PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník spike-cz
Vloženo 27.8.2016
Aktualizováno 13.9.2018
Zobrazeno 2393x
HODNOCENÍ PROFILU OD 64 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Moto Guzzi Stelvio je prostě svoje, nenapodobitelné, s italskou duší a temperamentem.

Více fotografii

Motorka koupena od Robitronic (Bechyně) - Prodejce naprosto v pohodě, vyšel vstříc, i když nemusel..

První dojmy - Koupi Steliva mi prorokoval už při nákupu MG Quota proslulej Honza Průcha v První Kozí. Já se tenkrát jen smál a kroutil hlavou. A on se sešel rok s rokem a nakonec jsem na doporučení sáhl po tomhle kousku, který majitel prodával a o němž sušičáci věděli. Sice bylo potřeba Quotu poslat do kozího chlívku, ale za kozu mám kozičku jinou, poslušnou, ale divokou a nevycválanou ... Stelvio NTX :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro koho je guzzi nejvhodnější? Pro lidi jdoucí svou cestou nebo pro někoho, kdo ocení netradiční techniku v italském designu (fuj to je ale blbý slovo), prostě mně se líbí a je tak jiný, až je hezký. Tedy pro mne, ostatním to necpu. Pochopitelně fotky jsou zatím slabé a zážitků málo. Ale u všech motorek si píšu deník, protože mám rád zmapovaný vývoj i provoz atp., takže i fotky (lepší) budou..

Doplňky na motorce - Verze NTX je ve výbavě, čili:
z výroby: vyšší plexi, vyhřívané hefty a blástry, padací rám, přídavná světla, boční hliníkové kufry, drátěná kola (proti klasice je vzadu 150-ka),
mnou dodané: hliníkový top-case,
plán: deflektor, ještě jednu zásuvku 12V na řidítka, držák mobilu nebo navi.

Recenze

Dneska můžu psát jen o zážitcích v rozmezí první bandy benzínu, ale věřím, že se budeme toulat po českých asfaltech do konce sezóny ještě dost a dost.

Stelvio je motorka rychlá a živá, skvěle ovladatelná. Až s podivem se nese krajem a její váha se jaksi ztrácí. O to je těžší při zastávkách a vzhledem ke svojí malé výšce přeci jen dávám pozor, kde a jak parkovat.

Na motorce perfektně fungují brzdy, motor je harmonie ocelového srdce. Co mne potěšilo, jsou zdvojené přední světlomety, které přesně podle očekávání pracují na jedničku s hvězdičkou. Přídavná světla odvedou svůj kus práce taky. Proti quotě se v Mandelu zamysleli a pod sedlem spolujezdce umístili schránku, kam se vejde lékárnička, vesta, nářadí a pojistky. Taky tam je 12V zásuvka, což se hodí.
Nemám ambice jezdit se stelivem off-roady, nechci se dočkat toho, až si moje stelivo ustele
EDIT_1:
tady link na stránky s manuály a tp. web guzzistům
EDIT_2 červenec 2017:
Na motorku jsem v období od začátku roku postupně naplácal několik doplňků, protože bez nich samozřejmě nemůže žádný cenduro dát ani ránu. Tak postupně dostalo zásuvku na řidítka na spínaných 12V, deflektor Loster, navi Igo Primo s držákem, senzory TMPS (abych věděl, kolik vzduchu je v pneu) a taky kosmetické úpravy v podobě reflexních proužků (čím víc proužků, tím víc adidas - to ví každý). Motorka se obouvá do TKC-70 a zatím jsou naprosto bez problémů a nesetkal jsem se s žádnou nejistotou nebo klouznutím, viz deník. Ale taky se mi povedlo stelivu přidat pár šrámků, když jsem si nevšimnul čepičky z prasklé žárovky v levém světlometu a na parabole mi to stálo pár škrábanečků nebo když jsem blbě přehodil nohu a vyrobil tak skobu (cca 0,5x0,5 cm) na sedle spolujezdce.
Nemůžu zatím ale stelivu vytknout nic, co by bylo špatně. Je to prostě poslušná koza..
EDIT_3:
najeto přes 70000km, i druhá sada pneu je TKC-70, výměna předních brzdových destiček..
Videa se Stelivem:


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jirkouš
jirkouš napsal 29.04.19 v 07:54 10b.

Mooc pěkný

Tomm65
Tomm65 napsal 15.03.19 v 19:05

Krásný stroj. Než jsem koupil Norge, tak jsem se spíš klonil ke Stelviu, ale nerozdýchal jsem ty její bulvy. Ať ti to jezdí. .

spike-cz
spike-cz napsal 13.02.19 v 19:44

Děkuju za pochvalu, vážím si toho.

Více komentářů



TOPlist