renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 390 (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Savrda
Vloženo 25.7.2016
Aktualizováno 1.1.2022
Zobrazeno 6 427x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Je prostě božííí! Zamiloval jsem si ji od první chvíle. Lehká, obratná, zábavná motorka.

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 750: důvod neuveden
Kawasaki ER 6N: důvod neuveden
Yamaha XJ6: důvod neuveden
Suzuki SV 650S: důvod neuveden

První dojmy - První dojmy byly naprosto úžasné. Hned jak jsem si na ní sedl v showroomu, tak jsem věděl že nechci jinou. Ani jsem neabsolvoval zkušební jízdu a nelituji toho. Moto sedne do ruky jako ulitá.

Motorku bych doporučil pro - pro začátečníky, a pro ty, co si chtějí s motorkou užít zábavu. Na to je fakt jako dělaná.

Doplňky na motorce - padací rám, padáky vpředu, vzadu, CNC páčky. Jinak zatím vše originál.

Recenze

Protože jezdím většinu času po Praze, tak jsem před lety volil skútr 125ccm. Sloužil dobře a projíždění kolonou mi vždycky vytvářelo úsměv na tváři. Asi jako všem v jedné stopě.

Nicméně protože mi skútr dosloužil, tak jsem se rozhlížel co si pořídím teď.
S velkou motorkou moc zkušeností nemám a tak jsem asi jako každý pročítal recenze, koukal na youtube na zkušenosti, až mi z toho vypadlo několik typů co mi sedělo jak parametry, tak vzhledem.
Chtěl jsem něco s čím se opět mohu pohybovat jak ve městě, tak si užít i zábavu mimo město.

No a po svezení na jiných motorkách padla volba nakonec na 390kovou vévodkyni (sorry no, jsem chlap a na vévodovi jezdit nebudu ))

První dojem při návštěvě motosalonu byl ... ježiš to je pěkný. Ten rám, kukuč, prostě celkově povedený!!! Ne každému se vzhled může zamlouvat, ale kdo si ho hned zamiluje, pochopí má slova. No a další bylo když si na to člověk sedne: ty vole to je malý! Jsem totiž obr co má 172cm :), takže když říkám, že to je malý, tak je to fakt malý! Tak nějak mi to přišlo jako kolo. Kluci si ze mě dělají srandu, že jsem si koupil angličáka. Nicméně jen do doby než zjistí, že mi nejsou schopní na okreskách ujet a pořád mě mají v zrcátku! Přesto, že to je jednoválec, tak to jede ďábelsky!
Sedneš si na to a koukáš před přední kolo. Žádná palubka, ale dokonalý výhled. To dostane každého kdo si na to sedne.
Váha 135 kg je super. Mezi auty se ovládá jako nic. Stejně tak v náklonech do zatáček. A manipulace? Jedna radost s tím couvat a štelovat to u chodníku.
Posez prostě na naháčovi/motardu, takže na pohodu a žádný válení na nádrži a bolesti ramen.

jízdní vlastnosti:
Protože jsem začátečník, tak to asi neumím úplně docenit a nehodnál vymýšlet hovadiny. Nicméně dojmy jsou pozitivní. Jízda je s tím vážně radost. Zátah skvělý, předjíždění je v mžiku a brzy dělají co mají. Jsou od Bremba, takže to funguje dokonale.
A co na to spotřeba? Tak tady musím teda fakt smeknout. Když jede člověk na vyšší stupeň (delší výlety), tak kolem 3-3,5L/100km úplně v pohodě. No a když tomu člověk dává za uši (mám zkušenost zatím jen s okruhem na Sosnové), tak v omezovači to jezdí za 4,7. Po Praze jezdím mezi 3,5-4L. Provozní náklady tedy nula nula nic.

zjištěné nedostatky:
1) Asi nejvíc, co mi vadí, tak je boční stojan. Je dost dlouhý, takže občas je potíž najít vhodnou pozici aby motorka nespadla. Takže i při malém náklonu silnice musím stát opačně než všichni ostatní, abych dostal trochu úhel a nečekal na vítr co to shodí. Stačilo by, aby byl o pár cm kratší a bylo by to v pohodě.

2) Nádrž má velikost 11L. Teda myslím podle manuálu. Já to nikdy nezkoumal a do sucha nevyjel. Rezerva je odhadem 1,5L - takže dojezd cca 50km když začne svítit hladové oko. Ale i když na displayi svítí dojezd 0, tak to pořád jede. ) Nicméně pár litrů by neuškodilo. Návštěva benzínky je taky radost sama o sobě. Přijedeš, natankuješ a necháš tam 250 a jedeš dál.
Celkový dojezd mám průměrně 220-250km (23km/L).

