renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Agility Carry 50 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tomassino
Vloženo 21.8.2016
Aktualizováno 17.8.2017
Zobrazeno 847x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Korejský KYM-Ir-Sen...

Teda jasně že to není severokorejec, ale když jihokorejský Kymco, tak proč né KIM (ale to by bylo garamaticky zavádějící)

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Nic neváží a motor se točí, pořizovací cena nového kusu 37.000 korun... Smrdutý dvoutakt mi nesmí do garáže, takže zásadní kritérium splnil. No a je malej, takže nezabere skoro žádný místo.

Motorku bych doporučil pro - Pro proplouvání kolon aut pro nákup 30-40 piv se hodí každému, se zanedbatelnou spotřebou...

Doplňky na motorce - Naraku: 90ccm, karbec, spojka, CDI, delší převod, variátor, těžší válečky, výfuk, zapal. cívka, k tomu zrušení původního koprofágického polykání výfukových exkrementů, Brisk svíce, kevlarovej řemen.

Recenze

Pantoflové posouvadlo po vsi a okolí neuvěřitelně odpudivého vzhledu odporné červené barvy...

Pořizovací cena 9000 kč na značkách, s druhou sadou gum, funglnovou helmou, megakufrem 65 litrů, najeto 16.000 km.

První dojem: Žije!
Druhý dojem: Jede!
Třetí dojem: Brzdí
Čtvrtej dojem: Nežere
Pátej dojem: I ne moc namakanej cyklista je rychlejší!

Takže v duchu hesla " I k Vietnamcovi se dá pro cigára dojet rychleji než konstruktér původně zamýšlel"

1) Odblokování CDI pilovým listem přineslo zvýšení maximálky z 45 na cca 60 km/h, ovšem pouze po rovině, do kopečka čtyřtaktní pidiobjem 50 ccm prostě jet nemůže, to by bylo proti přírodě.

2) Takhle teda ne, cesta do Kornatic nemůže trvat 25 minut!

Nápravná opatření:

Kompletní překopávka- 90ccm se vším všudy, jiná spojka, delší převod, zatím jsme na 75 rovina, kopeček Božkov-Letkov dokáže vyletět 50. Takže ještě trošku polaborovat s válečkama variátoru a myslím že záměru posouvání v celém rozsahu tachometru (80) bude dosaženo.

Kupodivu překvapivě schopný brzdy a podvozek a na šikmoočka dost kvalitní zpracování, odolný plasty.
Gigantickej světlomet podobný tomu z nákladní Pragy V3S, ovšem svítí...
A megačemodán...

Chtěl jsem pochopitelně skůtr BMW, ovšem C1,případně C2 prostě nejsou skůtry v pravém slova smyslu, a jsou za peníze, a novější velkoobjemovky nejsou na posouvání, o penězích nemluvě...

Konečně konec, vytyčený cíl je dosažen a překonán.
Po rovině to tachometrovou 80ku pokoří, z mírného kopečka se rozpiští ještě o hezký kus dále, už tam nejsou čísílka, ale odhadem by tam někde bylo 90...
Kloubouk dolů, takhle už cestou pro kávu k Vietnamcovi potkám sám sebe jak už jedu domů...

2017

Včera první poměření skutečné rychlosti na místní radarové pasti- tachometr někde tak 5 km za posledním údajem kterýmžto je 80, na radaru 72... Vcelku očekávané...

20.7.2017
Tak, po návratu z dovolené konečné úpravy a intenzivní testování denním dojížděním do práce, zjištěno následující:

Ráno- stabilních 20 minut každý den, zatímco ¨nejlepší výkon autem po staré trati byl cca 19 minut- výhoda skůtříku je jasná- dá se jezdit daleko rovnoměrněji protože se všude vejdu...

Odpoledne- díky kapku hustějšímu provozu cca 22-23 minut, což je minimálně o deset minut méně nežli autem (někdy i 45 minut)- všechny kolony lze v pohodě projet až k semaforu, spousta věcí se dá objet, parkování na chodníku apod... což autem nejde...

Spotřeba- oproti původní konfiguraci určené výrobcem (50 ccm, omezovač 45km/h) a avízované spotřebě 2,4l/100 jsem se dostal s konfigurací určené mým vlastním egem (90 ccm, maximálka rovina někde kolem 90 tachometrových) na přesně 3 litry na 100 km.

Do města- ideální, nepokořitelné!

A je to úžasný , ani jsem netušil jak strašně se dá na tomhle prskoletu relaxovat a mít pocit závodníka při hóóódně podzvukovejch rychlostech...

Teda až na to podělaný ovládání blinkrů který je oproti zažitýmu bawořímu absolutně nezautomatizovatelný...

Srpen 2017

Po dvoudením výletu s kolegáčkem na pidiobsažích vyvstala nutnost ještě jednou přehodnotit celkovou konfiguraci tohohle poletovadla.
Základem rozumného ladění je možnost pozorovat chování motoru, proto byl přidán otáčkoměr a pro všechny případy i teploměr v hlavě válce...
Není totiž zrovna dobře poznat jestli točí 6.000, nebo 7.000 nebo že maximální otáčky jsou zrovna 8.500
S tímhle poznatkem už se dá pracovat dál na ladění, tak uvidíme.







Líbilo by se mi ještě alespoň +5km/h, takhle to prostě točí maximálku a víc ani ránu, takže vyrazíme cetou těžšího převodu a znovuodladění zbylých komponent, takže zábavy bude ještě dost...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist