renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster S2R (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník IronDave
Vloženo 27.7.2016
Aktualizováno 21.7.2020
Zobrazeno 4 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Osm set tři kubíků emocí na dvou bílých kolech v červeným kabátě!!! To je ku*va žrádlo!!!

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S2R 1000: Jedna červená v perfektním stavu mi utekla.

První dojmy - Proti šestikilu sportovnější posez a nečekal jsem až takový rozdíl ve výkonu! Nevím jak to udělali, ale na ovladatelnost mě to přijde ještě lepší než 600, ale možná je to jenom subjektivní pocit. Chvilku jsme se seznamovali, ale po dvou tisících si připadám, jako by mě S2R vyrostlo na rukách.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, komu se líbí a neřeší pomluvy o spolehlivosti, které se nezakládají na pravdě - vlastní zkušenost.

Doplňky na motorce - výfukové svody, koncovky výfuků, baterie lithiová, klín pod motor, rozeta duralová, zpětná zrcátka, diodové zadní světlo, přední světlo s čirou optikou, ráfky z M796, kotouče 320mm NG, brzdové třmeny Brembo P4, spousta duralového a titanového...

Recenze

Nemyslím si, že bych šel snad nějak extra proti proudu cíleně nebo ze sebe chtěl dělat rebela, ikdyž to tak možná působí. Prostě jsem si koupil to, co se mi líbí. Všude kolem jsem naposlouchal takovejch nesmyslů typu : Itálie je sračka, nekupuj to, rozsype se to, kup si japonca, ten je spolehlivej, výkon vole atd. atd. Hoši na*rat!!! Ani p*ču japonca. Tohle je prostě moje krevní skupina. Už když jsem si kupoval M600, věděl jsem, že pak chci přesedlat na S2R nebo S2R1000. A když už, tak červená a bílýma kolama. No trvalo to, ale nakonec se objevila, tak květen 2015 metačka pro ni. No něco bylo potřeba řešit, takže investice nějaká byla no, ale mašinu mám teď v cajku a jezdím s čistým svědomím.
Když je o tom řeč, tak většinu věcí jsem dělal doma : rozvody 2700Kč, olej asi 1000Kč , filtry asi 1000Kč, brzdovka za pár kaček, destičky všechny za 2300Kč, ventily jsem nechal dělat za 2500Kč, svíčky za 600Kč. Pneumatiky Dunlop Sportmax Roadsmart II za 6000Kč, řetězová sada(řetěz a pastorek ČZ+rozeta Supersprox) 6000Kč – dobrý je, že pak už se mění jenom ozubený věneček na rozětě za 800Kč, v zimě možná vyměnit gufera ve vidlách. Toť asi zatím vše. Jooo, tak nasypal jsem do toho, ale jak říkám, mám klid a jezdím.

Druhou sezónou najeto 11 000km. Všechno ČR. Snad se někdy dostanu do Itálie. Každopádně sebrat se, valit někam na pěknej kus zakroucenýho asfaltu a vyčistit si škeblu, to je přesně to, proč tahle motorka existuje. Huba vod ucha k uchu. Padá to tam líp jak fotbalisti když se na ně dívá rozhodčí. Rejžožrouti budou mrchtat na výkon. To mě ale celkem nes*re. Kdo chce jezdit na naháčovi víc než 150, tak je u mě idiot Do 120 je to pohoda, pak začíná celkem fičet a od 150 mě to chce sundat hlavu z krku. Mašinu ale nemám na to, abych jezdil po rovinkách. Můžete s tím nesouhlasit, ale tohle je můj názor a nesnažte se mě to někdo rozmlouvat
Podvozek něco vyžehlí, ale jinak je to celkem tvrdý, nic superluxusního nečekejte. Kostky jsou peklo. Ale do řitě s kostkama, já si umím najít pěknej asfalt i v tom našem Česku a tam je to za jedna Brzdy naprosto super, podle mě brzdí líp, než je nutný Snad se s tím nikde nevypleštím Motor se sbíhá pěkně plynuje, žádný kopance. A navíc ty vibrace, ty jsou super, žeru to.
Ještě k té přístrojovce, jako je tam přesně to minimum, který člověk potřebuje. U šestikila mě chyběl otáčkoměr. Tady samo je. Trochu mě se*e ten tachometr, kterej je primárně v mílích, páč je to dovoz GB a kiláky tam jsou jenom aby se neřeklo, ale stačí to a navíc ukazuje naprosto přesně.
Pro batůžek je to cajk, pokud je drobnější. Každopádně nic extra no. Je to primárně bajk pro jednoho. Navíc s tou krovkou to líp vypadá :P Pod sedadlo jsem narval nějaký nářadí, lékárničku a vestu, tím to končí. Zbytek je potřeba řešit tanvakem, brašnama, atd.. Chci nějakej menší kufr, ale musím si nechat udělat držák. Existují boční držáky na brašny, ale myslím si, že kufr je lepší volba.
Spotřebu teď moc neřeším, ale vím, že jezdím kolem těch 5 litrů na 100km. Bez problémů by se s tím dalo udělat spotřebu kolem 4 litrů, ale na motorku se člověk jde bavit, ne honit spotřebu.
Posez moc na dlouhý cestování není, to je jasný. Na druhou stranu za den jsem dal v ČR i 400km a jako pohoda, nesmíš být měkkej

