Pohodlný a spolehlivý cestovní motocykl od Hondy. Kardan, výborná kapotáž, integrované kufry, stavitelné plexi, pohodlné sedlo pro jezdce i spolujezdce (ale většinou jezdím sám).
Motorka koupena od Soukromá osoba - pohodová domluva, zkušební jízda, uzavření smlouvy.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 RT: Chtěl jsem raději slabší a lehčí motocykl (i tak je 236 kg suché hmotnosti docela znát, hlavně na místě).
Suzuki DL 650 V-Strom: Výborný motocykl, vyhovoval mi posez, ale odradil řetěz. Nechce se mi ho čistit.
První dojmy - Pohodlná a hodná motorka. I přes svoji váhu je při jízdě krásně ovladatelná, na místě to chce trochu síly a cviku. Už nemusím čistit helmu od mušek (čistím plexi na motorce :-D ). Překvapily vibrace ve vyšších otáčkách v rychlostech nad 130 km/hod, které jsem ze čtyřválce neznal. Ale není to nic hrozného. Od začátku maximální spokojenost, vyhovuje mi kochací cestovní styl jízdy.
Motorku bych doporučil pro - Těm, kteří chtějí pohodovou hodnou motorku při jízdě a mají na ní dost síly na místě a při parkování. Na cestování i na denní dojíždění do práce.
Doplňky na motorce - Zadní kufr, ukazatel zařazené rychlosti, vyhřívané rukojeti. Většinu věcí, které se na jiné motocykly montují jako doplňky, má tato Honda Deuville již v základu (boční kufry, padáky, hlavní stojan).
Recenze
Původně jsme chtěli jezdit společně s manželkou. Jenže po čase se manželka rozhodla, že chce jezdit sama na své motorce (a mě to potěšilo a vyhovuje mi to ). Tak jsem sám sebe přesvědčil, že vyměním litrového Fazera za něco slabšího a pohodovějšího. Někteří si možná budete klepat na čelo, ale věřím, že se najdou i tací, kteří budou mít pochopení pro toto mé rozhodnutí. Já bych totiž asi na Fazeru brzy přišel o řidičák a možná i o život. Nějak jsem neuměl zkrotit svojí pravou ruku, aby si občas nazatáhla víc, než je zdrávo a povoleno A pokud budeme jezdit s manželkou na společné cesty na dvou motorkách, bude lepší mít něco výkonově podobnějšího. Manželce jsme právě pořídili BMW F 650 CS Scarver
Po ujetí 4.000 km na Hondě Deauville mohu potvrdit to, co se o ní všude píše - pohodlná a hodná motorka vhodná na ježdění okolo komína i na delší cestování. Není to žádný trhač asfaltu, ale na cestování povolenou rychlostí úplně dostačující a je jedno jestli jedu sám nebo ve dvou. Jezdím většinou sám, ale občas svezu manželku a pak stačí jednoduše přenastavit kolečkem zadní odpružení a motorka jede jako v jednom. Rozdíl je znát jen při brzdění. Ale brzdy jsou výborné, přední 2 kotouč a zadní kotouč výborně spolupracují a krásně se obě dávkují. Motorka jde parádně do zatáček a já se na ní cítím bezpečně, což je pro mě důležité. Jezdím cca za 5 l/100 km.
Hned po koupi jsem nechal udělat v autorizovaném servisu Hondy velký servis a nyní jezdím bez poruch (pouze jsem měnil žárovku v předním světle).
Vyhovuje mi pohodlné sedlo, nízké těžiště a uživatelsky přátelský charakter motorky. Přivítal bych trochu větší vzdálenost mezi sedlem a stupačkami, abych měl méně ohnutá kolena. Je to dobrý úhel, ale vzhledem k mému operovanému koleni by mohl být úhel ohnutí ještě větší. Takto si po cca 200 km potřebuji zastavit a protáhnout nohy.
