PROFIL MOTORKY

Kawasaki Vulcan S (EN 650) (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Drpa
Vloženo 14.9.2016
Aktualizováno 17.8.2020
Zobrazeno 6 389x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Při zkušební jízdě potřebovala trochu pohladit po nádrži, jemně chytit za řídítka... nechtělo se jí semnou jet, nakonec si dala říct.

Více fotografii

Motorka koupena od DV Moto - Spokojenost, ještě v den koupě jsem na motorce odjel :)

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 750C Shadow: Nakonec vyhrala živější Kawa Vulcan S
Yamaha XV 535 Virago: Byla by mi malá

První dojmy - Trochu mne vyděsila když mi několikrát chcípla mojí vinou na křižovatce v kopci. Poté co jsem pochopil, že 4k otaček je to co potřebuje, a už sme byli kamaradi. Ještě ten den sme se prohnali z Vizovic do Brna po okreskách a seznamili se trochu blíž. Ještě toho máme spoustu před sebou.

Motorku bych doporučil pro - Dal sem na recenzi od Sršně, přečetl mraky článků a i recenzí tady ... takže ano je to jak pro nováčky tak borce. Pokud mate vic než 180 cm tak bych se pomalu koukal jinde

Doplňky na motorce - Posunutí stupaček vpřed
Originál 12V zasuvka
Padáky - CF51KD
Sklopné páčky - Rutan
Zádová opěrka - Givi TS 4115B
Ukazatel zařazené rychlosti - na Ebay - Motorcycle-Gear-Indicator Vulcan S cca 1k Kč.
Držák na telefon/navigaci - Cellularline
Motokufry SHAD SH23
Tank bag - Kappa LH200
Zárovka - Philips H4 X-tremeVision
Výfuk - Arrow
Brašny - Givi EA101B + homemade podpěry pro brašny - Odděláno
Shad 3P nosiče a kufry Shad23
Puig plexi - PUIG Naked "New Generation" - Odděláno
Oxford Adventure vyhřívané hefty

Recenze

Chtěl jsem puvodně něco chopproidniho/cruiser... Abych se prostě nezabil na nějaký rychlý motorce a užíval si kochací jízdy kolem komína.

No po tom co sem se díval na ceny strojů jejich charakteristiky, nazory lidí a nakonec i test jizdy, tak padla volba na Vulcan S. Bohužel v bazarech se sháněla blbě protože je to ročník 2015.

Trochu mě překvapily vibrace, kolem 3-5k otaček, ale věřím že se to časem uklidní. Ano uklidnilo se to a vibrace ustaly, pomůže i Verva. Nejlépe jí vyhovuje 4k. Brzdy brzdí, ještě jsem je nezkoušel, ale určitě si dam test. Už jsem i zaflokoval zadní pneu na rovince a musím říct, že pedal je docela "tuhý", chce to cit a tréning kdy zaflokuje kolo. Přední brzda se mi zdá měkká, ale zatím jsem ji "nezakousl" :)
Se spotřebu jsem bezproblemu dosahl 31km na litr tzn. 3,2 na sto... cesta z Vizovic, Luhačovice, Buchlov, Slavkov a Brno. Byl provoz takže kolem 80.
K dnešnímu dni normální jízdou (60-90-100) , dálnice 120-130 se dostávám kolem 4 litrů

Když mám motorku mezi nohama připadá mi jako bych seděl na kole... asi díky tomu těžišti co je hodne dole.
Ještě si pohraju se zadnim nastavení tlumiče na svoji váhu mam 75kg, fakt že je na ní cítit každá nerovnost.Nyní mám nastaveno na 1, měl jsem 3 a abych řekl pravdu nepoznal sem moc rozdíl. Na 1 se víc pohupuju při přejetí retardéru. Takže nastavím na defaultní 2.

Za mne spokojenost, koupě nelituji, ale je velice velice brzy na hodnocení. Jo a málem bych zapomněl na neduh co mne trochu zklamal... lékárnička se nikam nevleze, vozímji ssebou v batohu :) Nakonec sem lékárničku nacpal k nářadí.. bohužel cesta k ní vede přes dva šrouby ale co... Další neduh jsou zrcatka, pokaždé když se chci podívat musím pohnout paží směrem k tělu dolů. Bohužel tak nevidím světla aut zamnou a musím pokaždé myslet na to že se musím podívat jestli náhodou někdo nejede...
To vyřeším dokoupení nadstavby


Update 2.10.2016 ( po celkem 2k ujetých km ):
Během 3 dnů jsem najel cca 900km a musím říct že mne už i bolel zadek ze sedla... takže pokud je možnost vybrat si hned lepší sedlo než standard ( někde píšou že sedlo Extended pro velikány je lepší ).
Na dálnici sem neměl problém vytlačit 160 takže předjíždět se dá s prstem v nose ( pokud teda máte plexi, já ho neměl takže sem se musel držet jinak bych byl jak vlajka, při 110 se mi spotřeba ustalila na 4l/100km, při 130 už to bylo 5,6l/100km.