Aktualizace 19.11.2017
Najeto 18 000km, třetí sezona ukončena. Před začátkem sezony jsem nechal dělat nový lak komplet. Povedlo se to, je teď lepší než z výroby :)
V zimě mě čeká minimálně vyčištění vstřikování - pro jistotu. Ale plánuju nechat udělat i novou povrchovou úpravu na motoru...uvidíme. Ono v plánu jsou i koncovky Mivv a programovatelná řídící jednotka a další věci, ale uvidíme jak budou peníze, čas a odvaha Nejde mi ani tak o výkon, jako spíš o váhu, zvuk, vzhled a možnost tu řídící jednotku v rychlosti nastavit podle potřeb(bez nebo s DBKillery atd.)
Itálie opět letoss nevyšla. Bohužel nevyšlo ani nic jiného, jelikož mě dost zklamala skupina přátel, s kterýma bylo v plánu Chorvatsko, Bosna atd. No příští si to zařídím sám a na nikoho se spolíhat nebudu :)
Abych to shrnul, tak s motorkou jsem naprosto spokojený, Řešil jsem jen dvě menší poruchy - ložiska v předním kole, zatuhlé pístky v předních třmenech.

Po dlouhé době aktualizace 20.10.2019
Zima 2017/2018 byla zlomem. Motor jsem vyhodil ven a začalo se dělat na úpravách a těch bylo opravdu hodně.
Motor : vyvážení a leštění vačkových hřídelí, vybroušení nedokonalostí v sacích a výfukových kanálech, vrtání otvorů pro druhé dvojice svíček a instalace Dual Spark po vzoru S2R 1000, zvýšení kompresního poměru, odlehčení setrvačníku, odlehčení a vyvážení ozubených kol, otryskání a nová povrchová úprava celého motoru, leštění hran chladících žeber hlav válců, výfukové koncovky G.P.R, leštění svodů, duralové holendry olejových hadic(vlastní výroba), a určitě jsem na něco zapomněl :)
Ostatní : spousta odlehčování výměnou různých šroubů, úchytů atd. za duralové nebo titanové, všechno vlastní výroba, výměna baterie za lehčí Lithiovou(0,7kg)
Brzdy : v rámci odlehčování výměna dvou malých kotoučů 300mm a dvoupístkových třmenů za jeden velký kotouč 320 se čtyřpístkovým třmenem, ale už jsem koupil lehčí kola z Monstera 796 a kotouče 320mm s duralovým unašečem, takže tam budou zase dva, ale sakra lehký :)
Světla : vzadu diodovka, vepředu jsem dal čirou optiku namísto původního s rozptylkou.

Další úpravy určitě přijdou, ale už to bude spíš dolaďování detailů.

Aktualizace 20.7.2020
V zimě 2019/2020 jsem zakoupil na eBay ráfky z novějšího monstera 796, bylo to za velice slušnou cenu, takže jsem moc neváhal. Ráfky jsem pak otryskal a nechal nalakovat bílým lakem, osadil dvěma novými kotouči NG. Dál jsem pak sehnal dva čtyřpístkové třmeny Brembo P4 a vše už je teď nainstalované. Pancéřovky jsem dal dvě - ke každému třmenu zvlášť jedna až od pumpy - původně je to v sérii řešené takovým Téčkem, kdy se jedna hadice zhruba v půlce rozděluje na dvě, což není ideální.
Uvidíme, co bude dál, ale další investice teď neplánuju, jelikož je na řadě bydlení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 07.02.21 v 12:33 10b.

Moc pěkný stroj a v téhle barevn? kombinaci.

Codo
Codo napsal 15.12.20 v 01:26 9b.

Tak ta je kurvapěkná!
Prostě Monster jako z partesu

Čadil
Čadil napsal 07.05.19 v 14:44 10b.

Taliján
Taliján napsal 30.11.18 v 20:27 10b.

Červený rám tomu dodá vždycky hodně parády. A klín pod motor...Máš to krásný. 10b

JA-NE
JA-NE napsal 20.08.18 v 16:27 10b.

Velmi pekna

Více komentářů



TOPlist