Je to už stará motorka, ale je v pěkném zachovalém stavu, s origo plasty a původním lakem. Po slušném servise.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Motorka je velmi živá. Do zatáček se klade poslušně a i brzdy (jsou zde sériové hadice) jsou podle mého dostatečné a jdou velmi dobře regulovat - ovládat.
Doplňky na motorce - Laděná homologovaná koncovka Quill, duhové plexi a ukazatel zařazené rychlosti GIpro. Dále běžné estetické doplňky jako gripy, závažíčka, rolny, matice na předních tlumičích, padací protektory na rámu a jiné.
Recenze
Motorka je dobře stavěna, vyhovuje mi její posez. Jako velkou výhodu pociťuji tlumič řízení. který je zde montován v sérii. Řízení je velmi plynulé i ve vyšších rychlostech nebo při pokládání předního kola po jízdě na zadním. Převodovka je konstruována velmi dobře (musím výrobce pochválit) dokonce i řazení z vysokého stupně na neutrál je pohodlnější než například u Yamahy R1 (porovnávám s ročníkem 2000). Spojka vše zvládá s přehledem a starty jsou tak velmi svižné kdy motorka se typicky vzpírá mnohdy dlouhou jízdou po zadním.
Motorka je po servise a bez nutných investic. Nová sada pneu, zrepasované tlumiče, nová řetězová sada.
Vyměněn olej i s filtrem včetně vzduchového filtru. Nové přední brzdové destičky a svíčky.
Zatím sem za první týden na motorce najel 720 km a jsem s ní spokojen. Další kilometry přibývají a zážitky jsou nepopsatelné. Pro mě je tato motorka mnohem více litrem než kdy již zmíněná R1 byla.