Zatím stále spokojený, piluju techniku zatáčení ( stupačky stéle v pohodě :) ), řetěz jsem očistil a promazal ( Motul C1 a C2+ ) a v plánu bude koupit zvedák na zimu. Pak už šetřit do jara na kufry Givi trk33 a zádovou opěrku a jestli to vyjde tak možná i to sedlo. Čeká mě 2. garančka, prý cca 2300Kč v Brně v Modřicích.

UPDATE 21.7.2017
Najeto 14 000 km.
Dokoupil jsem pár serepatiček (viz doplňky), prošel 3. Garančkou a mám i pár dalších dojmů.

Za těch 10k kilometrů co mam s motorkou nalítáno musím uznat, že to je povedený stroj a hlavně sedí k mému charakteru a stylu jízdy. Sice pošilhávám po cestovním enduru a to z důvodu neduhů všech chopperoidnich motorek a to nemožnost se jakkoli zvednout ze sedla při přejezdi příčné překážky/díry/hrbolu a celý kopanec jde rovnou do zadku a zad. Takže lépe volím cesty pokud nejedu na blind kam mě motorka zavede a dělám častější přestávky na protáhnutí.

Pneu vypadají zatím dobře, ale počítám, že na jaře budu osazovat nové.

Hodně pomohlo plexi, lehce snížilo spotřebu a odpor vzduchu na tělo při cestovní rychlosti. Spolujezdci si zamilovali zádovou opěrku a já rošt, na který položím celou krosnu když opěrku odinstaluji a rošt nechám.
Ukazatel rychlosti jsem si pořídil hlavně kvuli blbý paměti .. neumím napočítat víc než do 5ti, takže se mi několikrát stalo že jsem chtěl řadit na 7. a zbytečně tak mačkal spojku :D tímto vím kdy jsem na stropu.
Jelikož mám rád bloudění a jízdu za nosem, občas bylo třeba se i vrátit domů a to rychlostí vyšší než povolené... ale ne o moc. Proto jsem pořídil držák na telefon CELLULARLINE kde si mužu nastavit nejrychlejší cestu dom a ještě vidět jestli mě náhodou někdo neshání.
Sháněl jsem tank bag do kterého nacpu i notes a nebude to velká kráva. Tak sem pořídil menší krávu co se dá roztáhnout až na 24 Litrů pokud je třeba, do které se notes vejde ..
Brašny jsem ještě naplno nevyužil, což již příští týden nebude pravda :)
A abych lépe viděl ( jsem šeroslepý ) zkusil jsem dát na rady z různých fór a koupil PHILIPS H4 X-tremeVision. Ano svítí o něco světleji ale rozhodně to nestálo za ty peníze. Bratrovi jsem koupil i Nightbreaker od OSRAMu, tak až ji nainstaluje tak pak porovnáme rozdíl.

UPDATE 01.02.2019
Najeto 31k km.
Tak sem si udělal čas na menší update :) S mašinou sme jeli na dovolenou kde jsme překonali 4000 kilometrů, do kopce z kopce, za deště i za vedra, naprosto bez trablů.
Ovšem sem udělal pár změn nechal sem přešít sedlo od DDT , koupil výfuk Arrow a Booster Plug a rozhodl se odělat Piug windshield, který mi vedl všechen vzduch na hlavu a já prd slyšel v intercomu už při 80km/h.

Díky sedlu nemám zadek dřevěnej po pár kilometrech, výfuk dal motorce zvuk i krouťák už od 1500 otáček a s Booster plugem zjemnil práci s plynem a to hlavně při zavření plynu motor tak zásadně nebrzdí.
K dnešnímu dni jsem pořidil i Plastové kufry SHAD 23 - nevypadaj zle, velikost mi stačí a jsou lehký i s lešením 3P.
Nasadil sem Oxford Adventure vyhřívané hefty a už aby začala další sezona a tradá Rumunsko :)

Zatím žádné trable, po zimě naskočí na první cvrnknutí, pravidelně servisováno.

To je prozatím vše :) tak hodně pěkných kilometrů přeji.
UPDATE 2019 Květen
Po 3 letech sem motorku nechal ženě a pořídil Tracera

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tondast
Tondast napsal 30.11.19 v 19:13 10b.

Dík za podrobnou recenzi

jpaleta
jpaleta napsal 04.04.19 v 15:38 10b.

moc pěkná mašina i shrnutí zkušeností

Dan__
Dan__ napsal 06.05.18 v 02:48 9b.


I já jsem velice spokojený mám najeto 45k km.
Nechal jsem si udělat jak držák tak i opěrku + držák brašen od kluka z Pardubic, který je opravdu machr.

newmann75
newmann75 napsal 17.05.17 v 10:54 10b.

Pěkná mašina- jako ta moje
Super popis.
Ať slouží!

Mutlik
Mutlik napsal 17.11.16 v 21:39

pokud budeš stim štítem jezdit podle předpisů, spotřebu můžeš mít 3.2l/100km :) jednu nádrž jsem tak jel ale sportovnější jízda je lepší :)

Více komentářů



TOPlist