OK, tak tedy Diavel. Jak se ale zbavit toho cruiserovského pižma? Vzhledově- změnou barvy a lakováním i dílů, které továrna nebarví. Ducati vám sice prodá motorku s červeným pruhem, ale to mě jaksi neukájí. Jezdecky- především změnou ergonomického trojúhelníku. Ostatně přepákování je první věc, kterou doporučím každému. Dřít budete sice i tak (a po ubroušení patřičného masa na stupačkách budete dřít i mezisvodem), ale v náklonech se vyvarujete ulomení řadičky či zadní brzdy. Takže stupačky o 2,5 cm dozadu a nahoru. Sedlo vyšší o 4 cm na finálních 81. U řídítek jsem bohužel narazil na výměnu více dílů a budu tak muset počkat na konec záruky. Samozřejmostí je pak aftermarket výfuk, protože originál klasicky váží jako pytel cementu. Na Diavel existuje spousta designových výfuků, já dal přednost poctivé rouře z titanu.
Vlastník | Gonzo | |
---|---|---|
Vloženo | 14.8.2016 | |
Aktualizováno | 17.5.2019 | |
Zobrazeno | 3 302x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