renocar_duben



PROFIL MOTORKY

AJP PR3 125 Enduro (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JanciiDenny
Vloženo 19.8.2016
Aktualizováno 20.2.2017
Zobrazeno 4 412x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Malá motorka s velkým srdcem. :)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Street Moto (Plzeň 1-Bolevec)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
MZ 125 SX: Novější AJP se jevilo jako lepší možnost skrz poruchy, nd apod. :)
Cagiva Raptor 125: Silnička, 2takt (fichtl bohatě stačí :D )

První dojmy - Lehká, jemná, měkká motorka, dobře ovladatelná, a s parádním zvukem... Prostě prcek s osobností, co navíc krásně vypadá :)

Motorku bych doporučil pro - Ideální pro holky, menší postavy, lidi jako já, kteří si nemůžou dovolit mít vysokou mašinu :D , pro kohokoliv, kdo má rád terén a chce si zablbnout, aniž by se bál, že by tu motorku nezvládl :))

Doplňky na motorce - Extra jsem dostala jako dárek od Streetmoto v Plzni červený rám a výfuk z PR4.
"Doplňky" typu reflexní červené pásky na ráfcích, gripy a blastry Raptor od Racetechu :)
Hlavním doplňkem je ale můj věrný přítel, společník a spolujezdec lemur :)))




Recenze

AJP byl takový můj "sen", ale moc jsem ani neuvažovala, že by mi někdy mohla tahle mašina stát u domu. Nakonec se to ale nějak povedlo a po dlouhém čekání (na výrobu a následně dovoz) jsem konečně poznala svého parťáka přinejmenším na další dva roky. :)





Při výrobě mi na "Prcka" (hned musel dostat přezdívku :D ) dali červený rám a výfuk z PR4, v Plzni zaslepili EGR ventil a dovezli až domů. Plyn prakticky bez vůle, krásně se s ním dá otáčet i bez zbytečného úsilí. Řadička vcelku malá, špatně se tam ze začátku dával neutral, po nějaké době cviku si člověk zvykne - chce to dost jemně. Zadní brzda je hodně blízko k motoru - mně osobně to nevadí, celá jsem malá, takže s tím nemám problém. To byl taky důvod, proč jsem volila PR3 - velikostně je pro mě akorát.
První, co člověka nadchne, když na tu motorku sedne, je centrál. Je to jako na obláčku. :) za toto určitě palec nahoru, v AJP i Sachsu odvedli kus dobré práce . První jízda byla taková trochu poznávací - kvalty berou pěkně odspoda, takže to nemusím zbytečně vytáčet a ta jízda je příjemná. Samozřejmě, jakmile se otočí plynem, probudí se a má tomu, kdo na ní sedí, má rozhodně co nabídnout. :)





Největší strach jsem měla upřímně z pneumatik, které mě nakonec mile překvapily. Silnici zvládají bez problému a v zatáčkách drží celkem pěkně jak na suchu, tak za mokra. Při vyšších rychlostech skáčou - ale to už ke špalkům patří.
Pro spolujezdce sezení nic moc, hodně to sedí, málo to jede. To je u téhle kubatury holt klasika.
Zrcátka si rovnou dokupte, pokud jste kajšmentke, vzhledově jsou tahle hrozná a na volnoběh si je můžete například na křižovatce leda přidržovat nebo obalit izolepou; není v nich vidět nic, protože se příšerně klepou.
Hodně jsem ocenila nádrž vzadu, navíc průhlednou - prostě kouknu a vidím, za jak dlouho dojedem. :) spotřeba v záběhu kolem 3 l/100.

Hned první den (12.8.) jsme s Prckem byli odzkoušet i pole, louku, strniště. Je to malá, lehká motorka a žádné ostré enduro - neutrhne vám ruce, ale dá se s ním pěkně pohrát. Citlivě reaguje na každou změnu váhy, za mě +. :)





Další den jsme odzkoušeli i les - společně se starším kamarádem 535 Viragem; pořádně se zabahnili, zamočili a s rovnou 100vkou km se vrátili na oběd domů. :)





Odpoledne čekala Prcka i voda, kaluže a znovu pole, tentokrát už s větší jistotou - ale i tak jsme si na sebe zvykli hodně rychle, sedla mi snad každá maličkost, co v sobě má :)
Svůj první delší výlet při 400 km (100 km) zvládl na jedničku. Cesta zpátky byla o mnoho lepší, hlavně díky zahřátým pneu a motoru.

19. 8. jsme byli s Prckem na garančce. Za dnešek najeto 200 km, vyměněný olej, čistá svíčka. Orlické hory jsou parádní, samá zatáčka, takže jsme trochu ometli špalky po celé ploše :) a drží parádně. Neskutečně mě ta motorka překvapila ve všem, z čeho jsem měla strach :) za dnešek v horách a kopcích 2.5 l/100, takže spokojenost největší, najeto za týden 750 km. :)





25.8. najeto 1100 km, konečně máme SPZ a oba techničáky, plnou nádrž a projetou půlku okresu. :))

7.10.[b/] najeto skoro 3 tisíce, počasí moc nepřeje, ale ranní cestu v -1 stupních jsme zvládli - s trochou ledu na bundě :)

[b] 20.2.2017
Paradoxně před začátkem sezóny jsme největší holátka. Na podzim odešla baterka, takže je nachystaná nová. Prcek dostal k Vánocům nové rukojeti, dokoupila jsem blastry a zbývá jen pořešit zrcátka. Momentálně vytažený vzduchový filtr, vyčistíme, složíme a jak počasí dovolí, silnicím zdar!





Neskutečně mě baví, neskutečně mi sedí, tady asi není co dodat, než že za to čekání to fakt stálo :)




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 06.03.18 v 18:58 10b.

moc pěkná,opatrně a bez nehod přeju.

enduro-F
enduro-F napsal 11.03.17 v 21:29

Sory přece .

enduro-F
enduro-F napsal 11.03.17 v 21:28 10b.

Jen tak dál.

wedness
wedness napsal 11.03.17 v 21:21 10b.

Potěšilo mě, když jsem uviděl AJP!
Minulý týden jsem si přivezl PR4. Ještě Pinťu šetřím, ať ji pěkně zajedu… ale je to skvělý stroj!

JanciiDenny
JanciiDenny napsal 26.08.16 v 20:49

Tak nevím, kde žiješ, ale u nás na dědině to nikdo neřeší, že někdo oře už jednou zoraný pole

Jinak dík moc

Více komentářů



TOPlist