Motorka se cítí nejlépe na silnicích 1. a 2. třídy, zvládá v pohodě i dálnici, ale ve vyšších rychlostech je citlivá na boční vítr a na turbulence od větších aut před námi. Do terénu to není. Ve městě je i přes svoje kila obdivuhodně pohyblivá a mrštná. Kam se vejdou řidítka, tam se vejde celá motorka i s integrovanými kufry.
Nechal jsem jí nově obout do Michelin Pilot Road 4 a jezdí na nich výborně.
Výhodou jsou také integrované kufry a integrované padáky.
Podsedlový prostor je tak akorát na lékárničku, nářadí, antipich, vestu - prostě se tam vejde to nejnutnější a nemusí to překážet někde v kufrech.
Celkově velká spokojenost s motocyklem Honda NT 700 V Deauville
6.10.2017
Počasí už vyjížďkám moc nepřeje a tak je čas ohlédnout se za sezónou. Na Hondě jsem za sezónu najel cca 3.000 km a maximální spokojenost. Radost na chvíli pokazil jen jeden hřebík, kvůli kterému jsem nechal vyměnit zadní gumu za novou (původní by ještě vydržela, ale u cesťáku jsem nechtěl riskovat opravu) a ještě mě čeká v nejbližší době výměna ložisek v obou kolech. Pak pravidelný servis a vše bude připraveno na novou sezónu. V kombinaci s Kawasaki VN 900 Classic jsem pravděpodobně našel dobrou kombinaci motorek, která mi zatím hodně vyhovuje. Příští sezóna ukáže, jestli se zase nezblázním do nějaké jiné motorky. Zatím to tak nevypadá a Honda je moje trvalka
4.4.2020
Vše se vyvíjí a změny se dějí. Přesedlal jsem na konci sezóny 2018 na Hondu VFR1200X Crosstourer, ale s Deauvillkou jsem se nechtěl rozloučit. A tak zůstala doma pro manželku, která si jí zkusila, nejdřív se bála její váhy, ale postupně si začala zvykat Najela na ní za sezónu 6.800 km a zjistila, jak je to pohodlná motorka na cestování. Takže manželka teď cestuje na Deauvillce a kolem komína prohání BMW F650CS Scarver (její srdeční záležitost a řekla, že z baráku nepůjde). Sundal jsem jí z plexi na Deauvillce přídavný deflektor, protože je menší, než já a origo plexi jí plně vyhovuje. Během sezóny dostala nové obutí, mezi sezónami vždy pravidlený servis a jinak spolehlivě slouží bez závad. Takže je v baráku a nemusel jsem se s ní loučit, i když už na ní nejezdím. Mám radost, že se manželka pro ní rozhodla a je s ní spokojená.
24.4.2022
Manželka se na konci sezóny 2021 zahleděla do Moto Guzzy V7 Speciál 850 a již na ní má několik tisíc kilometrů najeto. Je to nižší a lehčí motorka, proto se na ní manželka cítí bezpečněji - dosáhne celýma nohama na zem. Z tohoto důvodu nabízíme tuto spolehlivou a pohodlnou cestovní Hondu NT 700V Deauville k prodeji. Věříme, že si jí najde majitel, kterému bude i nadále spolehlivě sloužit a dělat radost
Dne 18.3.2022 proběhla nová STK, zcela bez problémů a nyní je na další 4 roky.
ahoj.dekuji za komentar.v profilu ke sve motorce pises o stavitelnem plexi.ja to zkousel stelovat ,ale neprisel jsem nato jak.mas s tim nejakou zkusenost?dekuji za odpoved.kid666.
Gratulíruji . Užijte se navzájem ve zdraví.
Díky za upozornění ohledně kufru Opravil jsem to v textu
Zdar Deuvillkám, ať nám to ve zdraví jezdí a třeba někde na cestách ahoj
Opravdu vypadá jako nová Přeji hodně pohodových kilometrů. Jen ten kufr - není origo Honda, ale je od Givi - Maxia 3. Stejný jsem si montoval v červenci na svou Deauvillku