Životní etapa babčy- opravuju,opravuju,jedu,tlačím,opravuju
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Babetta 210: důvod neuveden
První dojmy - Stará, zaprášená, s údajně zadřeným motorem- a prý 210. Ale za flašku ruma :) Jelikož sem dlouho nic neměl, a srovnávat s koulem nebudu, tka padla jako ulitá .
Motorku bych doporučil pro - Krátké nenáročné trasy-po městě,do práce, na houby :)
Doplňky na motorce - Košík
Recenze
Po dovalení dom začlo zjišťování- že to je 215,motor není zadřenej a elektrika na odpis.Karburátor vypadal jak po pobytu v solné jeskyni, nádrž zase krásně rezavá,takže rychle dolů a vzhůru do oprav(zatím provedené):
Nový karburátor(dellorto)+veškeré bowdeny
Vypálení výfuku+čištění nádrže
přetěsnění motoru+ náhrada rozpadlého závitu štefu
Nová elektrika
Nové čelisti,pístní kroužky i píst samotný.
Babča se i přes začátečnický odpor rozjela,a s menšíma či většíma přestávka stále jezdí,sice spíše po asfaltu ale i ten terén zvládne :), sic primárně je používána jen k dovážení do práce. Dá se s ní cestovat i dál, sic s dostatkem náhradních dílů.
Ono to ale není jen o tom cyklu oprava, tlačení, jízda...Pokud jsou základní problémy řešeny, jako např. rezatá nádrž, zanášení trysek karburátoru, atd. tak si myslím, že Babetta může být na dlouho domácím miláčkem...!
Známý ji má také , rovněž mluví o cyklu oprava, tlačení, jízda. At' dobře jezdí.