Ideální stroj, pro začátečníky, kteří nechtějí být omezeni jen asfaltem.
Motorka koupena od clevercars.cz
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 700 GS: Malá nabídka v bazarech
BMW F 800 GS: Nevyužil bych ten off-roadový potenciál
BMW R 1200 GS: Příliš velká
První dojmy - Můj první dojem? Ty krávo to jede... GéEso mi hned padlo do ruky až na to bláznivý ovládání blinkrů. To chtělo tak měsíc. Líbí se mi na ni hlavně ta všestrannost, chci jet na výlet 300 km někam na otočku není problém, chci se kouknout na krajinu někde na polňačce není problém... Pro mě ideální motorka.
Doplňky na motorce - Tak jsem si pořídil Top Case nakonec od SW - Motech.
Recenze
Můj první velký výlet dovoz domů, jel jsem si pro moto s dodávkou, ale nějak jsem zapomněl, že tam nejsou háčky uvnitř na uchycení a když jsme řešil s prodávajícím, jak to upevnit, řekl ať sednu na moto a jedu po ose, což se nakonec stalo. První cesta a hned 150 km, ok no. Sedl jsem a jel v klidném tempu domů, po 80 km zastávka na oběd a pak průtž mračen a z Jihlavy do Třebíče "chcanec", ale přežil jsem a řekl si že by to chtělo asi větší štítek, jinak dobrý.
Spotřeba cca 4,3l - 5l záleží na stylu na posledním výletě na nejjižnější bod ČR 4,3 l, ale na jízdu po městě a rychlý přesuny to vezme 5, ale to člověk jede hodně mimo limity.
Motor: pro mě dostatečně silný, ve dvou jsem na tom ještě nejel, chci to mít v ruce, než někoho posadím za sebe
Servis: koupil jsem, koukl do servisky a samozřejmě rok starý olej filtry atd. Tak jsem to zavezl do Mototrade v Číhalíně: výměna oleje, filtrů brzdové kapaliny, celková kontrola moto, dobití baterky dal jsem 1300 kč a jel domů
Komfort: mám to základní sedlo na tom a když jsem jeden den najel přes 500 km tak mé pozadí poznalo hmm "středověk" asi dokoupím to comfort sedlo ještě uvidím nebo si musím zvyknout. Jinak ten základní štítek tak do 130 km/h funguje ale pak už to jde hodně cítit.
Jízda: Jak jsme psal výše od 130 km/h a víc jde hodně cítit vítr ve 180 začalo trochu plavat ( můžu vinit gumy - originál od výroby 4roky starý, ale vzorek tam ještě je každopádně na příští sezónu to chce nový, to mi bylo doporučeno i v Mototrade)
Maximálka no 200 to jelo, možná by to šlo i víc, ale strach nedovolil a už to ani raději zkoušet nebudu. Bál jsem se jen jednoho kotouče vpředu, ale brzdí to velmi dobře a ABS je fakt dobrá věc pro mě jakožto začátečníka s mlíkem na bradě k nezaplacení.
Co si dokoupím: Topcase - hliník (Big Husky bo SW-Motech), držák na navigaci, padáky SW Motech, kryty rukou (i když mám vyhřívané hefty) a možná i ten kryt motoru, ale uvidíme podle toho jak se mi moc budou chtít utrácet peníze :D :D
Celková zkušenost: zatím nadočekávání, splňuje vše, co jsem chtěl: nejsem omezen pouze na silnice, vhodná na výlety možná i delší tripy.
Moc hezká
No hochu dobře jsi vybral, je to holka pro všechno
Pěkný stroj.