renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Aprilia Dorsoduro 1200 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hlodys
Vloženo 9.8.2016
Aktualizováno 10.8.2016
Zobrazeno 2 414x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.4

Popis motorky


Uzasny Italsky vytvor z Noale.

První dojmy - Oku lahodivy design a uzasny zvuk me presvedcily natolik, ze jsem ji poridit driv nez jsem puvodne planoval. Do ruky me padla temer okamzite, jak se rika "jako prdel na hrnec".

Motorku bych doporučil pro - pro nekoho kdo to ma alespon trochu v hlave sporadane protoze dokaze vytrestat

Doplňky na motorce - par jich je

Recenze

Puvodne jsem jezdil Aprilia Shiver, ktera ma nadchla designem uz v roce 2008, ale po kratke projizdce na Dorsu jsem mel jasno, ze zmena nastane. Otazka byla kdy, jelikoz se techto motorek moc na bazaru neobjevuje a novou sem tak uplne nechtel, tak sem to moc neresil a tak nejak zkoumal trh (CR, DE, IT). Letos se v okoli objevily tri, ktere byly opravdu zajimave a nakonec po akci "kluovy blesk" kdy jsem jeden den prodal Shvera a obratem druhy den poridil Dorso konecne docilil sveho tzv. "vysneneho kousku"

Prvni sezona...
ATC na 2 ABS na ON a palivova mapa na T - szivame se takze sem ji radeji uskrtil bezpecnostnima fjucurkama. Musim rict, ze ATC na 2 pri zvednuti predniho kola posle okamzete DD zpet na nohy, verte ze ani nechcete to zvednout, ale staci prudsi rozjeti a predni kolu uz leti, takhle jsem najezdil asi 500km.

Prepnuti ATC na 1, ABS na ON a palivova mapa S - po prvotnim seznameni jsem ji trosku povolil, ale stale obrovsky respekt, na Shiveru sem byl zvyklej davat okamzite plnej tady nepripada v uvah...

Jizdni projev - rozjezd 1, 2, 3 ... 150km\h uff okay tak vetsinou to taham dvojka trojka ctverka, na pridani reaguje okamzite a tocivej moment posle DD kupredu. Asi subjektivne mi prijde, ze ma nejaky dlouhy chod na elektronickym plynu, do pulky stale pridava progresivne, jak ji dam za pul jako by ozila a zacne tahat jeste vic. Do tri tisic otacek je konstatni udrzovani rychlosti ucukany takze nekomu muze vadit jizdni projev po meste, me se zase naopak libi, ze se semnou hada a dava mi najevo co chce.

Ze sedla jsem mel asi nejvetsi strach, v dusi jsem spis cestovatel, ale paradoxne s porovnanim opet se Shiverem mi prijde monohem pohodlnejsi, Na Shiveru sem se presouval v sedle uz po 50ti km tady neni problem 150km aniz by prdel trpela, asi dost pomohlo gelove sedlo, Sedlo je 870cm vysoko takze ja dosahnu tak na spickach a hlavne na stupackach kolena nejsou tak zalomena takze i jejich bolest kterou sem mel na Shiverce zmizela. Ochrana proti vetru je trosku horsi jak na Shiveru takze hadam ze delsi presuny po dalnici budou peklo ( jeste ze to ma tak malou nadrz :D )

plusy:
+ idealni na moji vysku 188cm
+ vic jak dostatek vykonu (130k) a hlavne tociveho momentu (115Nm)
+ obratna v malych rychlostech
+ univerzal na kterem se da cestovat ale i vyblbnout na okruhu
+ design je opravdu pro me TOP

minusy sou samozrejme taky:
- mala nadrz
- velka spotreba
- do 3tis ucukana takze ne moc ideal do mesta
- ceny origo doplnku (jeste ze jsou tak nevzhledne)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 07.06.17 v 19:41 10b.

Máš to sakra pěkné!!

Hlodys
Hlodys napsal 14.08.16 v 11:53

achmed69: no spoleham ze ted se funkce "skopko" vozice ujmes ty s novym strojem

achmed69
achmed69 napsal 13.08.16 v 17:08 10b.

Hele Hlodysu, kam na totok nabalis skopky az nekam zas pojedem ?

Frankie
Frankie napsal 12.08.16 v 11:22 10b.

Krásná motorka, ať dobře jezdí !

Hlodys
Hlodys napsal 12.08.16 v 09:47

Fullgas1: jo moje byvala Shiverka sla na SK, doufam ze o ni bude dobre starano byla to srdcovka

Více komentářů



TOPlist