renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Majesty 250 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník leryshuck
Vloženo 8.7.2016
Aktualizováno 24.10.2020
Zobrazeno 3 407x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prvni dojem??Křeslo na dvou kolech s výhledem na ubíhající krajinu.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Nevim jestli mi padla do ruky,ale určitě mi padla pod zadek.Dobře se mi na ni jelo prakticky hned.Jen jsem si musel ošahat ty ovladače.A taky jsem asi čtyřikrát stavěl a šteloval zrcátka(klíč jsem měl v kapse) až to bylo ono.

Motorku bych doporučil pro - pro všechny komu se líbí a chtějí pohodu a spolehlivost

Doplňky na motorce - kUFR

Recenze

Tak já zkusim svoji prvni recenzi.Tohoto skůtra jsem si vybral proto,že je to z mýho hlediska to nejlepší,co jsem měl.Jako první větší skůtr jsem měl Majesty 250 rok 1998,ale pokukoval jsem po novějším modelu,který se mi vzhledově daleko více zamlouval.A tak jsem ho prodal a koupil novejsi typ(r,v,2000).Chvíli jsem pojezdil a tak si říkám že zkusím něco silnějšího.A koupil jsem Burgmana 400(starsi model 1998).A světe div se.Dušička pokoj neměla,protože byla zklamaná.
Říkám si ,,ty blbče,co ti chybělo,,--nohy až tak pohodlně nenatáhneš,je to delší,těžší,za plexi víc fouká a turbulence dělaj větší kravál a v neposlední řadě to žere o víc jak litr. A že je o 10kw silnější?? No a co,stejne jezdím do kila a to majda dá v pohodě taky.A když budu chtit předjet kamion tak v pohodě předjedu. No a tak jsem řekl dost.Burgman šel do světa a já si včera(7.7 2016) koupil svoji starou lásku Majesty 250(MBK Skyliner--to samý montovany ve Francii--pro ty neznalé) r.v.2003 ---A JSEM ŠTASTNEJ !!!-
A ted celkově zkušenosti s těmi mými minulými i současnými Majdamy.
Nikdy se mi nic nerozbylo!!
1. MOTOR: Spotřeba výborná tak do 3.5 L--s origo výfukem tichý bez nějakých extra vibrací.Výměna oleje pro blbce---vždyt která motorka ti rozsvítí každý 3000 kontrolku abys ho vyměnil a zkontroloval a navíc odpadá shánění olejovýho filtru a stím spojené riziko nějakých netěsností kolem filtrvíčka.
Motor prostě jednoduchej bez zbytečný elektroniky--kde nic neni,tam se nic nerozbije.
2.VARIATOR: Mě vyhovuje.Pokud je v pořadku spojka+řemen,tak proč to měnit.Myslím že dát 3 až 5tis za variator od Malossiho nebo jestě dražšího Costy je docela zbytečný a to jen proto aby to jelo o 10 nebo 15km rychlejš???A akcelerace je taky v originálu v pohodě.Ty kluci šikmooký co to postavili to dlouho testovali a zkoušeli,než to pustili do výroby.
3.PODVOZEK:Takže začnu s ohraným tématem a to jsou KOLA.No jasně 12ky.Můj názor je ten,že jsem s nima spokojenej a to proto,že na našich silnicích ti nepomůžou ani 19tky.Tam ,kde je silnice normální,jsou v pohodě.A pokud jedu po nějaký záplatovaný okresce,tak jedu podle toho rychle--ne??A když trefí pořádnou díru,tak mě to nakopne do prd...ele a ne do rukou jako supersporty a naháče a jestě ti budíky vykopnou zuby jak jseš předkloněnej.A navíc dle fyziky jsou malý kola daleko pevnější na náraz a deformace.Mám pár známejch na velkejch motkách co je takový díry stály pár tisíc za ráfek,nebo jeho opravu.No a já jenom zanadávám--to byla zas ku..a díra.Tlumiče taky ujdou a ani se mi to extra nevlní.Podélný nerovnosti zavlnej s každým takže to nemá cenu řešit.
Jednou jsem chytil průtrž mračen jak seříká že to ani stěrače neberou a byl jsem překvapen,jak to pěkně jelo.Jel jsem navíc po dálnici ,na zemi 5 čísel vody a já čekal celej ztuhlej ,kdy přijde AQAPLANIG a lehnu.Ale ono nic.Ty malý kolečka to braly a já si dodal odvahy a jel 100kou a za mnou gejzír jak vodní skůtr.Sedělo to jak přibitý.
4.BRZDY:Brzděj.Nepotrebuju dual cbs jako honda--dual cbs má každej normální motorkář v rukách.
5.KAROSERIE:Uložny prostory exelentní--2 helmy a nějaky věci pod sedlo+slušně velkej kaslik vepředu+ještě jeden přední na cigára a doklady.Když ještě namontuješ kufr tak neni co řešit.Sedadlo max pohodlný(přední část se dá ještě posouvat dopředu nebo dozadu podle výšky majitele).Manželka za mnou si taky nestěžuje.Už mi tam i usnula.Přední plexi mi vyhovuje.Do 100vky klidně s otevřenou helmou a je tam ta ůžasná zavírací mřížka,kterou když otevřu tak ztichnou turbulence na ůplný minimum---super fígl od výrobce.
6.ELEKTRIKA:Světla svítěj dostatecně.Blinkry+brzdovka dostatečně výrazný a viditelný.S dobíjením jsem zatím v mém případě problémy neměl.Modrá kontrolka dálkovýho světla ve tmě a hlavně ve tmě a za deště dost oslnuje.Jsem takhle jel ve tmě až mě z tý kontrolky běhaly mžitky,tak jsem vyndal z kapsy ubrousek,plivnul na něj a fláknul jsem ho na tu kontrolku.Přístroje super.Mám tu 4budíkovou verzi(je to myslím od roku 2002)a je tam vše co potřebuji.Otáčky.palivo.celkový km.denní km.voltmetr(ukazuje stav baterie a tedy i dobíjení) a dokonce když se dostanu na hranici rezervy tak tam naskočí jako varování FUEL TRIP s pravděpodobným dojezdem.
Takže pánové to je ode mě vše.Vy co to znáte tak se nezlobte že píšu co už víte.Někomu to třeba pomůže ve výběru a někoho jsem třeba naštval.Snad si to někdo přečte a ohodnotí.Dalo mi to jedním prstem strašně práce(asi1.5hodiny).
Nakonec pro případná porovnání uvádím---je mi 50--měřím 173cm --váha 75kg.Přeji všem mnoho radostných kilometrů bez nehody na Majdách všech barev a kubatůr.LUBOŠ

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mikru
mikru napsal 16.05.23 v 18:45 10b.

mari.cz
mari.cz napsal 26.08.21 v 08:36 10b.

Toto jsem potřeboval o skutříku přečíst, pomáhá mi to se rozhodnout, děkuji, jen mám za sebe obavu mám 58/185/115kg, no snad ti kluci šikmooký i s tímto počítali. Rád bych jen chtěl vědět jak se chovají tyto stroje s větším nájezdem 40-60tis. km. Kolama dolů, ať se daří.

Romo511
Romo511 napsal 09.05.20 v 14:04 10b.

HAJTAUR
HAJTAUR napsal 08.05.20 v 11:14 10b.

Brutus
Brutus napsal 19.06.19 v 15:35 10b.

Pěkná recenze, dověděl jsem se všechny podstatné věci

Více komentářů



TOPlist