Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | --- |
pohodlné sedlo pro řidiče i spolujezdce, podvozek, velmi dobrá a dostatečně svítící přední světla, úložný prostor pod sedlem, výborný a čase osvědčený motor, dobrý výhled ve zpětných zrcátkách, originální a neotřelý design
menší kola (sneslo by to ve předu i vzadu aspoň o 1 palec větší), pneumatiky z výroby značky IRC
Moje úpravy |
montáž plotny monokey a kufru GIVI V46, prodloužené plexi GIVI, dvojitá 12 V zásuvka na palubní desce, digitální voltmetr, držák telefonu, slidery Dr. Pulley (v současnosti 10,5 gr.) |
---|
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Variátor |
Podvozek
Možnost nastavení |
---|
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | za první rok pouze měněno 1 gufero přední vidlice, které přestalo těsnit a začalo trošku propouštět olej (oprava svépomocí) |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | cca 300 km |
Obecné
Moje závady | Při koupi lehce škrábnutá levá strana (velká přední kapotáž, okraj středového panelu a levý spodní plast, který kryje expanzní nádobku chladící kapaliny. Plánuji přelakování před sezónou 2017 (oprava provedena v únoru 2017) |
---|