renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kaziválek
Vloženo 16.7.2016
Aktualizováno 16.7.2016
Zobrazeno 1 924x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.9

Popis motorky


Prostě BMW, kvalita za kterou se platí a "oprávněně"

Více fotografii

První dojmy - Vyšší investice se vyplatila. Hračka pro velké kluky. Ještě by mohla řídit sama

Recenze

Vybíral jsem z více strojů, jedním byl HD Street Rod a V-Rod, pořádně jsem nevěděl co chci. Moc jsem toužil po nějakém velkoobjemovém Véčku, ale na bavko jsem také dost pokukoval, ovšem cena mne odrazovala. Rozhodně ne žádný sportovní stroj, cestovního naháče jsem právě prodal. Z těch velkých jsou všechny na můj vkus moc fotrovské a neměl jsem v plánu jezdit na motorce se střapci a lesknoucím se jako psí koule, nosit riflovou bundu a na tom koženou vestu...

BMW, konkrétně GS se mi vždy líbily, bylo to rozhodnutí ze dne na den, když jsem začal o nich více číst a studovat, něco si poslechl a nakonec se to zlomilo. Peníze byly to co mne odrazovalo, ale sehnal jsem je a naskytla se po měsíci od prodeje MG příležitost jít do lehnuté funglovky s najetým tisícem kilometrů za pěknou cenu z aukce, ale moto ve skutečnosti bylo poškozeno více než dokládaly fotografie, takže dovozce to nevzal. Náhodou jsem pak tady v bazaru našel svou, cena byla byla na ročník 13 celkem normální, najetých km bylo ale mnohem více než u ostatních, ovšem kompenzovala to plná výbava. Byla i poskytnutá sleva za rychlé jednání a druhý den jsem si ji již vezl domů. První svezení byl trochu šok-divokost, dravost, vyšší posed... Cestou domů, což bylo cca 300km jsem si rychle zvykl a dostal do ruky. První dojmy byly, že není asi nic lepšího. Samozřejmě josu mašiny s mnohem lepším krouťákem i výkonem, ale jistě ne komfortem, podvozkem, vlastnostmi. Na lepším stroji jsem nikdy neseděl. Už několikrát jsem se k svému bavku zachoval jako prase, byl snad za hranou možností, ale nikdy mne nenechal ve srabu a mé chyby dokázal ustát. Tím nechci říct, že bych jel jako bezmozek, ale na špuntech metzeler karoo 3, při letní teplotě 35°C a rozpáleném asfaltu mi uklouzla zadní guma v jedné ostré vracečce. Pochybuji, že bych to s Guzzi ustál, bavko se prostě jen sklouzlo a jelo dál. Když jsem se tam vrátil a koukal na stopu, byla tam možná přes 2m dlouhá černá šmouha. Před týdne při návratu z Rumunska brzy ráno po přechodu do Maďarska, na jednom mokrém kruháči ujelo přední kolo. Už jsem se viděl na zemi, ale guma se chytla a jel jsem dál. Na šotolině, štěrku, v terénu se motorka i na cestovních gumách dá lehce ovládat, ale s MG bych hodil hubu. Nedalo se s ní na štěrkovém parkovišti jet s nohama na stupačkách. Se starou Hondou, která byla mnohem menší a lehčí také byl problém. U bavka se stačí rozjet a když se zatočí z řídítky, tak udělá co má. Pokud jedu sám a bez zavazadel, pak je to na štěrku jen trochu nejisté, ale to je problém na konci říditek Na rozbitých cestách, to myslím ty nejodpornější a nejméně udržované, které tady máme, na takové bych se s MG nevydal, s cestovní mašinou bych šel do stupaček a ubíral plyn, ale u bavka za něj ještě zatáhnu a nechám pracovat podvozek.

Text je psaný narychlo, bez něj nešlo moto vložit. Něco jsem zde sesmolil, ale časem to snad přepracuju a kidy upravím tak, aby se v komentářích neozývali chytrolíni co hledají a rýpou... BMW mám rok a stále poznávám nové. MG byla popsána po prvních pár km. Myslím si, že je lepší BMW zkusit a ne jen o něm číst.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
staroch30
staroch30 napsal 15.11.18 v 16:49 10b.

Vypadá pěkně článek moc pěkný, až na ty negace na MG. I když asi ve srovnání s GS oprávněné. takže 10

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 08:05 10b.

WhiteHarry
WhiteHarry napsal 25.01.17 v 23:32 10b.

Super mašina, pane kolego

BERGMAN
BERGMAN napsal 18.07.16 v 23:05 9b.

Pěknej mazlik

Grofik
Grofik napsal 18.07.16 v 22:11 10b.

Více komentářů



TOPlist