PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Wilda_CZ
Vloženo 3.7.2016
Aktualizováno 23.4.2017
Zobrazeno 642x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po navýšení rozpočtu na patřičnou výši se tenhle žluto-černý čmelák držel v mém výběru od začátku, aby nakonec skončil u nás doma. Po prvních pár minutách u prodejce bylo v podstatě rozhodnuto, že se čmelák přestěhuje z Prahy na jih do ČB.

Motorka koupena od FIRMA:LTR moto (Vršovice (Praha 10)) - Na motorce zdolány cca 3,5 tis km bez závad, po zimě naskočila, studené & teplé starty bez problémů - prostě spokojenost.

První dojmy - Woow - přesně takhle jsem chtěl, aby moje SV vypadala - technicky OK, žluto-černá a s pěkným bublavým zvukem. Co víc si přát? Snad jen citlivější zápěstí abych s tím na prvních metrech neposkakoval jak na koze... :-)

Motorku bych doporučil pro - vybíráš první motorku? klidně to může být SV 650. Podle mě se jedná i o hravý stroj, na kterém se člověk může dobře bavit, pokud nehledá stroj s nejvyšší maximálkou - ale to už je věc subjektivního posouzení podle toho, co má kdo rád a co preferuje

Doplňky na motorce - Arrow full system, pancéřové hadičky, protektor

Průměrná spotřeba - 7.04424 l/100km

Recenze

duben 2017
Zhruba po 3,5 tis. km se odvažuji napsat první komentáře/hodnocení. Proč SV 650? Protože jsem na netu pročetl všechny možné články, recenze a doporučení jaká že by ta první motorka vlastně měla být a když jsem pak zvážil všechny okolnosti - zbývala snad jediná otázka a to - S nebo N? Vyhrálo eSko, protože se mi prostě víc líbí a myslím si, že výběr motorky by neměl být čistě rozumovou záležitostí ale je třeba zapojit i emoce (v rozumné míře)
Kdybych se měl rozhodovat znovu, jakou motorku si pořídit jako první, rozhodl bych se stejně a vybral si doslova ten samý stroj. Kdybych měl vybírat motorku druhou a nebo měl už nějaké zkušenosti, určitě bych přemýšlel o SV 1000 ...
Co se týče jízdy s eSVéčkem, tak je to opravdu tak, jak se většinou dočtete - lehký stroj, dostatečně obratný a motor (přirozeně dvouválec) je bezvadný hlavně v nižších až středních otáčkách (moje subjektivní hranice je cca 6 - 7 tis. otáček). Ve vyšších ot. to má smysl jen když honíte top speed - nic zábavného už se pak neděje.
Pokud máte na začátku pocit, že motorka není tak obratná a neskládá se sama do začátek, tak jak jste se všude dočetli, bude to s největší pravděpodobností chybou řidiče - měl jsem při svých začátcích pocit úplně stejný po pár stech km je ale všechno tak, jak jsem si přál a motorka mě zatím nikdy nijak nezradila.
Hodně jsem toho slyšel i o příliš měkkých předních vidlicích a slabších brzdách. Nemám žádné velké srovnání (a možná i právě proto) ale nezdá se mi to / nevadí mi to. Je pravda, že na motorce mám pancéřové hadičky (oblíbená úprava v kombinaci se sintrovanými deskami) takže nemám porovnání s originálem. Stačí pustit plyn, podřazovat a motorka brzdí téměř sama.
Pokud zamýšlíte na eSVéčku i cestovat - dá se a to s verzí S. Existují k tomu samozřejmě vhodnější stroje, ale sám jsem si to vyzkoušel při cestě na Slovensko. (ČB - Prievidza cca 400 km) . Za zmínku rozhodně stojí postřeh, že jak v autě dálnice spíš vyhledávám tak s motorkou se jim raději vyhýbám. Mnohem příjemnější je cesta po pěkné okresce než toporně rovná dálnice na kilometry daleko. Co se týče úložných prostor, tričko a kraťasy možná nacpete pod sedátko spolujezdce, ale to je asi tak všechno.

listopad 2016
od konce sprna do listopadu najeto cca 2800 km, motorka perfektní, veškeré chyby a neduhy jdou zatím na můj vrub. Rád bych přidal ještě nějaké kilometry, než se pustím do hodnocení

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
spike-cz
spike-cz napsal 04.09.16 v 07:45 10b.

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist