Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | jako nové korejské auto |
mohutné až kovářské provedení
strohý a decentní vzhled
okázalý projev motoru a síly (ráda si hrábne)
nádherný volnoběh 800ot ( i nižší)
velmi nízké těžiště
snadná manipulovatelnost ve vemi nízkých rychlostech (jen levou rukou =chůze, U obraty, osmičky)
lze lehčí terén (makadam, šotolina)
brzdy jsou dostačující (ve předu jen 1 kotouč)
a je třeba počítat s pozvolnějším nástupem s ohledem na hmotnost stroje
limitující náklony
Moje úpravy |
písty Wiseco, kastlík na nářadí, brašny, kryt pedálu, brzdy, orig řidítka 1,1/4", padák Cobra 1,1/2" |
---|
Podvozek
Typ rámu | ocelové trubky, odpružení skryté...softail |
---|---|
Tuhost rámu | |
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |
Zázemí
Zkušenosti se servisem | prvotní opravu (po havárii v USA) provedl Roman Buš Wildstylle servisuju sám (oleje, brzdy, olej tlumičů...) vetší opravy kamarád (stavitel a úpravce) (lepší písty) orig servis nevyužívám (ceny a termíny) |
---|---|
Servisní intervaly | |
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů |
Obecné
Použitý spotřební materiál | baterie, olej Motor Factory, svíčky, filtr oleje Hiflo, vzduchový filtr Arlen Ness kit brzdové kotouče Lukas TRW (méně niklu a chromu) a desky NEsintrované (čené=aramidové) DP |
---|---|
Moje závady | byl bouraný z Louisiany, takže kosmetické opravy |
Cestování
Dojezd na nádrž | 137mil (220km) |
---|---|
Světla | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
---|---|
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | nic/ méně než 0,1 |