PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Brejlovec
Vloženo 19.7.2016
Aktualizováno 11.5.2018
Zobrazeno 2 404x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Četl jsem popis od jednoho slováka o první setkání se Streetem. Že kolem něj projelo " dajaké čudo ". Tak jsem si to čudo koupil.

Více fotografii

Motorka koupena od mecl (Radňov)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S2R: Ducati všeobecně. Měl jsem delší hovor se svým mechanikem a podle něj jestli nejsem opravdu příznivec značky, tak si to kupovat nemám. Zakončil to tím, jestli si to koupíš, já to servisovat nebudu.
Kawasaki ER 6N: Naprosto vyvážená motorka . User-friendly. Vše na svém místě, padne pod zadek jak ulitá. Do budoucna bych se ale bál malého výkonu. Výborná motorka - pro začátečníky.
Aprilia SL 750 Shiver: A je tady finále. Skvělá motorka a velké dilema mezi Aprilii a Triumphem. Pro ABS a 3 jízní režimy. Proti vyšší váha a výška. Nakonec jsem se rozhodl. Nad 180 cm výšky - Aprilia, pro menší jezdce Triumph.

První dojmy - Na motorku jsme se byli podívat nezávazně v rámci projížďky na motorkách. Vzhledově vypadala dobře. Se synem jsme ji byli projet a vše vypadalo v pořádku. Tentokrát jsme to ale otočili. Já jsem ji protáhl a vytáčel a syn naopak zkusil pomalou jízdu v nízkých otáčkách a poslech různých pazvuků. Jen mně dost překvapil zvuk jako když je zadřené ložisko, ale slyšel jsem i další Streety a hvízdali stejně.

Motorku bych doporučil pro - Jezdcům malého vzrůstu, kteří se nebojí to naklopit.

Doplňky na motorce - Motorka má vše originální a jako doplňky jsou štítek, klín pod motorem, krovka a padáky.
Ano, motorka byla padená, ale nijak tragicky. Odřené levé víko karteru, odřená stupačka spolujezdce a zrcátko. Víko bylo opraveno a na ostatní se chystám. Jinak vše v pořádku.

Recenze

Po nějakém naháči jsem pokukoval přes rok. Tříválec jsem původně vůbec neměl v hledáčku. Chtěl jsem něco radikálně odlišného k Warrioru, tedy 4 válec a vodníka. Zkusil jsem Suzuki GSR 600 a hned mi bylo jasné, že tohle ne. Tedy zúžil jsem výběr na dvouválce.
Jako prvního naháče vůbec jsem zkusil Yamahu MT 07. Na mně vysoká a strašně ucukaná.
Další motorkou jsem nasadil laťku hodně, hodně vysoko. Ducati Monster 821. Výborný stroj. Fantastické brzdy, jedním prstem to lze postavit na předek. A naopak stačí lehce otočit plynem a hned je tam 200. Ovšem je to nová motorka a cena je úplně mimo.
Kawasaki er6n. Jak píšu výše, výborná pro začátečníky.
Aprilia 750 Shiver. Příjemné překvapení. Rovnocenný soupeř Triumphu. Velké dilema, je fakt skvělá.
Pro doplnění dvouválců na trhu, Suzuki SV, modelový rok 2016. Velké zklamání. Špatně ovladatelná s blbým sklonem sedla.
Honda v dané kategorii nic nedělá, takže mínus.
Všechny motorky jsem zkoušel v rámci testovacích jízd, tedy nové.

Tak mi už zbyl jen nečekaný favorit : Triumph Street Triple. Vzhledem se poněkud vymyká ze standartu. Má klasické chromované kulaté světlo a hned dvakrát. Skvěle je opticky vyvažuje dvojice výfuků pod sedlem. Sice hřejou pod prdel, ale do chladných dnů, dobré. A mezi tím černý motor se spoustou lesklých šroubků. Motor je výborný, tříválec, kombinuje kladné vlastnosti dvou a čtyřválce. Táhne od spodu a není ucukaný. Jako bonus nemá žádnou výkonovou díru. Má myslím, druhý nejmenší rozvor ve své třídě, je nízká a velmi málo váží proto se vede jako takové těžší horské kolo. Trochu mně mrzí, že jsem finančně nedosáhl na verzi R. Laditelný podvozek by byl dobrý bonus. Zadní tlumič má tovární nastavení a je pro jednoho relativně lehkého jezdce tvrdý obvzláště pro jízdu na rozbitých silnicích. Ale na zatáčkovité trase s kvalitním asvaltem je motorka jako doma. Výfuky mají i v originále pěkný zvuk a otočit fest heftem při jízdě je silně návykové. Brzdy jsou tak akorát, pro verzi bez ABS. Má palubní počítač se záznamem časů na jednotlivé kolo, kde se zabrazí čas, najeté kilometry, spotřeba i okamžitá. Spotřebu se mi ani nechce věřit. V rozmezí 4,8 až 5,1 litrů na 100. Roztomilá blbůstka jsou modré LED na přístrojovce ukazující vhodnost přeřazení. Dá se nastavit na předem zvolené otáčky a režim zobrazování. Hezké je to.

Splňuje vše co jsem od ní očekával. Malá, lehká, dobře ovladatelná do města a na krátké vyjížďky. Jízda na Streetu je diametrálně odlišná od jízdy na Warrioru. Tak se vlastně učím, co všechno si můžu dovolit. Zkusil jse i maximálku. Samozřejmě na Autobahn Di ein v blízkosti městečka Pruhonytz. Myslím, že tam nebyla. Musel jsem brzdit za pomalejším autem. I tak počítač ukázal 221 km/hod. Za další dva dny ještě jeden pokus a 239 km/hod. Tentokrát na Di elf někde mezi Sandfrist a Weidefrist cestou od Koln nach Prag..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BadRX
BadRX napsal 16.01.18 v 09:25

Jo, tenhle Anglán se mi taky moc líbí!

RoumenS
RoumenS napsal 07.08.17 v 14:00 10b.

Skvělá volba, pár km jsem s ním najezdil a je to nezapomenutelná motorka Hlavně na to nedávej laďák, to bach zabije ten krasný zvuk motoru od 5000 otáček.

Brejlovec
Brejlovec napsal 13.10.16 v 13:50

Rubi. Díky za uvítání. Je fakt, že tříválec Strret Triple kvílí i bez vytáčení a zatím jsem si nezvykl vytáčet motor nad 8000 ot. Naopak pozoruji, že jsem se poněkud sklidnil na Warrioru a jedu 70 - 80, auta mně předjíždějí, já se koukám po krajině a myšlenkama jsem někde ůplně jinde

Rubi
Rubi napsal 10.10.16 v 13:18 10b.

Velká gratulace a jak je vidět také rád posouváš své hranice umu,kdy z čopráckého bublání krajinou je najednou kvílení vytočeného motoru a ručička tachometru letí k výšinám...vítej v klubu.

kaw750
kaw750 napsal 23.07.16 v 14:57 10b.

Dobré čtení i s názory na jiné moto. Zajímal by mě váš názor na Suzuki Bandit (vodník). Motka samo luxusní záležitost

Více komentářů



TOPlist