PROFIL MOTORKY

Kawasaki W 800 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník raid
Vloženo 3.9.2016
Aktualizováno 16.8.2019
Zobrazeno 3920x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


moderní technika v historickém futrálku

Více fotografii

První dojmy - Je lehounká, překvapivě ovladatelná, nemá cenu to točit.

Motorku bych doporučil pro - pro někoho, kdo nikam nespěchá

Doplňky na motorce - Kufříky, zásuvka, vyšší řidítka, plexi a padáky

Recenze

Jako u většiny podobných strojů, nejspíš nejvíc rozhoduje vzhled. Prostě má to něco do sebe, ty klasické tvary, všechno je takové nějak normální, má lidský rozměr, dává to smysl ...
No a taky proto, že jsem měl předtím Scramblera a toužil jsem po srovnání. Kawa prý má lepší motor. To byl druhý hlavní důvod.
Velmi podobný, to ano. Ale lepší jak kdy a jak pro koho. Ten masivní krouťák skoro od volnoběhu je citelně výraznější a sametovější, v horních patrech se toho naopak moc neděje. Ne že by to nešlo vytočit, ale je to zbytečné. Co mě ovšem mile překvapilo, je přímo muší váha (přestože papírově to tak nevypadá) a hlavně schopnost vypořádat se s našimi úžasnými okreskami. Tam kde Scrambler kopal do zadku a důrazně dával najevo, že je vlastně jen Bonnie v maskáčích, tak tam Kawa pohodlně proplouvá jako by se nechumelilo.
Ovšem nic není zadarmo, takže naopak rychlé a táhlé zatáčky s pověstným hupem uprostřed, to není něco, kvůli čemu by se člověk vracel, aby si to nadšeně dal ještě jednou
Asi by pomohlo přitvrdit pérování, jenže pak by to zase nebyla taková paráda na těch okreskách. Hlavní tahy zvládne taky, nakonec padesát koní mívaly kdysi i škodovky, nicméně není to ono. Na to jsou fakt lepší stroje. Na téhle se nejlépe prozkoumávají ty nejzapadlejší cestičky, jaké svět stvořil. Což platí i pro cestování, jsem totiž takový brouzdal... Na týden do Španělska bych na tom chrčet nechtěl, ale prodloužený víkend třeba v pohraničních hvozdech, to nemá chybu.
Jinak k technice... brzdí normálně, nejde to srovnávat se supersportem, spotřeba tak do těch 4 litrů, pár jednoduchých ovladačů, žádné vychytávky, prostě oldschool. Tedy až na tu stříkačku, ale zase nulové starosti se startováním a doba je holt taková.
Dala by se definovat, že v jednoduchosti je krása a že motorkaření není jen o rychlosti Jednoduchá motorka klasické stavby, se všemi klady i zápory z toho plynoucími.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JoskaH
JoskaH napsal 16.08.19 v 20:44 10b.

A mně se tyhle konkrétní kufriky na této motorce líbí, viděl jsem je osazené i naživo

Hery22
Hery22 napsal 12.02.19 v 20:21 10b.

Krásná mašina, nezlobil bych se za to mít ji v garáži

Elzon
Elzon napsal 08.03.18 v 21:21

...gratuluji, taky jsem o ní uvažoval a nakonec koupil toho scramblera

Myschan
Myschan napsal 03.10.17 v 06:50 10b.

" motorkaření není jen o rychlosti ". Co víc dodat. Krásně napsáno

PauliniEnrico
PauliniEnrico napsal 10.09.16 v 01:49 10b.

Více komentářů



TOPlist