renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník eddie80
Vloženo 21.7.2016
Aktualizováno 20.6.2022
Zobrazeno 1 409x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prodáno. Zábavná, sportovní, divoká a hodně hlasitá

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-10R Ninja: Zelená se mi hodně líbí, ale žádná pěkná nebyla zrovna k mání

První dojmy - Je to divočina. Ty Yoshimury nutěj jezdit rychleji a rychleji

Motorku bych doporučil pro - Lidem co mají rádi chování sportovní mašiny a už by měli mít naježděno na slabších motorkách. Neohrabaná práce s plynem může skončit špatně. Na sportovní bike je GSXR stále ještě komfortní i na rychlé cestování (samozřejmě s častými přestávkami na odpočinek :)

Doplňky na motorce - Yoshimura GP pipes, demontovaný katalyzátor a místo něj "Y" roura, Brembo kotouče, Brembo RC desky, Brembo pumpa, pancéřové hadice, digitální hodiny na palubce :)

Recenze

Převážně jsem vždycky jezdil Suzuki... ta značka je mi už 15 let blízká, takže když jsem si říkal, že až jednou skočím do sportovního litru (kvůli nízké spotřebě a komfortu :), bude to GSXR. K Hayabuse se možná zase vrátím, ale spíš později. S ní taky srovnávám. Busa je klidná síla, skvělá motorka, ale bylo v ní o něco víc peněz a nechtěl jsem mít víc peněz v něčem, z čeho může bejt po jedné vyjížďce pár kilo šrotu. Tak jsem se rozhodl si lehce finančně ulevit, prodat jí a koupit o něco levnější GSXR. Navíc se to líp tlačí z garáže, když to má o 70kg míň. Při běžné i ostřejší jízdě na silnici ten váhový rozdíl ani tolik není poznat. Busa byla na silniční jízdu hravá dost, líp se nechala řídit lehkým tlakem do řidítek, Gixer chce víc pohybu tělem, abych se prostě jen neflákal. Ale informace od podvozku jdou do gripů a stupaček úplně nádherně, což se zase nedá srovnat s Busou, která byla v tomhle o poznání tupější. Posez je skoro stejný, jen na Buse jsem byl k řidítkům víc dopředu natažený.
Motor je skvělej a fakt si ho užívám, je to další z povedených Suzuki strojoven. U Busy byl ten zátah odspodu bezkonkurenční, ten pocit jak vytáhla ze zatáčky na jakoukoli rychlost mi tady u litru chybí. Ale taky mi trochu vadily takový otravný vibrace toho velkýho motoru v rozmezí 5,5 - 6,5 tisíc, který mě podvědomě nutily jezdit buď pod, což šlo jen na výletní tempo, nebo zase nad, což bylo často až moc. Tady u litra má motor sice taky nějaké vibrace, ale v menší a rozprostřené do celýho otáčkového spektra a naopak dělaj jízdu nějak zábavnější...I když...asi kvůli nim nevím po 50km o rozkroku. Tak i tak, je to stále pořádně silnej a plnotučnej motor.
Litr K5 měla výborný zátah odspodu už z továrny. U K7 díky emisním limitům spodek seškrtili, ale prý se dá dostat na skoro stejný projev, když se vyndá ten 5kg těžký katalyzátor a nahradí se Y trubkou. Jako bonus je tam pak 7 koní víc v maximu.
Podvozek je ve standardu moc dobrý. Chová se klidně ve všech situacích. Jsem rád, že i když se občas spustím, vím, že motorka má ještě spoustu rezerv, v motoru, podvozku, brzdách.
A ona chce abych jezdil jako blázen, pořád na mě ty dvě roury řvou, chrchlaj, práská z nich hromobití, no to pak se snažte jet v klidu :) Jo, dělá mi radost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Stealman
Stealman napsal 12.05.17 v 08:34 10b.

Luxusní mašina Ty roury tomu moc sluší

gabri88
gabri88 napsal 21.07.16 v 17:44 10b.

Pěkná a ten výfuk ještě lepší

Více komentářů



TOPlist