3) úložný prostor = 0. Prostě není skoro žádný. Pod zadní sedlo se vejde akorát lékárnička a nářadí. Nicméně u takhle malé motorky se to dalo čekat. Holt je potřeba prostor nahradit kufry, tankvakem atd.

4)Musím potvrdit to, co se píše, že tlačítka na ovládání displaye a skryté tlačítko na vypnutí ABS jsou hrozný. Jsou tvrdý a blbě se mačkají (i bez rukavic). Jinak je display krásně přehledný. Plusem je automatické řízení podsvícení a podsvícené ovládání na rukojetích. V noci je to super a člověk nic nehledá.

plánované úpravy:
boční kufry a hurá na delší výlet za hranice. Možná časem jiný výfuk )líbí se mi minimalistický CR-T nebo GP m2 od SC project, ale tady je nikdo prakticky neprodává a CR-T nemá homologaci. Ale zvuk je neskutečný). Sériové "klepající hrnečky" mají taky něco do sebe. Líbí se mi, že nikde nic netrčí a člověk se tedy o něj jen tak nespálí.

Duka mám od 4/2016 a zatím najeto cca 3700km. Nějak jsem si ji zamiloval a nemůžu z ní slézt. Projížďky s tím jsou fakt radost. A fakt se vždycky znovu těším až nasednu a vyjedu. Žádná porucha, jen běžná povinná prohlídka v 1000km.
Negativa jsem skoro nenašel, za to pozitiv to má mraky.
Protože sám sebe považuji za začátečníka (jízda na babetě, fichtlovi a jawě 350 nějak nepočítám) a ani nemám touhy být střelec co musí jezdit 300 po rovince, tak je to naprosto ideální motorka. Dostatečný výkon na předjíždění, je s tím děsná zábava, vzhled je skvělý a k tomu nízká spotřeba. Nemám co dodat a vřele doporučuji. Aspoň se na tom svézt.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matess727x
Matess727x napsal 28.12.21 v 13:30 10b.

Mám jí už nějaký snad třetí, nebo čtvrtý rok a stále se jí nemůžu "zbavit". Je to prostě sranda motorka a trochu jsem si jí i potunil k obrazu svému. Chvíli jsem uvažoval, že bych jí "abgrejdoval" za 690-tku, ale co jsem se na ní projel, mi akcelerace do těch 120-ti nepřišla nijak oproti 390-tce ohromující, takže jsem od 690 upustil. Na téhle motorce mě baví hlavně ta zábava a mrštnost v těch legálních rychlostech. Ikdyž na 130-ti jsi na ní taky v mžiku. Žádné velké cesty nepodnikám,...maximálně tak po té naší malé republičce a i na to je tahle motoka úplně v pohodičce použitelné,...né-li spíše zábavná. Když mám nějaký volný den, dám na ní klidně trip i 450 kilásků. Doporučuju ale dokoupit to "tuningové" měkčí sedlo.

Macinka1
Macinka1 napsal 23.05.21 v 17:02 10b.

Hezky napsané... Naprosto s tebou souhlasím je to super stroj už ať je hezky, sakryš!

JACOBO25
JACOBO25 napsal 07.01.19 v 17:07 10b.

hallten
hallten napsal 06.08.17 v 14:24 9b.

Jak se na ní jezdí ve dvou díky

Savrda
Savrda napsal 01.08.17 v 17:37

Ahoj Dane, díky za komentář u motorky. Pokud do něj půjdeš, neuděláš chybu. Já si tu motorku zamiloval. Je fakt lehká, obratná v provozu a na okreskách kraluje. Jezdil jsem s kamarádem co má 900 a nestíhal. Na okruhu v Sosnové jsem honil litrové motorky a měli co dělat abych si je nedal. Takže fakt doporučuji. Ale určitě si vyměň originál výfuk za nějaký laděný. Zlepší se průbeh a zmizí cukání v malých rychlostech. Za mě je vzhledově lepší i rok 2015+2016 než teď ten nový model. Ale Abych odpověděl na tvou otázku. Zadní sedlo je fakt nouzovka na popojíždění. Je to malinké sedlo, takže na 200km výlet to není. To bych tam sedět nechtěl. nehledě na to, že ve 2 ta motorka ztratí hodně výkonu (hlavně do kopce). je to prostě jen 373ccm. Ale na město nebo popojíždění je to úplně v pohodě. Občas jsem na tom ve 2 jel. Nicméně ber to spíš jako motorku pro jednoho. je to vážně funbike. Já na ní teď v červenci dokonce absolvoval 3500km z ČR do UK a Skotska. Nicméně tam má cesta skončila, protože mi motorku v Edinburghu ukradli. Takže hledám něco nového na co přesedlám. Každopádně přeji dobrou ruku při výběru a ať si užiješ tolik zábavy jako já. Měj se.

Více komentářů



TOPlist