renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Like 125 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník martinpaz
Vloženo 29.8.2016
Aktualizováno 21.9.2016
Zobrazeno 1 861x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stylový a kvalitní retro skůtr.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Nová Paka)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Keeway Zahara 125: Vzhledově, výkonově i parametrově horší, dobrá cena to nezachránila. Menší síť autorizovaných prodejen a servisů Keeway.
SYM Fiddle III: Papírově výkon o 0.3 kW větší, o pár kg lehčí, nicméně subjektivně vzhledově horší skůtr s nevalnou nabídkou barevných provedení. Třeba příští generace bude nabízet lepší.

První dojmy - Je to můj první skůtr, ale člověk si zvykne rychle. Ovládání je opravdu jednoduché a agilní. Pocit z jízdy velice příjemný a komfortní, na kostkách to trochu drnčí, ale zkušenosti s jinými skůtry nemám a kostky jsou ve městech již vyjímečné.

Motorku bych doporučil pro - Určitě lidem ve městě, co se potřebuji rychle dostat do práce a nechtějí řešit kolony a parkování. V Praze ideální dopravní prostředek.

Průměrná spotřeba - 3.19375 l/100km

Recenze

Po prvních 300 km jsem velice spokojen. Pozitivních věcí bych našel spoustu, ale lidé, co si ho chtějí pořídit, se spíš snaží poznat i negativa, moc jich není, ale zkusím nějaké vydolovat.

Při výběru mě mrzelo, že ani oficiální web Kymco nemá fotografie aktuálního modelu a celkově dostupnost informací o aktuálním modelu mnoho není, informace se často liší. Nejlepší je navštívit přímo dealera.

Když člověk odmontuje zadní držák na topcase, zůstanou po tom dvě nevzhledné díry, ke kterým by mohl výrobce dávat nějakou záslepku. Asi nepočítali s tím, že by to tam někdo nechtěl. Po chvilce ježdění jsem zadní držák vrátil, už jen kvůli lepší manipulaci se strojem (stavění na stojan, zašoupnutí v garáží).

Dále si myslím, že výfuk je vzhledově zbytečně přetažený a objemově velký (ve finále je to trubka o průměru max 2cm), rozhodně šel udělat decentněji a na místo úsporněji. U těchto typů skůtru mi to zkrátka přijde zbytečně moc. Celkový vzhled a styl skůtru je ale pořád pro mě top v této cenové kategorii.

Často se také bojím stavět skůtr na boční stojan, který má tendence se vracet. Vyžaduje opravdu rovný a tvrdý povrch, aby měl člověk jistotu, že se nic nestane. Hlavní stojan zatím využívám mnohem častěji (díky váze skůtru je stavění na hlavní stojan opravdu jednoduché).

Úložný prostor pod sedlem je skvělý, vejde se tam helma, brýle, rukavice, šátek, lékárnička, plachta na sedlo, vesta, nářadí... prostě všechno. Je ale dobré vědět, že ne každá otevřená helma se tam vejde na výšku. Proto při koupi nové helmy si jí zkuste prvně vložit pod sedlo a nebo si alespoň odhadem změřit kolik tam je místa a podle toho vybírat. Já jsem se kvůli tomu musel vzdát helmy, kterou jsem měl vybranou.

Výše zmíněné jsou jen malé nedostatky, které v celku neznamenají vůbec nic. Se skůtrem jsem velice spokojený a utracených peněz nelituji. Za skůtrem se lidé otáčí, když je zaparkovaný, leckdo se u něj zastaví. Zatím jen samé kladné reakce okolí. Mohu vřele doporučit pro každého vyznavače klasických skůtrů italského stylu.

Po 1. garanční prohlídce:
Je znát velká změna oproti prvních pár kilometrů. Motor je živější, plynulejší, má hezčí zvuk. Maximálka po zajetí zatím tachometrových 110 km/h aniž by měl motor tendenci se rozlétnout, žádný nepříjemný zvuk ani vibrace. Vše úměrné rychlosti. Co se výkonu týče, tak Like předčil má očekávání, ale samozřejmě na dálnici to asi úplně nebude.

Po 700 km:
Ukazatel stavu paliva je docela nevyspytatelný, ze začátku se hodně dlouho drží na top stavu a pak rychleji padá. U konce to zase vypadá, že klesá pomaleji. Určitě to není lineární klesání.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Beník_Roník
Beník_Roník napsal 02.09.16 v 18:49 10b.

Ach to je hezké lyzatko ať slouzi

Více komentářů



TOPlist