renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600V Transalp (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vojtalp
Vloženo 5.9.2016
Aktualizováno 5.9.2016
Zobrazeno 1 785x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální, pohodlná, takovej dělník na každodenní dojíždění i cesty na dovolenou.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XRV 750 Africa Twin: vyšší cena

První dojmy - Transalp je "skoro dospělé" cenduro, pohodlný vzpřímený posez, dobře ovladatelná, hmotnost je znát pouze při manipulaci na místě. Po Jawě 350, moje první velká motorka, hned padla do ruky a celkově se mi líbila.

Motorku bych doporučil pro - Transalp je pro všechny, kterým se líbí klasická cendura a pohodové svezení. Svou práci odvede, nenudí a je to spolehlivej parťák.

Doplňky na motorce - Původní výbava - hlavní stojan, širší stupačky, vyšší plexi, progresivní pružiny, padáky a nosiče kufrů Grave
Já doplnil - 2x kufr Kappa monokey, laděná homolog. koncovka GPR Trioval, dvojitá usb nabíječka

Recenze

Motorku vlastním od 05/2014, zatím najeto společných cca 14000km (kupováno s najetými 47000km). Vybíral jsem podle recenzí, cenduro bylo jasná volba, něchtěl jsem sportovní ani choppra. Na moje míry 188cm, 95kg, ideální volba, vzpřímený posez, pohodlně dosáhnu oběma nohama pevně na zem.
Je to ročník 96, poslední vyráběn v Japonsku, s jedním brzdovým kotoučem v předu, brzdy dostatečné, dobře dávkovatelné a předvídatelné. V předních tlumičích má progresivní pružiny (i tak se při prudším brždění předek docela potápí), podvozek spíše měkčí "houpavý", bez možnosti nějakého nastavení, ale vždy to zvládá s jistotou v náklonu i po nerovnostech (ve vyloženě offroad podmínkách jsem ji nezkoušel, max tak polňačku).
Motor je držák, zatím jsem neřešil žádné problémy, pouze pravidelný servis, dlouhodobá spotřeba kolem 5l, to záleží na stylu jízdy (více přes 5l se dostane plně naložena v kombinaci s nějakou tou dálnicí) . Převodovka 5-ti kvalt, ve 120km/h točí nějakých 6000 otáček a celkově začíná více vibrovat, není to vyloženě na dlouhé dálniční přesuny, ale k tomu nebyla určena (maximálka nějakých 160km/h).
Dnes už bych ocenil pár koní navíc a 6 rychlostí, při jízdě sám výkon stačí, ale při jízdě na dovolenou s kufry a baťůžkem mu to chybí a musí se více roztočit a přemýšlet zda mám dostatečný prostor pro předjetí.

Předchozí majitel nainstaloval padáky a nosiče kufrů od Grave, já dokoupil 2 kufry a těšil se na dovolenou, k této motorce určitě patří a odvedli svou práci když padla na místě, dále má vyšší turistické plexi, i tak ale při vyšších rychlostech fouká na vršek helmy, to by nejspíš vyřešil přídavný deflektor.
Zatím jsme s přítelkyní absolvovali 2 dovolené v plné polní (2015-Rakousko,
Itálie, Slovinsko - najeto cca 2500km, 2016-na východ Slovenska - najeto cca 2200km)

Na závěr: Transalp je dělník, držák, univerzál, má svá plus a drobná mínus, pro mě správná volba, která mě zavedla do světa velkých cestovních endur, u kterých určitě zůstanu i v budoucnu a celkově k cestování na motorce.

Další meta bude nejspíš Bmw 1150gs, Ktm 950 Adventure nebo pseudo cenduro Varadero, zatím hledám správného nástupce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
3neczak
3neczak napsal 30.09.16 v 09:59 10b.

Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!

-MP-
-MP- napsal 11.09.16 v 22:18

Moc pěknej Alpík

66lukynek
66lukynek napsal 09.09.16 v 09:54 10b.

Měl jsem TA 650 a naprostá spokojenost,
Deset bodů

holtík
holtík napsal 07.09.16 v 07:09 10b.

Honda je prostě Honda. Deset bodů dát musím.

spike-cz
spike-cz napsal 06.09.16 v 18:10 10b.

Více komentářů



TOPlist