po 2,5 mesicich po prodeji ninji zadny Triplik na obzoru a tak jsem z rozcarovani a tizen abstinenci sahl po podobnem avsak zcela odlisnem typu stroje.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Triple: zrovna nebyl vyber
První dojmy - do oka padla hned. Italove design umi a kdyz se snoubi s kvalitnim podvozkem, brzdami a rozmery pro "prumerneho evropana" (180cm), vznikne mix zabavy a cestovani na kazdy den.
Motorku bych doporučil pro - diky 3 vykonovym mapam i pro zacatecnika.
Recenze
Hezkych street triplu je jako safranu a uprostred sezony dvojnasob. A to je vlastne duvod proc jsem jiz po druhe zradil vysneny 3valec a skoncil v Italii :)
Po koupi: Shivera jsem koupil v prubehu sezony 2015. Po zkusebni jizde me prekvapil pohodlný posez, brzdy, multifunkcni display s pc, na 2valec v celku rovnomerny tah motoru a jak je hojne zminvano zvuk serioveho vyfuku.
Ergonomie: Pozice jezdce za riditky je hodne uvolnena. Zapesti neprenasi skoro zadnou vahu diky vzprimene pozici. Na mych 180cm je to masina sita na miru. Diky vyssimu tezisti a váze nebude bajk vyhledávaným objektem nizsich muzu a zen. A to je skoda. Po rozjezdu totiz veškerá váha opadne a pak zacina ta prava zabava.
Jak se měnil muj pohled na moto s rostouci porci najetych km?
Musim hned zprvu rict,ze si me italka ziskala. A vlastne ziskava nadale. Ovladatelnost je paradni. I zacatecnik nebude mit problemy. Do zatacek se vodi prijemne a neni potreba velké snahy aby clovek smaznul zadni poser prouzek. To jde snad i na rovinkach. Vyhovuji ji delsi tahle zatacky. Vracaky jsme se jeste moc nenaucili,ale to chce cas a hlavne jezdit.
Motoskola Srsen vs ja a Shiver: za 3 roky byl Shiver moje 3. moto a nebyt motoskoly Srsen, asi bych ji nikdy zcela na chut neprisel a nezjistil tak, jak bajecna umi byt a zrejme by tak doslo k vymene a hledani neceho co neni.. Az do navstevy Tchorovickeho letiste mi prisla tezka, necitelna atd. Po ujeti 1500km od absolvovani motoskoly konecne prenasim vahu, nebranim motorce zatacet a jezdim s prstem v nose naklony o kterych jsem si v provozu mohl nechat maximalne jen zdat. Nelze nez Pepu a jeho tym doporucit.
Posledni foto roku 2016,bude to dlouha zima..
ps: v galerii je pridano par statickych fotek.
2017
31.3 probehla prvni vyjizdka tohotu roku. Po doplneni kapalin a správném nahusteni pneu jsem se vydal z Mb na Dubou. Zima byla pekelne dlouha a me zajimalo jak se abstinecni doba podepise na ridicskych (ne)schopnostech. Co vam budu povidat. V palici natluceno "rozjezdi se pijanko, tahat budes priste". Ehm. Kdyz nepocitam motoskolu u mistra Pepy,asi jsem nikdy nejel s vetsi radosti, chuti pokladat, podrazovat,tahat, klopit, rovnat, brzdit, tahat a jeste jednou tahat. V ten den bylo ne zrovna breznovych 20c + ja si nemohl doprat většího relaxu pred odpoledni smenou. Klobouk dolu pred touhle hrackou. Stroj na emoce s italskou visackou. Zitra dorazi nove pneu. Tentokrat jsem sahl po kulatejsim profilu a roadsmarty II vystrida s20evo. Meli by byt citlivejsi, ovladatelnejsi a i rychleji zahrate na provozni teplotu. Porovnani pripisu az budu moci objektivne posoudit.
Preji vsem do nove sezony hodne slunce, gripu a euforie za riditky.
Na sklonku kvetna 2018 prodana. Az se jednou k motorkam vratim, Shiver 900 bude urcite ve vyberu.
Design, výbava , jízda, cena, vše na jedničku. Byl jsem spokojený a věřím, že nový majitel je také.
Krásná mašinka, taliáni prostě co se desingu týká jsou top
Zajímavá volba. Ať slouží.
Díky, aprilka je taky hezká
Díky za podporu a máš u mě taky 10b