | 1 180x |
Další vada na kráse,byl skypaný motor od oleje...a hlavně řetěz
-výměna gufera ozubeného kolečka.
-vyčištění bloku.
-změření starého řetězu
Na jawce jsem měl světlo kde sklo čouhalo před chromový rámeček.(regulační šroub kterým se naklápí parabola...nešel posouvat-nebylo kam) Po vyndání světla jsem zjístil že je celé světlo made in Poland(údajně se vyrábě
Typ: | Oprava |
---|---|
Vloženo: | 07.10.2016 |
Uskutečněno: | 25.09.2016 |
Tachometr: | 61000km |
Předchozí majitel měl doutníky v černé barvě,která se loupala(nelíbilo se mi to) Tak jsem se pustil do práce... -jeden doutník očista barvy cca 3h. -komplet vypálení olejových sazí přeleštění.
Typ: | Oprava |
---|---|
Vloženo: | 21.09.2016 |
Uskutečněno: | 21.09.2016 |
Po dovezení na tankodromu jménem D1 jsem vyčistil nádrž(po tom drncání to bylo bez práce) -pouze propláchnout. -vyměnil jsem gumové těsnění benzinového kohoutu(staré bylo steřelé a protékalo) plus komplet čištění s
Typ: | Údržba |
---|---|
Vloženo: | 21.09.2016 |
Uskutečněno: | 11.09.2016 |
Tachometr: | 60700km |